تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست مانند یک خبرچین عمل نموده و برد دستگاه را از وضعیت المنت با خبر میکند. در واقع سنسور دیفراست یک مقاومت NTC بوده که در قبال تغییرات دمایی عملکرد منفی دارد و با افزایش دما مقاومت آن کاهش میابد. به تبع این تغییرات مقاومت ولتاژ عبوری و بازگشتی از سنسور دیفراست به برد یخچال تغییر نموده و برد دستگاه متوجه میشود که دمای اواپراتور در چه وضعیتی میباشد و دستور قطع یا ادامه کار المنت را صادر میکند.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا نصب یخچال در کنار اجاق گاز مشکلی ایجاد میکند؟
    پاسخ: بهتر است یخچال به دور از منابع حرارتی نصب گردد و در صورتی که محل استقرار اجاق گاز دقیقا کنار یخچال میباشد از یک ورق فویل آلومینیوم به عنوان عایق استفاده نمایید.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
  5. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44650.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

پیام رسان iMessage در نسخه بعدی مبتنی بر فضای ابری عمل می کند

اپل لحظاتی پیش روی صحنه کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد کاربران iMessage در iOS 11 به لطف پشتیبانی از iCloud می توانند روی هر ابزار مورد نظر خود لاگین کرده و تمام پیام های ...

اپل لحظاتی پیش روی صحنه کنفرانس توسعه دهندگان خود اعلام کرد کاربران iMessage در iOS 11 - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - به لطف پشتیبانی از iCloud می توانند روی هر ابزار مورد نظر خود لاگین کرده و - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تمام پیام - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - های پیشین را به شکل یکجا روی فضای ابری شرکت اپل در اختیار داشته باشند.

پشتیبانی از فضای ابری ضمناً به این معناست که اگر پیامی را روی تلفن هوشمند خود پاک کنید، این اتفاق روی دیگر ابزارهای شما هم انجام خواهد شد.

با توجه به اینکه پیام های - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شما حالا روی فضای ابری ذخیره می شوند، نیازی به پشتیبان گیری های پی در پی هم نخواهد بود و فضا و پهنای باند مورد نیاز برای این منظور صرفه جویی می شود.

اپل از مدتی پیش به اهمیت اپلیکیشن پیام رسان مقیم در اکوسیستم خود پی برده و تلاش می کند با افزودن امکانات جدید استقبال کاربران را از این نرم افزار بیشتر نماید.

سال گذشته شاهد اضافه شدن قابلیت - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هایی مختلفی به این اپلیکیشن بودیم، از جمله امکان اجرای افزونه های سوم شخص داخل پیام رسان، پشتیبانی از استیکر ها، اموجی ها و قابلیت های دیگری که مزیت های رقابتی بیشتری در مقابل پیام رسان فیسبوک، واتسپ، اسنپ چت و رقبای دیگر برای اپل ایجاد خواهند کرد.

در نتیجه ی اضافه شدن چنین امکاناتی حالا با یک پیام رسان قدرتمندتر مواجه هستیم که قرار است در نسخه ی جدید رابط کاربری آن بهبود یافته و با اضافه شدن پشتیبانی از فضای ابری، برای روزهای - تعمیرات یخچال کنوود در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - آینده در دنیای فناوری آماده تر گردد.

 

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone