تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  3. سوال: نقش سنسور دیفراست در یخچال چیست؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت حساس به حرارت میباشد که در برابر افزایش دما عملکرد عکس داشته و مقاومت آن کم میشود. برد الکترونیکی از طریق تغییرات مقاومت و ولتاژ سنسور دیفراست متوجه وضعیت دمایی المنت و اواپراتور شده و عملیات برفک زدایی را خاتمه میدهد.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  5. سوال: فیلتر یخچال را باید هرچند وقت یکبار تعویض کنیم؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44649.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

هوشمند تر و طبیعی تر؛ اپل نسخه جدید دستیار دیجیتالی Siri را معرفی کرد

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل «WWDC 2017» خبرهای خوبی را هم برای علاقه مندان به سخت افزار و هم برای شیفتگان نرم افزار در پی داشت؛ در جریان این مراسم نسخه جدید تمامی سیستم عامل ...

کنفرانس سالانه توسعه دهندگان اپل «WWDC 2017» خبرهای خوبی را هم برای علاقه مندان به سخت افزار و هم برای شیفتگان نرم افزار در پی داشت؛ در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جریان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این مراسم نسخه جدید تمامی سیستم عامل های این کمپانی معرفی شدند و شاهد رونمایی از محصولات محبوبی همچون مک بوک و آی مک با سخت افزار جدید نیز بودیم.

در این میان، دستیار دیجیتالی «سیری» (Siri) نیز به - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نوبه خود دستخوش تحولاتی اساسی شده که می تواند تمامی پلتفرم های اپل را تحت تأثیر قرار دهد. اهالی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کوپرتینو در جریان رونمایی از سیستم عامل iOS 11 به پیشرفت ها و قابلیت های جدید سیری اشاره کرده - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اند که - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - می تواند شرایط رقابت در بازار دستیارهای هوشمند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - را به نفع اپل تغییر دهد.

تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی

در این نسخه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - جدید، شاهد - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ارتقاء رابط کاربری و نحوه تعامل با سیری هستیم. اپل از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - فناوری یادگیری عمیق (ژرف) برای تولید صدای تازه و طبیعی در این دستیار هوشمند استفاده کرده که می تواند یک واژه را در شرایط مختلف، به چندین شیوه متفاوت بیان نماید؛ همچنین می توان صدای مردانه یا زنانه را در هر دو لهجه آمریکایی و انگلیسی انتخاب کرد.

نسخه جدید سیری می تواند جملات را به چند زبان مختلف ترجمه کند

سیری از - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - این به بعد می تواند عملیات ترجمه را نیز بر عهده بگیرد. به عنوان مثال می توانید از این دستیار صوتی بپرسید «محبوب ترین غذاهایتان کدام - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - است؟» به زبان - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - چینی چه می شود؟ در جواب این درخواست، سیری عبارت مورد نظر شما را به زبان چینی بیان می - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - کند. در حال حاضر این دستیار دیجیتال از زبان های چینی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی و اسپانیایی پشتیبانی می نماید، و به مرور موارد بیشتری به این فهرست - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - اضافه خواهند - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - شد.

تکنیک های هوش مصنوعی و - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - یادگیری - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - ماشین به کمک سیری آمده اند تا علاوه بر فهم گفتار شما، مضمون درخواست ها و علایق شما را نیز درک کرده و نیازهای بعدی شما را نیز پیش بینی نماید. این اطلاعات در - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - بین دستگاه های مختلف یک کاربر رد و بدل شده و بنابراین فارغ از دیوایسی که استفاده می کنید، می توانید از آنها بهره گیرید.

سیری در آینده پشتیبانی بیشتری از اپلیکیشن های ثالث خواهد داشت

اپل واچ هم به لطف نسخه جدید سیستم عامل watch OS 4 به واچ فیس سیری مجهز شده که می تواند اطلاعات مورد نیاز شما را به صورت هوشمند به نمایش بگذارد. پیمایش بین این اطلاعات از طریق crown ساعت ممکن خواهد بود. دستیار هوشمند اپل اکنون - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی بیشتری از برنامه های ثالث به عمل می آورد و توسعه دهندگان به راحتی می توانند اپلیکیشن های خود را با سیری هماهنگ سازند. مدیریت وظایف و قابلیت های متعددی - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - هم در دسترس توسعه دهندگان قرار خواهد گرفت.

گفتنیست نسخه جدید سیری طی ماه های آتی و با عرضه - تعمیرات یخچال اسنوا در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - رسمی iOS 11 به دست کاربران می رسد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر شکوفا نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ آیا کوی نشاط مرند آذربایجان شرقی یخچال اسنوا S5-1190 S6-1190 هم تعمیر میکنید
پاسخ: بله در کوی نشاط شهر مرند آذربایجان شرقی خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone