🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکار لباسشویی بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  5. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39425.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

قطعی برق، نمایشگاه CES امسال را برای ساعاتی در تاریکی فرو برد

نمایشگاه Consumer Electronics Show (یا به اختصار CES) خانه ای برای تمام ابداعات تکنولوژیک است و اگر تنها یک ویژگی مشترک میان این ابداعات وجود باشد، اینست که همه آنها نیازمند برق هستند. متاسفانه در ...

نمایشگاه Consumer Electronics Show (یا به اختصار CES) خانه ای برای تمام ابداعات تکنولوژیک است و اگر تنها یک ویژگی مشترک میان این ابداعات وجود باشد، اینست که همه آنها نیازمند برق هستند. متاسفانه در نمایشگاه CES امسال اتفاقی دور از ذهن به وقوع پیوست و برق ساختمان اصلی نمایشگاه، یعنی مرکز همایش های لاس وگاس برای بیش از یک ساعت قطع شد و سالن اصلی، در تاریکی فرو رفت.

قطعی برق حدوداً از ساعت 11 صبح به وقت محلی اتفاق افتاد. گفتنی است - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که در سالن اصلی این ساختمان، غرفه برخی از بزرگ ترین کمپانی های تکنولوژی مانند سونی، سامسونگ و ال جی قرار گرفته و پس از قطعی برق، از تمام افراد حاضر در سالن خواسته شد محل را ترک کنند که خبر خوبی برای چنین کمپانی هایی به شمار نمی رود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

برگزارکنندگان CES تا به این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - لحظه توضیحی درباره قطعی برق نمایشگاه ارائه نداده اما خبرگزاری دیجیتال ترندز به نقل از منابع خود می نویسد که مشکل، به ترانسورماتور قرار گرفته در پارکینگ نمایشگاه ارتباط داشته است. ناگفته نماند که این مشکل، همزمان با نخستین باران لاس وگاس بعد از 100 روز به وقوع پیوست و حالا که این خبر نوشته می شود، هوای این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شهر یکبار دیگر صاف، گرم و خشک است.

بدون شک چنین اتفاقی، برای بسیاری از فعالان حوزه تکنولوژی خبری ناگوار بود؛ لایو استریم بسیاری از خبرگزاری ها به صورت موقت متوقف شد، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نمایش تکنولوژی های تازه نیمه تمام باقی ماند و کمپانی های مختلف (که استارتاپ های کوچکتر را نیز شامل می شوند و برخی از آنها هزینه های کلانی برای دسترسی به یک غرفه پریمیوم پرداخته اند) قادر به استفاده از امکانات غرفه خود نبودند.اما در حال حاضر، کار نمایشگاه CES 2018 از سر گرفته شده و فعلاً مشکلی در برق رسانی وجود ندارد.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone