🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  4. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  5. سوال: وظیفه پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15168.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

هواوی فری بادز ۴ با طراحی بهبودیافته و فناوری حذف نویز معرفی شد

هواوی امروز در مراسمی در چین، از ایرباد بی‌سیم پرچمدار جدیدش رونمایی کرد. هواوی فری بادز ۴ از قابلیت حذف بهره می‌برد و در سه رنگ وارد بازار می‌شود. این ایرباد با فناوری حذف نویز ...

هواوی امروز - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان - در مراسمی در چین، - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان - از ایرباد بی‌سیم پرچمدار جدیدش رونمایی کرد. هواوی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان - فری بادز ۴ از قابلیت حذف بهره می‌برد و در سه رنگ وارد بازار می‌شود.

این ایرباد با فناوری حذف نویز بهبودیافته می‌تواند صداهای ناخواسته محیط را حذف کند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان - و مانع از ایجاد مزاحمت برای کاربر شود. چینی‌ها برای دستیابی به چنین هدفی، از طراحی نیمه بسته مقاوم در برابر باد استفاده کردند که می‌تواند سرعت موج صدا را در میلی ثانیه تشخیص دهد.

این ایرباد در کنار پشتیبانی از ارتباط با چندین دستگاه، از نرخ نمونه‌برداری ۴۰ کیلوهرتز، ضبط صدا با کیفیت بالا و الگوریتم حذف نویز برای سرکوب - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان - صدای محیط هم بهره می‌برد. میزان تاخیر صدا در این محصول به ۹۰ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان - میلی ثانیه می‌رسد که نسبت به نسل قبلی ۵۰ درصد بهتر است.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان

هواوی فری بادز ۴ از بهینه‌سازی کاهش نویز تطبیقی هم پشتیبانی می‌کند که عملکرد کاهش نویز را بهبود می‌دهد. این محصول با قابلیت کاهش نویز نیمه باز، می‌تواند حداکثر تا ۲۵ دسی‌بل صدای مزاحم را کم کند.

هر کدام از هدفون‌های این محصول تنها ۴.۱ گرم وزن دارند و وزن کیس آن هم ۲۰.۸ درصد کاهش یافته. البته از نظر حجم هم با کاهش ۶.۳ درصدی روبه‌رو هستیم تا کاربران راحت‌تر بتوانند آن را حمل کنند.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان

کیس این ایرباد از پورت USB Type-c بهره می‌برد و از شارژ بی‌سیم به همراه بلوتوث ۵.۲ پشتیبانی می‌کند. کاربران با ۳۰ دقیقه شارژ کیس می‌توانند تا ۱۴ ساعت به موسیقی گوش دهند. خود ایربادها با ۱۵ دقیقه شارژ قادر به پخش ۲.۵ - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان - ساعت موسیقی خواهد بود. علاوه بر کیس، می‌توانید خود ایرباد - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان - را هم بطور بی‌سیم شارژ کنید.

در حال حاضر قیمت این ایرباد پرچمدار مشخص نشده، اما هواوی گفته آن را در - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان - رنگ‌های سفید سرامیکی، نقره‌ای و قرمز روانه بازار می‌کند، البته اطلاعی هم از تاریخ عرضه‌اش نداریم. چینی‌ها در آینده نزدیک اطلاعات کامل این محصول - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر شهرضا استان اصفهان - را منتشر خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone