🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: کابل فلت در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: کابل در نمایش نقش دارد و خرابی در این کابل قطعا مشکلات قابل مشاهده ای را در تلویزیون شما ایجادخواهد کرد.
  2. سوال: فرق تلویزیون های پلاسما با LCD یا LED چیست؟
    پاسخ: یکی از تفاوت های اصلی آن ها میزان شدیدتر روشنایی در تلویزون ها LCD و LED می باشد که شاید برای چشمان آسیب زا باشد
  3. سوال: علت تاخیر در روشن شدن تلویزیون من چیست؟
    پاسخ: خرابی بردپاور یا برد تغذیه می تواند چنین مشکلی را ایجاد کند که با تعویض یا در صورت امکان تعمیر آنها می توانیم مشکل را حل کنیم.
  4. سوال: چه زمانی باید منتظر حضور تکنسین در منزل باشم؟
    پاسخ: بعد از تماس تکنسین با شما ، می توانید هر زمانی که در منزل حضور دارید را با تکنسین هماهنگ کنید و ایشان در زمان تعیین شده از سمت شما خدمت خواهند رسید.
  5. سوال: آیا محافظ برق می تواند جلوی آسیب به تلویزیون را بگیرد؟
    پاسخ: محافظ برق انواع متخلفی دارند که قطعا می تواند در جلوگیری از آسیب های ناشی از برق به دستگاه شما موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 19769.html
۱۳ اسفند ۱۴۰۱

ناظمی: طرح ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی یک مانیفست مواجهه با اینترنت است

رییس سازمان فناوری اطلاعات کشور با ذکر این نکته که بعید می‌داند طرح پرحاشیه «ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» در مجلس رای بیاورد می‌گوید که با اکثر مفاد مطرح شده در این طرح مخالف است. معاون وزیر ...

رییس سازمان فناوری اطلاعات کشور با ذکر این نکته که بعید می‌داند طرح پرحاشیه «ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» در مجلس رای بیاورد می‌گوید که با اکثر مفاد مطرح شده در این طرح مخالف است. معاون وزیر ارتباطات در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند که این طرح، به موضوعاتی فراتر از ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی می‌پردازد و هدفی که پیش گرفته، اشتباه است. او همچنین معتقد است طرح مذکور بیشتر از آنکه شبیه به یک طرح مجلس باشد، مانیفستی برای مواجهه با اینترنت به شمار می‌آید.

«امیر ناظمی» در گفتگو با دیجیاتو اعلام می‌کند با کلیت - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - طرح ساماندهی پیام‌رسان‌ای اجتماعی مخالفت اساسی دارد و آن را نیازمند یک بازنویسی اساسی می‌داند. به گفته او طراحان این طرح دغدغه محتوای موجود در فضای مجازی را داشته‌اند و باور دارند که کاربران در معرض این محتوای نامناسب قرار گرفته‌اند اما راهی که انتخاب کرده‌اند راه چندان درستی نیست. - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - ناظمی می‌گوید که در قبال این تهدید دو رویکرد وجود دارد: «یا باید خودمان محتوای فاخر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - و سالم بسازیم که مخاطب به سمت آن جذب - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - شود و یا برویم خودمان پلتفرم بسازیم. در مساله دوم اما ماجرا مثل این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌ماند که ما از محتوای تلویزیون راضی نباشیم و از همین رو برویم خودمان یک شرکت تلویزیون سازی بزنیم.»

ناظمی می‌گوید که ایجاد یک پلتفرم در ایران نیز چندان - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - موفق آمیز نخواهد بود - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - و دلایل این امر را چنین برمی‌شمرد: «این مساله نیازمند تعداد کاربران بسیار بالایی است تا بتواند به نقطه سر به سر سوددهی و موفقیت برسد و این امر با جمعیت آنلاین ایران همخوانی ندارد. اگر چین می‌تواند با «وی‌چت» - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - این کار را بکند و پلتفرم ملی موفق بسازد باید به بیش از یک میلیارد کاربرش نگاه کنیم. ضمن اینکه کاربر ایرانی دائما پلتفرم را با مدل‌های جهانی مقایسه می‌کند و از نگاهش این - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - پلتفرم‌ها امتیاز پایین می‌گیرند. در کنار همه اینها - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - بی‌اعتمادی را داریم که همواره با ما همراه بوده و عدم اعتماد عمومی نسبت به این پلتفرم‌ها وجود دارد.»

تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران

معاون وزیر ارتباطات باور دارد که اگر این حجم از انرژی برای مسدودسازی و یا به تعبیر او، ساخت تلویزیون از نو، صرف تولید محتوا بشود نتیجه بسیار بهتری خواهد داشت و وضع بسیار بهتر بود. او - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌گوید بر فرض اگر چنین طرحی اجرا شود، اتفاقی که در پی آن رخ خواهد داد چندان جالب نیست:

«آمار و تجربه نشان داده که - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - فیلتر کردن هر شبکه اجتماعی باعث می‌شود که حجم - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - داده‌های مربوط به گروه‌های مخالف در آن بیشتر می‌شود و این فیلترینگ عملا به شنیده شدن صدای بیشتر آنها کمک - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - می‌کند. ضمن اینکه بسته شدن راه‌های ارتباطی مجازی باعث می‌شود که کارکردهای فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی از منظر صادرات فرهنگ و تبادل فرهنگی از مردم گرفته شود. ما با این کار صنایع خلاق را نیز از خود دریغ می‌کنیم، اگر فکر می‌کنیم حرفی برای گفتن در جهان داریم، نباید به مسدودسازی فکر کنیم.»

ناظمی در پاسخ به این پرسش دیجیاتو که داشتن نماینده یا دفتر شبکه‌های اجتماعی جهانی در ایران آیا موضوع منطقی است یا خیر می‌گوید که این مساله اصلا مساله دور از ذهن و - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - غیرمنطقی نیست اما باید به شرایط حال حاضر نگاه کرد و بعد این مساله را مطرح کرد:

«در موقع تحریم‌ها و روابط بین‌المللی ما، می‌دانیم که چنین اتفاقی رخ نمی‌دهد و آنها حاضر - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - نیستند که در ایران دفتر بزنند. شرایط - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - باید تغییر کند - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - و منعطف باشیم تا بتوانیم این خواسته‌مان را جامه عمل بپوشانیم.»

ناظمی همچنین می‌گوید که طرح «ساماندهی پیام‌رسان‌های اجتماعی» نگاه بسیار کلان‌تری به فضای مجازی داشته و صرفا به پیام‌رسان‌های اجتماعی اشاره نمی‌کند. او می‌گوید در این طرح مسائل بزرگتری نظیر کنترل گیت‌وی کشور و تعیین و تکلیف برای سایر پلتفرم‌ها مطرح شده و از این نظر این طرح بیشتر شبیه به یک مانیفست می‌ماند تا طرح مجلس: «به نظر می‌آید که طرح مذکور یک مانیفست مواجهه با اینترنت است و طراحان از کل ماجرای فضای مجازی - تعمیرات تلویزیون سام در شهر امیرکلا استان مازندران - به این موضوعات دامن زده‌اند که باید همه مجوز بگیرند و خارجی‌ها فعالیت نکنند و گیت‌وی دست نهادهای نظامی باشد. همین و بس.»

او تاکید می‌کند که بعید می‌داند چنین طرحی در مجلس رای بیاورد و امیدوار است که در این طرح بازبینی و بازنویسی اساسی با کمک مشاوران و نهادهای مربوطه صورت بگیرد. گفتنیست پیش از این نیز بسیاری از نمایندگان مجلس و افراد دیگر صاحب نظر در حوزه ارتباطات نیز با این طرح مخالفت‌های ضمنی خود را در شبکه‌های اجتماعی مطرح کرده بودند که می‌توانید مشروح این انتقادات را در این گزارش بخوانید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone