🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  2. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21826.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای اطلاعات حساس هزاران سایت دارک وب توسط یک هکر ناشناس

داده‌های حساس افشا شده شامل آدرس ایمیل، رمز عبور دامنه و کلیدهای خصوصی دامنه onion. می شود.یک هکر با نفوذ به پرتال «Daniel's Hosting»، بزرگترین ارائه دهنده سرویس میزبانی رایگان از سایت های دارک وب، دیتابیس آن را ...
داده‌های حساس افشا شده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - شامل آدرس ایمیل، رمز عبور دامنه و کلیدهای خصوصی دامنه onion. می شود.یک هکر با نفوذ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - به پرتال «Daniel's Hosting»، بزرگترین ارائه دهنده سرویس میزبانی رایگان از سایت های دارک وب، دیتابیس آن را افشا کرده است. مهاجم نه تنها دیتابیس مذکور را به سرقت برده بلکه اطلاعات ذخیره شده روی سرورها را نیز پاکسازی کرده است. هکر مذکور عملیات نفوذ و پاکسازی را مدتی قبل انجام داده اما تا کنون داده ها را منتشر - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - نکرده بود.

Daniel's Hosting» یا DH حدود دو هفته پس از حمله - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - سایبری سرورها را از دسترس خارج و با کاربرانش توصیه کرد از خدمات میزبانی شرکت های دیگر استفاده کنند. پس از تعطیلی DH  حدود ۷۶۰۰ سایت نیز از دسترس خارج شد که معادل یک سوم از کل  پرتال های فعال در دارک وب است.

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی

داده های افشا شده توسط هکری که خود را «KingNull» می نامد شامل ۳۶۷۱ آدرس ایمیل، ۷۲۰۵ رمز عبور - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - و ۸۵۸۰ کلید خصوصی برای دامنه های onion. است. onion یک پسوند دامنه ویژه و سطح بالا است که از طریق تور دسترسی به سایت های مخفی و ناشناس را ممکن می کند.

به گفته تحلیلگران «Under the Breach» با استفاده از این داده های حساس می توان خلافکارانی را شناسایی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - کرد که در فضای تاریک دارک وب سایت های غیرقانونی را مدیریت کرده یا در فعالیت های آنها شریک هستند. علاوه بر این در صورتی که مدیران سایت رمز عبور را تغییر نداده باشند، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - امکان نفوذ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - به سایت آنها حتی در صورت تغییر میزبان هم وجود دارد.

البته این تنها یک جنبه ماجرا است - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر آشتیان استان مرکزی - و هویت افرادی که فعالیت غیرقانونی نداشته اما به دلایل مختلف مختلف تمایلی به شناسایی شدن ندارند هم در معرض افشا قرار می گیرد. KingNull مدعی عضویت در گروه هکری «انانیموس» (Anonymous) است که به حملات سایبری با اهداف سیاسی و اجتماعی شناخته می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر رکسان نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام، می‌خواستم درباره‌ی مشکلی که در لباس‌شویی ایندزیت bwe 101484 XW SSS IT دارم صحبت کنم. مشکلی که من دارم این است که این دستگاه موقع شستشو همیشه آب را به خارج نمی‌دهد و بنابراین همواره باید مخزن آب را خالی کنم و این یک مسأله آزاردهنده است. آیا شما می‌توانید به من بگویید، در شهر آشتیان منطقه امام خمینی، کجا می‌توانم این مشکل را حل کنم و این دستگاه را تعمیر کنم؟

با توجه به لهجه تهرانی من و شاید با توجه به اینکه من از این منطقه نیستم، معذرت می‌خواهم اگر تلفظ اصطلاحات و ادبیات من متفاوت با لهجه محلی است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone