تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: تفاوت یخچال نوفراست با یخچال های قدیمی چیست؟
    پاسخ: در یخچال های نوفراست بر خلاف یخچال های قدیمی شاهد انباشته شدن برفکی که نیاز به از برق کشیدن یخچال و آب کردن برفک ها باشد نیستم و با ایجاد یک سیستم اتوماتیک متشکل از المنت و سنسور و برد الکترونیکی عملیات برفک زدایی به صورت خودکار چندین بار در طول شبانه روز انجام میگردد و در نتیجه آن از انباشته شدن برفک در یخچال جلوگیری میگردد.
  4. سوال: شیب محل نصب یخچال چقدر باید باشد؟
    پاسخ: حداکثر شیب مجاز برای محل نصب یخچال 5 درجه میباشد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16882.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

تپسی سرویس هم‌خط را به عنوان جایگزینی مناسب برای حمل‌و‌نقل عمومی معرفی کرد  

سرویس جدید تپسی با عنوان «هم‌خط» آغاز به کار کرد. این سرویس که بر پایه‌ی استفاده از خودروهای پرظرفیت مانند مینی‌بوس و اتوبوس و با همکاری استارتاپ «به‌همراه» طراحی شده، با هزینه‌ی اقتصادی و راحتی ...

سرویس جدید تپسی با عنوان «هم‌خط» آغاز به کار کرد. این سرویس که - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - بر - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - پایه‌ی استفاده از خودروهای پرظرفیت مانند مینی‌بوس و اتوبوس و با همکاری استارتاپ «به‌همراه» طراحی شده، با هزینه‌ی اقتصادی و راحتی کاربری، جایگزین مناسبی برای حمل و نقل عمومی به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - شمار می‌رود.

تپسی پیش از شیوع ویروس کرونا از سرویس «تپسی لاین» برای اشتراک گذاری سفرها بین دو یا سه مسافر رونمایی کرده بود و این سرویس بخاطر شیوع ویروس، مدتهاست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - که فعالیت خود را معلق کرده است. از آنسو گران شدن نسبی هزینه‌های سفرها برای کاربران پیش آمده بود و پاسخ تپسی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - به این مشکل سرویس «همخط» است.

در کنار هزینه‌ی کاملا اقتصادی برای کاربران، این سرویس در - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - شرایط شیوع کرونا نیز گزینه‌ای ایمن و مطمئن برای جابجایی درون شهری است. - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - فروش بلیط نصف ظرفیت خودرو، حفظ فاصله فیزیکی ایمن در خودرو، الزام استفاده از ماسک برای راننده و مسافر و عدم نیاز به حضور - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - در ترمینال‌ها و ایستگاه‌های شلوغ، جزو مزایای این محصول برای استفاده در شرایط شیوع کرونا است.

این سرویس، برای سفرهای روزانه مانند رفت و آمد از خانه تا محل کار یا دانشگاه بسیار کاربردی است چرا که قابل برنامه‌ریزی بوده و از اتلاف وقت مسافر نیز جلوگیری خواهد کرد. کاربران این سرویس می‌توانند از طریق اپلیکیشن تپسی، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - به تعداد مورد نظرشان بلیط تهیه کرده و راس ساعت مشخص شده، در ایستگاه مورد نظر سوار مینی‌بوس شوند. همچنین - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - با استفاده از این سرویس، نیاز به جابجایی بین خطوط مترو و اتوبوس در مسیرهای طولانی از بین رفته و کاربر می‌تواند کل مسیر را از مبدا تا مقصد، بدون جابجایی و انتظار طی کند.

سرویس هم‌خط تپسی که با همکاری استارتاپ «به‌همراه» طراحی و عملیاتی شده، در فاز اول به صورت محدود در مسیرهای مشخص در تهران در دسترس کاربران است و در ادامه، با ظرفیت بیشتر در تهران و شهرهای بزرگ، توسعه داده خواهد شد. برای استفاده از این سرویس، لازم است کاربران آخرین نسخه نرم‌افزار تپسی را از وب‌سایت این شرکت دریافت و نصب کنند - تعمیرات یخچال امرسان در شهر شیرگاه استان مازندران - تا مسیرهای در حال حاضر برایشان مشخص شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone