🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  2. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  3. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  4. سوال: علت سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  5. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15169.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

قوه قضاییه: نامه فیلترینگ اینستاگرام در همان ساعات اولیه بلااثر شده است

مرکز رسانه قوه‌قضاییه در اطلاعیه‌ای ضمن تایید ابلاغیه فیلترینگ اینستاگرام از سوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران، از بلااثر بودن این نامه خبر داده است. این مرکز همچنین اعلام کرده این مقام قضایی بخاطر ...

مرکز رسانه قوه‌قضاییه در اطلاعیه‌ای ضمن تایید ابلاغیه فیلترینگ اینستاگرام از سوی معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران، از بلااثر بودن این نامه خبر داده است. این مرکز همچنین - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - اعلام - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - کرده این مقام قضایی بخاطر تخلفی که در نوشتن این نامه داشته تحت تعقیب دادسرای انتظامی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - قضات قرار گرفته است.

از ساعاتی پیش نامه‌ای در شبکه‌های اجتماعی با امضای «جواد جاویدنیا» معاون قضایی رئیس کل دادگستری تهران و معاون سابق - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - دادستانی کشور در امور فضای مجازی منتشر شد که در آن تاکید شده بود اینستاگرام فیلتر شود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - و نظارت بر VPNها تشدید شود.

آنطور که مرکز رسانه قوه قضاییه (خبرگزاری میزان) می‌گوید این نامه در همان زمان که نوشته بلااثر اعلام شده و خود نویسنده نامه نیز تحت تعقیب دادسرای انتظامی قضات قرار گرفته است چرا که نوشتن چنین نامه‌ای یک تخلف اداری محسوب می‌شود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان

در این نامه که امضای جواد جاویدنیا پای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - آن دیده می‌شود از شرکت ارتباطات زیرساخت، مدیران همراه اول، ایرانسل و رایتل و شرکت‌های دارنده پروانه ارائه خدمات دسترسی خواسته شده تا «‌دستورات صادره پالایش فضای مجازی شامل اینستاگرام، گوگل‌پلی و وی‌پی‌ان‌ها و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - فیلتر‌شکن‌ها» را در اسرع وقت اجرا کنند.

آنطور که مرکز رسانه قوه قضاییه می‌گوید، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - اقدام جاویدنیا در نوشتن چنین نامه‌ای یک تخلف اداری و مداخله‌ای خارج از وظایف و اختیارات نامبرده بوده است.

ناگفته نماند که روز گذشته رییس مرکز ملی فضای مجازی به این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - مسئله که قرار نیست اینستاگرام فیلتر شود تاکید کرده بود: «شورای عالی فضای مجازی به حوزه‌ی فیلترینگ هیچ ورودی نداشته و بر عدم فیلتر کردن اینستاگرام نظر داده است.» وی که هم‌اکنون یکی از - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - داوطلبان شرکت در انتخابات ریاست جمهوری کشور است، - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر زنجان استان زنجان - اذعان داشت فیلترینگ کم کم در حال منتفی شدن است و پلتفرم‌های بومی باید در کنار پلتفرم‌های خارجی رشد کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone