🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا کولرگازی من بیش از انداره گرما یا سرما تولید می کند؟
    پاسخ: قطعا این مشکل نیاز به بررسی تخصصی دارد اما میتوان به صورت کلی مشکل در سنسور تنظیم دما را عامل این رویداد دانست.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد اکسپنشن (لوله مویی) در کولر گازی چیست؟
    پاسخ: لوله مویی با همکاری اواپراتور در تبخیر گاز مبرد عمل می کند.
  3. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: دلایل زیادی برای این مشکل وجود دارد که از جمله این موارد میتوان به خرابی فن ، مشکل در موتور ، خرابی پره ها و ..اشاره کرد.
  4. سوال: نقش برد الکتریکی در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بله؛ قطعا کوچکترین خرابی و مشکل در برد دستگاه قسمت های مختلف کولرگازی را مورد تاثیر قرار خواهد داد . بهتر است در صورت مشاهده هر گونه مشکل تعمیر این قطعه را به دست تکنسین های ماهر بسپارید.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15512.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

معرفی بازی Supernatural City؛ معمای شهر روح‌زده

سال‌هایی که Rovio با عرضه‌ی بازی معروف Angry Birds به موفقیت چشم‌گیر دست پیدا کرد خیلی دور نیستند؛ زمانی که تقریبا هر کسی بازی را امتحان کرده بود و افراد درباره‌ی دستاوردهایشان با هم صحبت ...

سال‌هایی که Rovio با عرضه‌ی بازی معروف Angry Birds - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل - به موفقیت چشم‌گیر دست پیدا کرد خیلی دور نیستند؛ زمانی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل - که تقریبا هر کسی بازی را امتحان کرده بود و افراد درباره‌ی دستاوردهایشان با هم صحبت می‌کردند - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل - اما دوران انگری بردز - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل - هم به پایان رسید و رویوو حالا در تلاش است با بازی‌های متنوع و جدیدش دوباره به عرصه برگردد. به همین مناسبت به سراغ بازی جدید Supernatural City از این تیم رفته‌ایم تا نگاهی به - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل - آن داشته باشیم.

گیم‌پلی بازی Supernatural City به سبک پازلی طراحی شده که در آن با قرار دادن اشکال همسان در کنار هم پازل حل می‌شود. در هر پازل شما باید تعداد مشخصی از یک یا چند شکل را در کنار هم قرار داده و حذف کنید. با حل کردن هر پازل سکه و امتیاز دریافت می‌کنید که برای چک کردن سرنخ‌های مختلف به کارتان می‌آید.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل

داستان حول و حوش کاراکتری به نام الی می‌چرخد که به محل تولدش برگشته تا به دنبال پدرش بگردد و در حالی که سرنخ‌ها را دنبال می‌کند با رازهای مختلفی روبرو می‌شود که به پدرش مربوط هستند و او مجبور است از این رازها هم سر در بیاورد تا بفهمد چه بلایی بر سر پدرش آمده. - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل - البته الی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل - قدرتی دارد که  برای حل کردن این معماها به دادش می‌رسد؛ او می‌تواند با روح‌ها صحبت کند و گذشته‌شان را ببیند.

بنابراین علاوه بر حل کردن پازل‌های بازی باید بین بخش‌های مختلف داستان هم ارتباط برقرار کنید تا داستان این شهر عجیب و غریب را حل کنید و پدر الی را هم پیدا کنید. انتخاب این سبک از پازل مثل راه رفتن روی لبه‌ی تیغ است زیرا پازل‌های چنینی انقدر تکرار شده‌اند که نظر بسیاری از بازیکنان را به خود جلب نمی‌کنند اما نقطه‌ی قوت این بازی دقیقا داستان جذابی است که به خوبی - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل - هم روایت می‌شود و باعث می‌شود حوصله بازیکن از حل کردن پازل‌های متعدد سر نرود.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل

همان طور که از Rovio انتظار می‌رود بازی طراحی گرافیکی با کیفیت و چشم‌نوازی دارد، موسیقی پس‌زمینه کاملا با فضای بازی همخوانی دارد و سطح سختی پازل‌ها هم متعادل است که روی هم رفته باعث می‌شوند بازی Supernatural City ارزش تجربه کردن را داشته باشد و بتواند تنوع خوبی در لیست بازی‌های شما اضافه کند.

این نکته را هم در نظر داشته باشید که بازی Supernatural City فعلا در بعضی کشورها سافت لانچ شده  بنابراین برای - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل - دسترسی و دانلود بازی به نرم‌افزار تغییر آی‌پی نیاز است؛ برای اطلاعات بیشتر می‌توانید این مطلب - تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل - را مطالعه کنید.

تعمیرات کولر گازی الجی در شهر سرعین استان اردبیل

Supernatural City: Mystery Match 3‏

سازنده: Rovio Entertainment Corporation‏ قیمت: رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 177.9/133 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone