🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سرخرود استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سرخرود استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
  2. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله لباسشویی باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و دیگ آن در صورت خرابی نیاز به تعمیر دارد.
  5. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28921.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

آمریکا با صدور مجوز استفاده از امواج تراهرتزی، توسعه شبکه‌های 5G را هموار می‌کند

در حالی که هنوز شبکه های 5G به صورت گسترده در آمریکا تجاری سازی نشده اند، دولت این کشور و متخصصان ارشد به دنبال هموارسازی توسعه نسل بعدی شبکه های ارتباطی هستند. FCC، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا با ...

در حالی که هنوز شبکه های 5G به صورت گسترده در آمریکا تجاری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سرخرود استان مازندران - سازی نشده اند، دولت این کشور و متخصصان ارشد به دنبال هموارسازی توسعه نسل بعدی شبکه های ارتباطی هستند.

FCC، کمیسیون ارتباطات فدرال آمریکا با تایید امکان استفاده از امواج طیف تراهرتزی ، به کمپانی ها و موسسات مختلف اجازه می دهد تجهیزات بی سیم سازگار با شبکه های 6G، 7G یا هر آنچه که نسل بعد از 5G نام دارد را آزمایش کنند.

این مجوز به طور دقیق با امواج بین ۹۵ گیگاهرتز تا ۳ تراهرتز سرو کار دارد که در حال حاضر فرکانس های آن در دستگاه های مصرفی کاربردی ندارد اما پهنای باند گسترده آنها برای استریم داده پتانسیل بالایی دارد. FCC - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سرخرود استان مازندران - برای تشویق توسعه دهندگان در کنار صدور مجوز ۱۰ ساله، یک طیف ۲۱.۲ گیگاهرتزی را نیز برای تست دستگاه ها ارائه می کند.تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سرخرود استان مازندران

این طیف از مدت ها قبل به عنوان دوردست ترین افق در محدوده طیفی قابل استفاده در نظر گرفته می شد اما پیشرفت سریع در فناوری رادیویی این باندها را به گزینه مطلوب برای توسعه ابزارهای جدید بدل کرده است. کمیسیون ارتباط فدرال در این باره می گوید:

قبلا قانون تنها به افراد مشخصی اجازه استفاده از این طیف ها آن هم در ابعاد و مدت محدود را می داد اما فرصت های قابل توجهی برای نوآوری به ویژه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سرخرود استان مازندران - در زمینه پهنای باند گسترده برای تبادل داده های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سرخرود استان مازندران - حجیم و کاربردهای تصویربرداری در این فرکانس ها نهفته است.

طیف تراهرتزی در مقایسه با طیف موج میلیمتری ۲۴ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سرخرود استان مازندران - تا ۲۸ گیگاهرتز - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سرخرود استان مازندران - آنقدر پیشرفته محسوب می شود که برخی آنرا در محدوده داستان های علمی تخیلی تصور می کنند.

حدود دو هفته دیگر دانشمندان و مهندسان برای همایشی در زمینه شبکه های بی سیم 6G و تعریف دقیق تر استاندارهای آن در فنلاند گرد هم خواهند آمد. پیش از این در مورد عقب ماندن اروپا و حتی آمریکا از چین در زمینه 5G انتقاداتی به گوش می رسید و احتمالا شتاب غرب برای تعریف نسل بعدی شبکه های ارتباطی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر سرخرود استان مازندران - با هدف جبران این عقب ماندگی صوت می گیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone