🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31041.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Don’t Trip؛ پا در کفشم نکن

نودل کیک برای توصیف راه رفتن‌های Don't Trip از واژه «احمقانه» (Silly) استفاده کرده و شبیه‌ساز این نوع راه رفتن شاید آخرین چیزی بود که روی گوشی تصور می‌کردم. بازی به عجیب‌ترین حالت ممکن تلنگری به ...

نودل کیک برای توصیف راه - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - رفتن‌های Don't Trip از واژه «احمقانه» (Silly) استفاده کرده و - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - شبیه‌ساز این - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - نوع راه رفتن شاید آخرین چیزی بود که روی گوشی تصور می‌کردم. بازی به عجیب‌ترین حالت ممکن تلنگری به دنیای کودکی زده و با - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - وجود اینکه نمی‌تواند این حس هیجان را برای ساعت‌ها حفظ کند ولی در همان - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - چند ساعت نخست، به‌نظرم متفاوت‌ترین تجربه امسال - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - روی گوشی را رقم می‌زند.

Don't Trip در دسته «بازی‌هایی که حتما باید داشته باشید» قرار دارد

یکی از قراردادهایی که در دوران کودکی با خودمان می‌کردیم، راه رفتن روی مربع‌های پیاده‌رو بود. بدون اینکه پاهایمان به خط‌های آن‌ها برخورد کنند. تمام گیم‌پلی Don't Trip پیرامون همین ایده تشکیل شده، در اینجا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - هم قدم می‌زنید و حالا جای اینکه روی خطوط بروید باید مراقب باشید تا کفش‌هایتان به اجسام، اشیا یا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - هر چیزی که ممکن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - است شما را شکست دهد، نخورد.

Don't Trip کارش را با یک آموزش کوتاه به بازیکن آغاز می‌کند. در اینجا با دو دست گوشی را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - می‌گیرید و برای حرکت کفش‌ها به دو انگشت شصت - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - نیاز خواهید داشت. حالا - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - انگشت‌تان را در هر نقطه‌ای از صفحه که بگذارید، یکی از لنگه‌ کفش‌ها آنجا فرود می‌آید و با تکرار همین کار قدم می‌زنید.

اما چیزی که باعث شده بازی به اثری منحصر به فرد تبدیل شود، نحوه حرکت دوربین است. Don't Trip این کار را به عهده خود مخاطب گذاشته و بنابراین برای اینکه بقیه قسمت‌های محیط را ببینید، - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - باید جهت گرفتن گوشی را - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - عوض کنید؛ موبایل را در هر زاویه‌ای که خم می‌کنید، دوربین هم آنجا را نشان می‌دهد.

استفاده از این ایده بازی را به اثری تعاملی‌تر تبدیل کرده و به همان اندازه که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - انگشت‌هایتان برای حرکت کفش‌ها درگیر هستند، به همان اندازه باید دست‌تان را بالاتر یا پایین‌تر ببرید تا گستره دیدتان بسته به جایی که می‌خواهید قدم بگذارید، تغییر کند. ایده‌ای که - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - البته چیز جدیدی نیست ولی ترکیب آن - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - با شبیه‌ساز پیاده‌روی معجونی را به دست آورده که تازگی از سر و رویش می‌بارد.

تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان

در حال حاضر و با توجه به نسخه کنونی، Don't Trip از آن بازی‌هایی به حساب نمی‌آید که برای مدت‌ها سرگرم نگه‌تان دارد. کمبود ویژگی‌های گیم‌پلی بازی را به اثری نسبتا یک‌بار مصرف تبدیل کرده و هر چه‌قدر که ایده‌ها تازگی دارند ولی نمی‌توانند زمانی طولانی کاربر را پای خودشان بکشانند.

اما با تمام این ضعف‌ها Don't Trip در دسته «بازی‌هایی که حتما باید داشته باشید» قرار دارد. بازی که به خوبی از پتانسیل‌های تلفن‌های هوشمند استفاده کرده و نشان داده ویژگی‌هایی که در ظاهر خیلی - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - ساده هستند، چه قدر می‌توانند جذاب باشند. بنابراین طرفدار هر سلیقه‌ای که هستید، پیشنهاد می‌کنم Don't Trip را از دست ندهید.

Don't Trip!

Don't Trip!

سازنده: Noodlecake قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 256.4 / 62.64 - تعمیرات لباسشویی فریجیدر در شهر نجف آباد استان اصفهان - مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone