🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11858.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

افشای تصاویر قاب آیفون ۱۳ پرو که از افزایش چشمگیر ابعاد ماژول دوربین خبر می‌دهد

حساب کاربری «UnclePanPan» در شبکه اجتماعی ویبو چین تصویری منتسب به قاب آیفون ۱۳ پرو را به اشتراک گذاشته که برای آیفون ۱۲ پرو مورد استفاده قرار گرفته و ابعاد بزرگ‌تر ماژول دوربین را تایید ...

حساب کاربری «UnclePanPan» در شبکه اجتماعی ویبو چین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - تصویری منتسب به قاب آیفون ۱۳ پرو را به اشتراک گذاشته که برای - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - آیفون ۱۲ پرو مورد استفاده قرار گرفته و ابعاد بزرگ‌تر ماژول دوربین را تایید می‌‌کند.

با توجه به عکس به اشتراک گذاشته شده کاربران می‌توانند - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - تصویری از ابعاد بزرگ ماژول دوربین نسل جدید آیفون اپل داشته باشند. لازم به ذکر است که حساب کاربری DuanRui نیز در توییتر عکس قاب - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - آیفون ۱۳ پرو را بازنشر کرده و در توییت مربوط به آن به این نکته اشاره کرده که این تصویر در ابتدا برای آیفون ۱۳ پرو مکس درنظر گرفته شده بود اما ظاهرا مدل پرو را نشان می‌دهد. همین - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - حساب تصاویری از - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - قاب مدل پرو مکس هم منتشر کرده که از اختلاف کمتر ابعاد ماژول دوربین خبر می‌دهد.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل
قاب آیفون ۱۳ پرو در آیفون ۱۲ پرو

در اخبار غیررسمی گفته شده بود که اپل احتمالا نسل جدید گوشی‌های آیفون خود را با ضخامت در حد یک میلی‌متر بزرگ‌تر از نسل قبلی در - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - دسترس کاربران قرار می‌دهد. این احتمال وجود دارد که ابعاد ماژول بزرگ‌تر - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - دوربین نیز به دلیل بهره‌مندی احتمالی آیفون‌ جدید به فناوری تثبیت تصویر سنسور شیفت و بهبود قابلیت‌های آیفون ۱۳ پرو و آیفون ۱۳ پرو مکس مربوط شود.

تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل
قاب آیفون ۱۳ پرو مکس در آیفون ۱۲ - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - پرو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - مکس

هفته گذشته تصاویری - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - از ماکت ماکت آیفون ۱۳ منتشر شد که طراحی پنل پشتی آن را به نمایش می‌گذاشت. این عکس‌ها ضمن به نمایش گذاشتن چیدمان مورب لنز دوربین‌ها روی پنل پشتی، - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - نشان می‌دهد که بیرون زدگی دوربین‌ها در این مدل کمی بیشتر از نسل قبلی است و ضخامت دستگاه هم ظاهرا به اندازه جزئی افزایش پیدا می‌کند.

با توجه به اختلاف ابعاد ماژول دوربین در مدل‌های پرو - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - آیفون‌های اپل، انتظار - تعمیرات لباسشویی سام در شهر اردبیل استان اردبیل - می‌رود با افزایش قابل قبولی کیفیت دوربین در مدل ۲۰۲۱ باشیم، هرچند هنوز برای اظهارنظر قطعی در این زمینه زود است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone