🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39199.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

نوستالژی های زنده؛ بازی های قدیمی که با ظاهری متفاوت به موبایل ها آمده اند

به بلندترین شب سال نزدیک می شویم و همیشه پیشنهاد می شود که در این شب تلفن های هوشمند را کنار بگذاریم. بهترین کار هم همین است ولی گاهی اوقات می توان با این دیوایس ...

به بلندترین شب سال نزدیک می شویم و همیشه پیشنهاد می شود که در این شب تلفن - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - های هوشمند را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - کنار بگذاریم. بهترین کار هم همین است ولی گاهی اوقات می توان با این دیوایس های دستی که این روزها به جان انسان ها افتاده رنگ و بویی متفاوت به دورهمی ها بخشید.

در این مطلب - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - تصمیم گرفتیم روی همین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - مسئله دست بگذاریم و عناوین - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - قدیمی را که به صورت دیجیتالی به موبایل آمده اند معرفی کنیم. بنابراین اگر می خواهید بازی های نوستالژی را حالا روی اسمارت فون ها با بقیه اعضای خانواده انجام دهید تا پایان با ما همراه باشید.

Quiz of Kings

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

آخرین آپدیت کوییز آو کینگز این عنوان را تبدیل به یکی از بهترین گزینه ها برای دورهمی ها کرده است. اکنون می توانید با دوستان یا آشناهایتان یک تیم [تا سقف 38 نفر] تشکیل داده و با بقیه بازیکن ها مسابقه دهید؛ به صورت گروهی تیم ها را به چالش بکشید یا با هم تیمی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - هایتان چت کنید. با توجه به اینکه در دورهمی ها چالش اطلاعات همیشه یکی از داغ ترین سرگرمی های ممکن به حساب می آید، بنابراین اگر می خواهید اطلاعات تان را به رخ بقیه بکشید کوییز آو کینگز نیز انتخاب مناسبی به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - شمار می رود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

Quiz of Kings (بازی آنلاین و گروهی)

سازنده: Quiz - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - of - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - Kings قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - بندی:
سیستم - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - عامل: iOS و اندروید حجم: 31.6 / 43.7 مگابایت زبان:

منچرز (منچ آنلاین)

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

منچ همیشه یکی از سرگرمی های ساده جمع های خانوادگی یا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - دوستانه است و چه بهتر این بازی را روی تلفن های هوشمند انجام دهیم. منچرز همانگونه که اسمش نشان می دهد، منچ را به اسمارت فون ها آورده و به صورت آنلاین می توانید با بقیه بازیکن ها یک تجربه متفاوت از این سرگرمی داشته باشید. البته در کنار بازی اینترنتی، بازی این قابلیت را به بازیکن می دهد تا آفلاین و با دوستانش نیز به انجام بازی مشغول شود.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

منچرز (منچ آنلاین)

سازنده: اینسایتل قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 28.5 مگابایت زبان:

Heads Up

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

به یاد دارید در گذشته روی کاغذ چیزی می نوشتید و روی پیشونی یک نفر می گذاشتید، حالا به کمک شما او باید نوشته درون کاغذ را حدس بزند؟ Heads Up! هم همین است با این تفاوت که به کمک تکنولوژی اسمارت فون ها یک تجربه دیجیتالی را با بازی به خود هدیه خواهید - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - داد. در بازی کارت هایی وجود داشته و اگر موبایل را بالای سرتان بگذارید باید نوشته ها را با توجه به رفتارهای طرف مقابل بگویید. Heads Up! از بهترین بازی های اسمارت فون ها با محوریت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - پانتومیم است اما برای ما ایرانی ها اپ ادابازی نیز گزینه مناسبی است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

Heads Up!

سازنده: Warner Bros قیمت: نسخه اندروید رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 111 / 31 مگابایت زبان:

دبرنا

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

بزرگترین رقیب پانتومیم در جمع های خانوادگی همین دبرنا است. به یادش که می آورید؟ در - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - این بازی کارت هایی با شماره های مختلف به کاربر داده می شود و هنگام خواندن شماره ها نخود یا مهره روی آن ها می گذارید. در صورتی هم که شماره های یک ردیف یا حتی کارت ها پر گردند، دبرنا خواهد شد. استودیوی «اسید گرین گیمز» که پیشتر با «لایو تی وی تایکون» توانایی هایش را نشان داده با «دبرنا» سعی کرده یک - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - تجربه مشابه اما متفاوت از بازی ارائه دهد. بخش متفاوت بازی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - را نیز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - می توانیم به نام قدرت های درون این عنوان بزنیم.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

دبرنا (آنلاین)

سازنده: اسید گرین گیمز قیمت: رایگان - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 26.9 مگابایت زبان:

زوپین

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

دینگ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - دینگ، دینگ دینگ، دینگ دینگ ... چه قدر به جسم نزدیک شدید؟ زوپین مشابه بازی قدیمی است - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - که در آن باید به کمک تن آوای دیگر بازیکن ها جسمی را می کردید با این تفاوت - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - که صدا حالا جایش را به سنجاق ها داده. اگر روی محیط بازی یکی از سنجاق ها را قرار دهید، با توجه به فاصله آن ها با جسمی که باید پیدا کنید سنجاق رنگ و شکل متفاوتی به خود می گیرند؛ شاد، غمگین یا لبخند ملایم که همگی عملکرد شما را نشان می دهند.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

زوپین

سازنده: NSFGames قیمت: رایگان با - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 54.6 مگابایت زبان:

Sea Battle 2

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

مگر می شود از بچه های دهه هفتاد یا شصت باشید و بازی نوستالژی کشتی جنگی را فراموش کنید؟ همان عنوانی که دو بازیکن داشت و آن ها در دو طرف کاغذ تعدادی وسیله جنگی می گذاشتند. سپس کاغذ را - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - تا کرده و سپس بازیکن بدون مشاهده چینش طرف مقابل، باید نقطه می گذاشت. اگر این نقطه ها به تجهیزات حریف می خوردند، آن ها نابود شده و یک قدم به موفقیت نزدیک تر می شدید. Sea - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - Battle 2 دقیقا همین است. ابتدا - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - موقعیت وسیله های جنگی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - تان را مشخص می کنید و سپس نوبت به نقطه گذاری می رسد. بازی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - هم آفلاین بوده و هم به صورت بلوتوث می توانید با دوستان انجام دهید.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان

Sea Battle 2

سازنده: BYRIL قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 84.6 / 26 مگابایت زبان:
در بخش - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر خوانسار استان اصفهان - اپلیکیشن های دیجیاتو بخوانید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone