🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  5. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28919.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

وسترن دیجیتال حافظه های SSD NVMe اقتصادی خود را به بازار عرضه کرد

در روزهای اخیر بازار حافظه های SSD NVMe کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده که ناشی از افزایش تولید و در دسترس بودن این نوع سخت افزار ذخیره اطلاعات است. به عنوان مثال سامسونگ ...

در روزهای اخیر بازار حافظه های SSD - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - NVMe کاهش قیمت قابل توجهی را تجربه کرده که ناشی از افزایش تولید و در دسترس بودن این نوع سخت افزار ذخیره اطلاعات است. به عنوان مثال سامسونگ قیمت مدل فوق سریع 960 EVO با 500 گیگابایت حافظه را به حدود 150 دلار رسانده و حالا وسترن دیجیتال نیز با ارائه نسخه های ارزان قیمت، بازار حافظه های اقتصادی را نشانه رفته است.

خانواده جدید محصولات وسترن دیجیتال با نام Blue SN500 در دو مدل 500 و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - 250 گیگابایتی به بازار عرضه می شوند که نسخه 500 گیگابایتی با سرعت خوانش 1700 و نوشتن 1450 مگابایت در ثانیه، نصف رقیب کره ای سرعت داشته اما قیمت آن نیز با برچسب 78 دلاری تقریباً یک دوم محصول سامسونگ است.

محصول جدید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - وسترن دیجیتال نسبت به حافظه‌های SSD - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - SATA تا سه برابر سریع‌تر است

وسترن دیجیتال در واقع با تمرکز بر تولید یک محصول اقتصادی، در سری Blue SN500 چندان به دنبال دستیابی به سرعت های بالا نبوده و همین حالا نیز نسبت به حافظه های SSD SATA تا سه برابر سریع تر است. به گفته سازنده، چنین سرعتی برای ذخیره سازی و ویرایش ویدیوهای 4K ایده آل بوده و ادیتورها و استودیوهایی که بودجه کمی برای تهیه سخت افزار جدید دارند، می توانند تنها با پرداخت 55 دلار نسخه - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - 250 گیگابایتی حافظه های جدید وسترن دیجیتال را تهیه کنند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان

از سوی دیگر با فراگیر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - شدن - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - رزولوشن 4K توسط شرکت هایی همچون سونی و انویدیا، گزینه های ارزان قیمت برای استفاده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - به عنوان فضای ذخیره سازی پشتیبان - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - حتی در شرکت های - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - بزرگ نیز روی میز قرار گرفته اند.

گفتنی است کمپانی وسترن دیجیتال برای افرادی که به دنبال سرعت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - بیشتر هستند سری Black 3D را هم در سبد محصولات خود دارد که با سرعت خوانش 3400 - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - مگابایت در ثانیه و نرخ نوشتن 2800 مگابایت در ثانیه، در سه مدل 256 گیگابایتی، 512 گیگابایتی و 1 ترابایتی با قیمت های 120، 230 و 450 دلار - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر نیشابور استان خراسان - به بازار عرضه می شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone