🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: سایش لباس ها به یک دیگر و غوطه ور شدن لباس ها در آب و چرخش لباس ها با مایع تمیز کننده، باعث تمیز شدن لباس ها میشود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17601.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اپل به منظور دریافت غرامت از اپیک شکایت کرد

پرونده حقوقی میان اپل و اپیک گیمز روزبه‌روز پیچیده‌تر می‌شود. اپل اخیرا ادعا کرده که سازنده بازی فورتنایت به علت نقص قرارداد باید غرامت پرداخت کند. اپل اعلام کرده: «بی‌توجهی آشکار اپیک گیمز به تعهدات ...

پرونده حقوقی میان اپل و اپیک گیمز روزبه‌روز پیچیده‌تر - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - می‌شود. - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - اپل اخیرا ادعا کرده که سازنده بازی فورتنایت به علت نقص قرارداد باید غرامت پرداخت کند.

اپل اعلام کرده:

«بی‌توجهی آشکار اپیک گیمز به تعهدات قرارداد و رفتارهای نادرست، صدمات قابل توجهی به اپل وارد کرده. رفتار بدون کنترل این کمپانی موجودیت اکوسیستم iOS و ارزش فوق‌العاده آن برای مصرف‌کنندگان را تهدید می‌کند.»

ماه گذشته میلادی اپیک گیمز از شرکت اپل شکایت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - کرد که علت آن حذف بازی محبوب فورتنایت از فروشگاه اپ استور بود. اپل پس از قرارگیری سیستم پرداخت مستقیم اپیک درون فورتنایت تصمیم به حذف این بازی از اپ استور - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - گرفت، البته در کنار این کمپانی، گوگل نیز دست به اقدام مشابهی زد.

در شکایت اپیک به این موضوع اشاره شده که اپل قانون ضدانحصار را نقص کرده و از قدرت کامل خود در سیستم - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - عامل iOS برای دریافت کارمزد از تمام - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - اپ‌های موجود در اپ استور استفاده می‌کند. اپیک اخیرا دادخواستی را تحویل دادگاه داده که در آن درخواست شده اپل بازی فورتنایت را به فروشگاه اپ iOS بازگرداند.

تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان

اپل ادعا کرده که برای تمام اقداماتی - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - که تا به امروز انجام داده، توجیهات مشروع تجاری وجود دارد که می‌تواند ادعاهای مربوط به انحصارطلبی را زیرسوال ببرد:

«همیشه رفتار اپل منطقی بوده و اقدامات آن با حسن نیت برای پیشبرد منافع تجاری مشروع انجام شده و باعث - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - افزایش رقابت شده است.»

این غول دنیای فناوری در شکایت - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - خود اعلام کرده:

«پرونده اپیک چیزی بیش - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - از اختلاف درباره پول نیست. اگرچه اپیک گیمز خود را به عنوان یک - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - شرکت رابین هود مدرن - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - به تصویر می‌کشد، اما در واقعیت یک کمپانی چندین میلیارد دلاری است که به سادگی می‌خواهد هزینه‌ای بابت ارزش فوق‌العاده‌ای که توسط اپ استور دریافت می‌کند، پرداخت نکند.»

طبق رای اولیه دادگاه اپل نمی‌تواند - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - مانع - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - از دسترسی اپیک به موتور آنریل شود، با این - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - حال انتظار نمی‌رود در آینده نزدیک بازی فورتنایت دوباره در اپ استور قرار بگیرد. اپیک گیمز - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - تا تاریخ ۲۸ شهریور می‌تواند به شکایت اپل پاسخ دهد. دادگاه - تعمیرات لباسشویی ویرپول در شهر لنگرود استان گیلان - مهر ماه برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone