🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  3. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  4. سوال: نحوه تمیز شدن لباسها در لباسشویی چگونه است؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: به چه علت موقع روشن شدن لباسشویی فیوز میپرد؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 11860.html
۲۱ اسفند ۱۴۰۱

سامسونگ پس از ۸ سال به پشتیبانی از اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود پایان می‌دهد

کاربران «گلکسی گیر»، اولین ساعت هوشمند اندرویدی سامسونگ از ۱۴ مردادماه دیگر به گلکسی استور دسترسی نخواهند داشت و کره‌ای‌ها بعد از هشت سال از معرفی این ساعت هوشمند، به پشتیبانی از آن خاتمه می‌دهند. ...

کاربران «گلکسی گیر»، اولین ساعت هوشمند اندرویدی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - سامسونگ از ۱۴ مردادماه دیگر به - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - گلکسی استور دسترسی نخواهند داشت و کره‌ای‌ها بعد از هشت سال از معرفی این ساعت هوشمند، به پشتیبانی از آن خاتمه می‌دهند.

سامسونگ درحدود هشت سال قبل از اولین ساعت هوشمند اندرویدی خود - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - با نام «گلکسی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - گیر» رونمایی کرد و اکنون اعلام کرده که از تاریخ ۵ آگوست برابر با ۱۴ مردادماه کاربران این گجت پوشیدنی دیگر نمی‌توانند به گلکسی استور دسترسی داشته باشند و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - اپلیکیشن‌های مورد نیاز ساعت هوشمند خود را دانلود و نصب کنند.

سامسونگ از کاربران می‌خواهد که به سیستم عامل تایزن مهاجرت کرده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - و آن را جایگزین اندروید کنند. با این راهکار آنها می‌توانند با سیستم عامل تایزن به گلکسی استور دسترسی داشته و بروزرسانی‌ها را نیز دریافت کنند.

تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم

سامسونگ در اطلاعیه خود اعلام کرده که با مهاجرت از سیستم عامل اندروید - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - به تایزن، تمامی اطلاعات کاربران حذف می‌شود و کاربران ممکن است نتوانند به برخی اپلیکیشن‌ها دسترسی داشته باشند.

کره‌ای‌ها در سال 2014، سیستم عامل تایزن را معرفی کردند و از آن زمان تاکنون کاربران گلکسی گیر فرصت کافی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - در اختیار داشته‌اند که چنین جابه‌جایی را انجام دهند.

سامسونگ در ۲۰ مرداد در مراسمی از نسل جدید ساعت - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - هوشمندش در - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - دو مدل، گلکسی واچ ۴ و واچ ۴ کلاسیک رونمایی می‌کند. این ساعت هوشمند جدید سامسونگ به سیستم عامل Wear OS 3.0 و رابط کاربری One UI Watch مجهز می‌شود. نسخه سوم Wear OS پنج سال پس از - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - نسخه دوم این سیستم عامل اردیبهشت‌ماه امسال معرفی شد. این نسخه با همکاری سامسونگ عملکرد قوی‌تر، عمر باتری بیشتر و جامعه توسعه‌دهندگان قدرتمندتری خواهد داشت.

ظاهرا بهترین ویژگی‌های سیستم عامل تایزن در Wear OS ادغام شده تا بهترین - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر جعفریه استان قم - پلتفرم ممکن پدید آید. اتحاد گوگل و سامسونگ پلتفرمی مشترک را به وجود می‌آورد که بازتر از قبل در دسترس تمامی تولیدکنندگان ساعت‌های هوشمند قرار خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone