🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: چه دلایلی برای خرابی لاستیک دور در لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 18229.html
۱۴ اسفند ۱۴۰۱

بازی‌های موبایلی که با استفاده از عنصر «زمان» توانستند جذاب‌تر شوند

بازی با زمان از سوژه‌هایی است که تاکنون سازندگان مختلفی دست روی آن گذاشته‌اند. Super Hot سرعت حرکت زمان را به بازیکن سپرد، Max Payne با آهسته کردن زمان اکشنش را لذت بخش‌تر به تصویر کشید ...

بازی با زمان از سوژه‌هایی است که تاکنون سازندگان مختلفی دست روی آن گذاشته‌اند. Super Hot سرعت حرکت زمان را به بازیکن سپرد، Max Payne با آهسته کردن زمان اکشنش را لذت بخش‌تر به تصویر کشید و در Mortal Kombat هم ایده سفر در خط‌های زمانی مختلف را دیدیم.

در بازار بازی‌های موبایل هم می‌شود بازی‌هایی را یافت که با استفاده از همین عنصر زمان چه در قالب داستان و در چه در گیم پلی توانسته‌اند تجربه‌ای جذاب را - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - ارائه بدهند.

در مطلب پیش‌رو به همین بازی‌ها پرداخته‌ایم. پس تا پایان با ما همراه باشید.

Time - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - Recoil

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

  • بازی آفلاین است

داستان Time Recoil پیرامون سفر در زمان می‌چرخد اما جذاب‌ترین استفاده بازی از این عنصر نه در اتفاقات داستانی‌اش بلکه در تأثیری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - است که توانسته روی گیم پلی بگذارد.

Time Recoil سعی کرده مبارزاتش را به واقعیت نزدیک‌تر کند و در نتیجه یک ضربه بزنید، می‌کشید و یک ضربه هم بخورید، کشته می‌شوید. سازنده در اینجا با استفاده از «زمان» توانسته این چالش را لذت بخش‌تر کند.

در بازی به ازای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - هر نفری که می‌کشید، مقداری XP گرفته و زمان برایتان آهسته می‌شود. بنابراین هر چه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - دشمنان بیشتری را از بین ببرید، - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - زمان هم کندتر خواهد شد.

Time Recoil در سال ۱۹۸۷ میلادی جریان دارد و شما به عنوان یک مامور مخفی است باید به گذشته سفر کرده و نقشه‌های شیطانی دانشمندی دیوانه به اسم آقای زمان (Mr.Time) را نقش بر آب کنید.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

Time Recoil

سازنده: 10tons Ltd قیمت: 5.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 261.6 / 138.92 مگابایت زبان:

Life Is Strange

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

  • بازی آفلاین است

Life Is Strange که عنوانی در سبک اینترکتیو دراما (Interactive Drama) به حساب می‌آید، داستان دختری ۱۸ ساله و دانش‌آموز رشته عکاسی را روایت کرده که به یکباره پی می‌برد که قدرت کنترل زمان را دارد.

بازی ماجراجویی و سوم شخص بوده و همانند بقیه بازی‌های اینترکتیو دراما، در اینجا هم با انتخاب‌های داستانی می‌توانید روند داستان را حداقل در بعضی لحظات تغییر دهید.

اما چیزی که Life Is Strange را از نمونه‌های مشابهش جدا کرده، همین قدرت کنترل زمان است. فرض کنید یک دیالوگ خاصی را انتخاب کرده‌اید و از نتیجه‌اش راضی نبودید.

در Life Is Strange و به لطف توانایی شخصیت اصلی می‌توانید زمان را به عقب برگردانید، یک تصمیم دیگر بگیرید و به مسیر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - داستانی متفاوتی بروید. بازی Life Is Strange در پنج قسمت عرضه شده است.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

Life is Strange

سازنده: SQUARE ENIX قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1000 مگابایت زبان:

Timeline Traveler

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

  • بازی آفلاین است

Timeline Traveler با الهام از برنامه‌های ویرایش تصویر و صدا، کنترل خط زمانی یا همان تایم لاین را به بازیکن سپرده است. در تمام مرحله‌های بازی حرکت‌های شخصیت اصلی از پیش تعریف شده‌اند اما از لحاظ زمانی جای درستی قرار نگرفته‌اند.

بنابراین این شما هستید که باید با چینش این - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - حرکت‌ها در تایم لاین به شخصیت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - داستان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - کمک - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - کنید تا به نقطه پایان برسد. Timeline Traveler نزدیک به پنجاه مرحله دارد - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - و اگر دوست دارید بازی با زمان را به شکلی معمایی تجربه کنید، این عنوان را از دست ندهید.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

Timeline Traveler

سازنده: Kiu Fung Seung قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 85.7 / 19 مگابایت زبان:
تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

Timeline Traveler

سازنده: Mifux Studio قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید، iOS و ویندوز حجم: 20.53 مگابایت زبان:

TIME LOCKER - Shooter

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

  • بازی آفلاین است

در این بازی در دنیایی هستید که حیوانات و اجسام به جهت‌های مختلف حرکت می‌کنند و بازیکن هم با تیر زدن یا جاخالی دادن نباید به آن‌ها برخورد کند. حالا بخش جذاب قضیه کجاست؟

در Time Lockerسرعت بازی به سرعت شخصیت اصلی بستگی دارد. در واقع هر چه بیشتر انگشت‌تان را روی صفحه بکشید و در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - نتیجه شخصیت اصلی سریع‌تر حرکت کند، زمان نیز سریع‌تر می‌گذرد و اگر هیچ کاری نکنید، زمان هم می‌ایستد.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

TIME LOCKER - Shooter

سازنده: sotaro otsuka قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 57.2 / 26 مگابایت زبان:

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

  • بازی آفلاین است

در مقدمه هم - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - اشاره‌ای به مکس پین کردیم، استودیوی رمدی در این بازی و با قابلیت جذاب Bullet Time که در آن می‌شد زمان را آهسته - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - کرد یکی از خاطره‌انگیزترین لحظات دوران گیمری بازیکن‌ها را به وجود آورد.

اینکه زمان را آهسته کنید، شیرجه بزنید و دشمنان را هدف قرار بدید از آن چیزهایی است که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - شاید الان زرق و برق گذشته - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - را دیگر نداشته باشد ولی تجربه‌اش روی موبایل برای کسانی که با بازی خاطره دارند هنوز می‌تواند نوستالژی باشد.

مکس پین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - موبایل پورت نسخه اول این بازی بوده و در نقش شخصیت اصلی داستان که خود مکس پین - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - است باید به مبارزه با خلافکاران و انتقام از آنان - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - در نیویورکی نوآر بپردازید.

تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان

Max Payne - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - Mobile

سازنده: Rockstar Games قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات لباسشویی میله در شهر آزادشهر استان گلستان - و اندروید حجم: 1800 / 1400 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone