🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: برد اینورتر مایکروویو چه فرقی با برد مین آن دارد؟
    پاسخ: برد مین مایکروویو وظیفه ارسال فرمان ها به قسمت های مختلف دستگاه را دارد و برد اینورتر وظیفه تامین و افزایش ولتاژ ورودی به مگنترون را دارد.
  2. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بستن درب مایکروفر باعث خرابی میکروسوییچ های درب دستگاه و شکستن زبانه درب دستگاه میگردد.
  3. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44652.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

اپل بالاخره پشتیبانی از واقعیت مجازی را به مک او اس High Sierra آورد

در جریان کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به WWDC که ساعاتی پیش در سن خوزه آمریکا آغاز شده، کمپانی کوپرتینویی از نسخه جدید macOS با عنوان High Sierra رونمایی کرد؛ اولین نسخه از سیستم عامل ...

در جریان - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - کنفرانس توسعه دهندگان اپل موسوم به - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - WWDC که ساعاتی پیش در سن خوزه آمریکا آغاز - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - شده، کمپانی کوپرتینویی از نسخه جدید macOS با عنوان High Sierra رونمایی کرد؛ اولین نسخه از سیستم عامل macOS که - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - از واقعیت مجازی پشتیبانی به عمل می آورد.

تا پیش از این برای اجرای محتوای واقعیت مجازی در مک می بایست دست به دامان ویندوز می شدید، اما این مشکل بزرگ اپل در عدم ارائه گزینه ای مناسب در GPU - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - برای اجرای روان محتوای واقعیت مجازی را برطرف نمی کرد.

خوشبختانه اپل بالاخره تصمیم گرفته که از جی پی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - یوی تاندربولت 3 مختص به خودش در WWDC - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - رونمایی کند. این کیت - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - توسعه میزبان یک جی پی یوی قدرتمند Radeon RX 580 کمپانی AMD است که قدرت لازم برای اجرای بی عیب و نقص محتوای واقعیت مجازی را تأمین می کند. نکته خوب دیگر این که مجهز به هاب یو اس بی نوع C هم هست.

مضاف - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - بر این در جریان WWDC 2017 اعلام شد که macOS از هدست های استیم VR و اچ تی سی وایو هم پشتیبانی - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - به عمل می - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - آورد. جالب توجه است که اپل طی این رویداد در مورد پشتیبانی از هدست آکیلس ریفت هیچ صحبتی به میان نیاورد.

به نظر می رسد که آی مک جدید با نمایشگر 27 اینچی 5K رتینا (که به سی پی یوی کیبی لیک اینتل و - تعمیرات مایکروفر مولینکس در شهر آذربایجان غربی استان آذربایجان غربی - قدرتمندترین کارت های گرافیکی AMD مجهز شده) گزینه ای بسیار عالی برای تجربه محتوای واقعیت مجازی در پلتفرم اپل باشد، به شرط آنکه بابت قیمت 1799 دلاری اش مشکلی نداشته باشید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone