تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: سوختن موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: عوامل متعددی میتواند باعث سوختن موتور یا همان کمپرسور یخچال شود. نوسانات برقی ، خرابی برد الکترونیکی ، خرابی ترموستات ، کثیف بودن کندانسور ، خرابی فن کندانسور ، فاصله کم یخچال از اطراف و پشت ، کیپی لوله موئی ، نشتی در سیکل گاز و ... جزو عواملی هستند که میتوانند باعث شوند کمپرسور یخچال دچار آسیب گردد.
  2. سوال: دلیل وجود بوی بد درون یخچال چیست؟
    پاسخ: بوی بد یخچال ممکن است بر اثر باقی ماندن طولانی مدت مواد خوراکی درون یخچال باشد. برای پیشگیری از تولید بوی بود در یخچال حتما مواد خوراکی را درون ظرف های در بسته نگه دارید و یخچال را به صورت مرتب هر ده روز یکبار تمیز کنید و موادی که تاریخ انقضای آنها رو به اتمام است از یخچال خارج کنید.
  3. سوال: آیا جابجایی یخچال وقتی دستگاه روشن است خطرناک است؟
    پاسخ: بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  4. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
  5. سوال: آیا میشود یخچال ساید بای ساید را به دستگاه تصفیه آب وصل نمود؟
    پاسخ: در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب کم نباشد اتصال یخچال به تصفیه آب ایرادی ندارد اما اگر فشار آب کم باشد میتواند باعث ایجاد خرابی در شیربرقی یخچال شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 10349.html
۲۲ اسفند ۱۴۰۱

ویژگی امنیتی ویندوز ۱۱ حتی روی پردازنده‌های مورد پشتیبانی عملکرد بازی‌ها را کاهش می‌دهد

خالق بنچمارک 3DMark می‌گوید سیستم امنیت مبتنی بر مجازی‌سازی مایکروسافت (VBS) می‌تواند در زمان اجرای بازی‌ها در ویندوز ۱۱ روی عملکرد سیستم تاثیر منفی داشته باشد. طبق بررسی‌ها، ظاهرا عملکرد بازی‌ها تا ۲۸ درصد کاهش ...

خالق بنچمارک 3DMark می‌گوید سیستم امنیت مبتنی بر مجازی‌سازی مایکروسافت (VBS) می‌تواند در زمان اجرای بازی‌ها در ویندوز ۱۱ روی عملکرد سیستم تاثیر منفی داشته باشد. طبق بررسی‌ها، ظاهرا عملکرد بازی‌ها تا ۲۸ درصد کاهش می‌یابد.

شرکت UL Benchmarks می‌گوید: «قابلیتی موسوم به امنیت مبتنی بر مجازی‌سازی (VBS) در آزمایش‌هایی که ما روی بیلدهای پیش از عرضه ویندوز ۱۱ انجام دادیم، باعث افت توان شد. VBS پس از نصب مجدد ویندوز ۱۱ - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - (و نه آپگرید از ویندوز ۱۰ به ۱۱) به‌صورت پیش‌فرض فعال است. این یعنی بسته به این که ویندوز ۱۱ چگونه روی سیستم نصب شود و VBS فعال باشد یا نه، نتیجه بنچمارک‌ها می‌تواند فرق کند.»

این شرکت وعده داده که در آینده نرم‌افزار بنچمارک خود را - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - برای شناسایی VBS به‌روز کند تا مقایسه‌هایی که انجام می‌شود در شرایط - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - برابر و منصفانه صورت بگیرد. دو وب‌سایت ComputerBase و PC Gamer برای اثبات ادعاهای UL چند بنچمارک گیمینگ و 3DMark Time Spy را آزمایش کرده‌اند.

تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی

در این آزمایش‌ها از سخت‌افزار و بازی‌های متفاوتی استفاده شده بود. ولی پردازنده هر دو دستگاه توسط مایکروسافت پشتیبانی می‌شد و قابلیت اجرای MBEC داشت تا کمترین تاثیرپذیری را از VBS - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - داشته باشد. - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - نتیجه این بود که عملکرد دستگاه‌ها به‌خصوص در زمان اجرای بازی‌ها تحت تاثیر قرار می‌گیرد.

«پی‌سی گیمر» می‌گوید عملکرد بازی Shadow of the Tomb Raider حدود ۲۸ درصد پایین آمد، در حالی که «کامپیوتربیس» از اثر بسیار کمتر VBS بر بازی‌ها خبر داده است. با این حال، امتیاز بنچمارک Time Spy نقطه مقابل این الگو را نشان - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - می‌دهد.

پی‌سی گیمر می‌گوید در آزمایش‌های خود از کانال بتای بیلد ۲۲۰۰۰.۱۹۴ استفاده کرده که شباهت بیشتری به نسخه مصرفی ویندوز ۱۱ برای کاربران دارد. ولی «کامپیوتربیس» اثر VBS را بر بیلد ۲۲۴۶۳ از کانال Dev آزمایش کرده است. مایکروسافت قبلا تصریح کرده بود که بیلدهای Dev تفاوت زیادی با نسخه‌های زمان عرضه خواهند داشت.

با این حساب مشخص نیست که این تفاوت به خاطر بهینه نبودن VBS در استفاده از پردازنده‌های جدید در نسخه بتای ویندوز ۱۱ است یا خیر. هرچند شاید مشکل - تعمیرات یخچال سامسونگ در شهر دلیجان استان مرکزی - از جای دیگری باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone