🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  3. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  4. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  5. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15167.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

مشخصات پردازنده‌های رایزن 5000XT شرکت AMD افشا شد

شایعات به معرفی پردازنده‌های رایزن 5000XT با معماری Zen 3 در آینده نزدیک اشاره دارند و حالا مشخصات دو پردازنده از این سری به اینترنت راه پیدا کرده است. یکی از این پردازنده‌ها پرچمدار و ...

شایعات به - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - معرفی پردازنده‌های رایزن 5000XT با معماری Zen 3 در آینده نزدیک اشاره دارند و حالا مشخصات دو پردازنده از این سری به اینترنت راه پیدا کرده است.

یکی از این پردازنده‌ها پرچمدار و دیگری میان‌رده محسوب می‌شود و به ترتیب از ۱۶ و ۶ هسته بهره می‌برند. این محصولات با معماری هسته Zen 3 و مرحله Vermeer B2 به تولید می‌رسند. طبق مشخصات، ظاهرا این پردازنده‌ها - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - با کمی - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - افزایش فرکانس از راه - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - می‌رسند که شبیه رویکردی است که در پردازنده‌های رایزن 3000XT با معماری Zen 2 دیده‌ایم.

پرچمدار این سری، رایزن 9 5950XT خواهد بود - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - که از ۱۶ هسته و ۳۲ رشته بهره می‌برد تا عملکرد بالایی را در اختیار کاربران قرار دهد. مجموع حافظه کش این پردازنده به ۷۲ مگابایت می‌رسد - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - و توان طراحی حرارتی برابر ۱۰۵ وات دارد. اگرچه فرکانس - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - پایه آن افزایش نخواهد داشت - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - و همچنان به ۳.۴ گیگاهرتز می‌رسد، اما فرکانس بوست آن برابر ۵.۰ گیگاهرتز خواهد بود تا به اولین تراشه Zen با این فرکانس تبدیل شود.

تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان

پردازنده بعدی، رایزن 5 5600XT نام دارد که با ۶ هسته و - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - ۱۲ رشته در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. فرکانس پایه و بوست این - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - محصول به ترتیب به ۳.۷ و ۴.۶ گیگاهرتز می‌رسد و مجموع حافظه کش آن برابر ۳۶ مگابایت است. اگرچه با افزایش فرکانس بوست روبه‌رو نیستم، اما انتظار می‌رود در زمینه اورکلاک عملکرد بهتری از خود نشان دهد. توان طراحی حرارتی این پردازنده برابر ۶۵ وات است.

احتمالا AMD چند هفته دیگر از پردازنده‌های رایزن 5000XT رونمایی می‌کند که اگرچه نسبت به پردازنده‌های رایزن ۵۰۰۰ عملکرد بهتری خواهند داشت، اما یک نسل کاملا جدید محسوب نمی‌شوند. AMD با معماری Zen 4 می‌تواند عملکرد پردازنده‌هایش را بطور چشمگیری افزایش دهد و کار را برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - اینتل سخت‌تر کند.

AMD در ماه‌های اخیر با افزایش سهمش در بازار پردازنده‌های عادی و پردازنده‌های سرور مواجه شده، بنابراین برای - تعمیرات لباسشویی امرسان در شهر ماسال استان گیلان - اینکه رشدش ادامه‌دار باشد، باید همچنان با قدرت روی نسل‌های بعدی کار کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر ابیش نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
روز بخیر تعمیرگاه شما آیا منطقه مولوی ماسال اعزام کارشناس داره
پاسخ: بله در مولوی شهر ماسال خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone