🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا لباسشویی به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
  4. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  5. سوال: آیا میتوان از لباسشویی به مدت طولانی استفاده مداوم کرد؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39427.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

آتش سوزی دیگری در فروشگاه اپل به خاطر باتری معیوب؛ این بار در والنسیا

برای دومین بار در چند روز گذشته، باتری معیوب یک آیفون در اپل استور منفجر شده است. روز گذشته، کارمندان اپل استور والنسیا مشغول تعویض باتری یک آیفون بودند که ناگهان باتری به آتش کشیده ...

برای دومین بار در - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - چند روز گذشته، باتری معیوب یک آیفون در اپل استور منفجر شده است. روز گذشته، کارمندان اپل استور والنسیا مشغول تعویض باتری یک آیفون بودند که ناگهان باتری به آتش کشیده شد و دودی غلیظ، فروشگاه را در بر گرفت.

کارمندان اپل استور والنسیا البته واکنشی سریع به این حادثه نشان دادند و ضمن خاموش کردن آتش، پنجره ها را باز کردند تا دود خارج شود. بنابراین گرچه آتش نشانان و پلیس در صحنه حاضر شدند، اما نیازی به حضور آنها نبود. از طرف دیگر، انفجار باتری خوشبختانه به هیچکس آسیبی نزده است.

اگر اخبار را دنبال کرده باشید، دو روز پیش هم یکی از کارمندان اپل استور زوریخ هم به خاطر آتش گرفتن باتری در حال تعویض، دچار سوختگی ناچیزی شد و در مجموع، تیم های پزشکی به مداوای سرپایی 7 نفر پس از این حادثه پرداختند.

اپل اخیراً اعتراف کرد که سرعت پردازنده آیفون 6 و مدل های دیگر را کاهش می دهد - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تا از خاموش شدن زودهنگام موبایل هایی که به باتری های قدیمی متکی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - هستند جلوگیری نماید. در نتیجه این موضوع، اپل اعلام کرد که قیمت تعویض باتری برخی - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مدل های آیفون را از 79 دلار به 29 دلار کاهش می دهد و به تبع آن، حالا بسیاری از کاربران به استورهای - تعمیرات لباسشویی کرال در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - اپل هجوم می برند تا باتری دیوایس خود را تغییر دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone