🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر مایکروویو را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  5. سوال: صدای غیر عادی مایکروویو به چه دلیلی میتواند بوجود آمده باشد؟
    پاسخ: خرابی فن، مگنترون، دیود، خازن، ترانس میتواند باعث ایجاد صدای غیرعادی در مایکروویو بشود که باید توسط متخصص تعمیرات مایکروویو عیب یابی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 21123.html
۱۱ اسفند ۱۴۰۱

قابلیت «مسنجر رومز» فیسبوک منتشر شد؛ تماس تصویری گروهی با ۵۰ شرکت‌کننده

فیسبوک روز پنج شنبه اعلام کرد که قابلیت جدید چت ویدیویی گروهی این کمپانی به نام «مسنجر رومز» (Messenger Rooms) هم اکنون در دسترس همه کاربران موبایل و دسکتاپ قرار گرفته است. قابلیت مسنجر رومز ...

فیسبوک روز پنج شنبه اعلام کرد که قابلیت جدید چت ویدیویی گروهی این کمپانی به نام «مسنجر رومز» (Messenger Rooms) هم اکنون در دسترس همه کاربران موبایل و دسکتاپ قرار گرفته است.

قابلیت مسنجر رومز شبیه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - ابزار ویدیو چت Zoom - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - بوده و به کمک آن حداکثر ۵۰ کاربر می‌توانند تماس تصویری انجام دهند. تماس‌های تصویری محدودیت زمانی ندارند و کاربران می‌توانند با استفاده از گوشی یا کامپیوتر به گروه ملحق شوند. امکان ورود به گروه بدون داشتن اکانت فیسبوک نیز وجود دارد.

فیسبوک در صفحه حریم خصوصی مسنجر رومز به اقداماتی که برای امن تر کردن آن انجام داده اشاره کرده است. ایجاد کننده روم می‌تواند آن را - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - قفل کند تا کاربران دیگر نتوانند به آن وارد شوند، علاوه بر این می‌توان کاربرانی که تصادفا وارد شده‌اند را حذف و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - کاربران خاطی را ریپورت یا بلاک کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان

فیسبوک می‌گوید: «فارغ از اینکه با اکانت فیسبوک و یا به عنوان میهمان از رومز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - استفاده می‌کنید، ما بر تماس‌های صوتی و یا تصویری شما را نظارت نمی‌کنیم.» این شبکه اجتماعی می‌گوید تمام کاربران دنیا می‌توانند با استفاده از اپلیکیشن مسنجر، - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - اتاق یا روم - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - (Room) ایجاد کنند. کاربران آمریکایی شمالی می‌توانند علاوه بر اپلیشکین مسنجر، از طریق فیسبوک هم این کار را انجام دهند.

فیسبوک می‌گوید در ماه‌های آتی قابلیت‌های بیشتری را به مسنجر رومز اضافه می‌کند و امیدوار است کاربران همه دنیا به کمک این قابلیت بتوانند فارغ از بعد مسافت، با دوستان خود در ارتباط باشند.

ابزار ویدیو چت Zoom به خاطر بحران کووید ۱۹ به یکی از برنامه‌های مورد علاقه کاربران در دوران قرنطینه تبدیل شده است. این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - ابزار تا قبل از شیوع ویروس - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - کرونا بیشتر توسط کارمندان و ادارات استفاده می‌شد ولی حالا رشد بی سابقه‌ای را تجربه می‌کند و روز به روز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - به تعداد کاربران آن افزوده می‌شود. فیسبوک قصد دارد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر نهاوند استان همدان - با قابلیت مسنجر رومز با Zoom رقابت کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone