تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  2. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
  3. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  4. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: علت بوی بد داخل یخچال میتواند با باقی ماندن طولانی مدت برخی مواد غذایی داخل یخچال باشد. برای جلوگیری از ایجاد بوی بود در یخچال حتما مواد غذایی را داخل ظروف در بسته نگه دارید و یخچال را به طور مرتب هر هفته تمیز کنید و مواد رو به خرابی را از یخچال خارج نمایید.
  5. سوال: چند ساعت بعد از جابجایی یا اسباب کشی باید یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10114.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

عینک هوشمند Ray-Ban Stories معرفی شد؛ محصول مشتر ک فیسبوک و ری‌-بن

فیسبوک و ری‌-بن سرانجام از عینک هوشمند Ray-Ban Stories در سه مدل با قابلیت فیلمبرداری و عکاسی از طریق دو عدد دوربین ۵ مگاپیکسلی و طول عمر باتری ۶ ساعت رونمایی کردند. عینک‌ هوشمند جدید ...

فیسبوک و ری‌-بن سرانجام - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - از - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - عینک هوشمند Ray-Ban Stories در سه مدل با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - قابلیت فیلمبرداری و عکاسی از طریق دو عدد دوربین ۵ مگاپیکسلی و طول عمر باتری ۶ ساعت رونمایی کردند.

عینک‌ هوشمند جدید در سه مدل Wayfarer ،Meteor و - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - Round روانه بازار می‌شود. تمام مدل‌ها دارای دو عدد دوربین ۵ مگاپیکسلی هستند که می‌تواند حداکثر ۵۰۰ عکس و بیش از سی کلیپ - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - ویدیویی ۳۰ ثانیه‌ای را ضبط کند. باتری عینک از طریق پورت USB-C انجام می‌شود و در عرض یک ساعت به صورت کامل شارژ خواهد شد. یک عینک با باتری کامل شارژ شده می‌تواند - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - تا ۶ ساعت دوام بیاورد. کاربران می‌توانند نوع لنزها عینک اعم از لنزهای معمولی یا پزشکی را قبل از خرید انتخاب کنند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان

به غیر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - از لوگو فیسبوک روی بسته‌بندی عینک‌های Ray-Ban Stories در جای دیگری اسم فیسبوک درج نشده است. با این حال از این عینک به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - عنوان یکی از محصولات عالی فیسبوک یاد - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - شده که فلسفه طراحی این شرکت را تولیدات عالی ری‌-بن ترکیب کرده است تا دستگاه‌هایی با عملکرد و ویژگی‌های بیشتر تولید کنند. «مارک زاکربرگ» مدیرعامل فیسبوک پیش از این اعلام کرده - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - بود که عینک‌های جدید ممکن است یک محصول کاملا معمولی باشند زیرا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - در آینده نزدیک مدل‌های پیشرفته‌تری روانه بازار خواهند شد که از ویژگی‌های واقعیت افزوده پشتیبانی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - می‌کنند.

عینک هوشمند فیسبوک و ری‌-بن برچسب قیمت ۲۹۹ دلار را به همراه دارد و هم اکنون در فروشگاه‌های ری-‌بن به فروش می‌رسد. همچنین از ۲۳ شهریور سایر خرده‌فروش‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - نیز فروش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - آن‌ها را آغاز خواهند کرد.

«اندرو باسورث» معاون آزمایشگاه‌های واقعیت افزوده فیسبوک در بیانیه‌ای توضیح داد که «عینک‌های Ray-Ban Stories به گونه‌ای - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - طراحی شده که به مردم کمک می‌کند تا در لحظه زندگی کنند و با افرادی که در کنارشان هستند ارتباط برقرار کنند.» به صورت کلی انتظار می‌رفت این عینک‌ها - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر پاوه استان کردستان - از ویژگی‌‌های بیشتری مانند تماس صوتی یا دسترسی به دستیار هوشمند برخوردار باشند. با این وجود همچنان انتظار می‌رود عینک‌های آینده از این ویژگی‌ها برخوردار باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone