🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: بابت تعمیر مایکروویو چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر ماکروفر من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران مایکروویو ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر ماکروفر مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در سولاردام بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 40564.html
۲۲ بهمن ۱۴۰۱

کانن اولین دوربین کامپکت مجهز به سنسور APS-C با لنز زوم را معرفی کرد: G1 X Mark III

کانن از PowerShot G1 X Mark III، اولین دوربین کامپکت خود که به سنسور APS-C با لنز زوم مجهز است، رونمایی کرد. دوربین جدید که از سنسور 24.3 مگاپیکسلی بهره می برد، نسبت به نسل های قبلی ...

کانن از PowerShot G1 X Mark III، اولین دوربین کامپکت خود که به سنسور APS-C با لنز زوم مجهز است، - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - رونمایی کرد. دوربین جدید که از سنسور 24.3 مگاپیکسلی بهره می - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - برد، نسبت به نسل های قبلی از کلیدهای بیشتری برخوردار بوده و به مدل های DSLR شباهت بیشتری پیدا کرده است.تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربیG1 X Mark III از فوکس خودکار سریع و دقیق با فناوری پیکسل دوگانه و منظره یاب الکترونیکی OLED بهره می برد. با این حال کانن برخی از ویژگی های کلیدی مدل - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - قبلی از قبیل لنز های زوم 120-24 میلیمتری را با یک مدل 72-24 میلیمتری کندتر و کوتاه تر جایگزین کرده است.

به گفته سازنده دلیل این تغییر این است که با وجود یک سنسور بزرگتر، لنز f/2.8-5.6 هنوز هم توانایی ایجاد عمق میدان را داشته و علاوه بر این از نمونه های DSLR یا لنزهای بدون - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - آینه سریع تر است.تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربیپردازنده تصویر Digic 7 و فوکوس پیکسل دوگانه امکان عکسبرداری با نرخ 7 فریم برثانیه در حالت فوکوس خودکار و 9 فریم بر ثانیه در حالت فوکوس ثابت را فراهم می کند.

از دیگر قابلیت های G1 X Mark III می توان به لرزشگر اپتیکال 5 محوره و نوع جدید - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - از شاتر اشاره کرده که کانن آن را «نزدیکتر به DLSR» می - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - خواند.تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی رزولوشن فیلمبرداری این دوربین نیز مثل M100 به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - 1080P با سرعت 60 فریم بر ثانیه محدود شده است در حالی که دوربین های کامپکت سونی و پاناسونیک توانایی ثبت تصاویر 4K با - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - سرعت 30 فریم بر ثانیه و تصاویر 1080P با سرعت 120 فریم بر ثانیه را دارند.

این دوربین قرار است از ماه آینده با قیمت نسبتا زیاد 1299 دلار به بازار عرضه شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone