🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: هزینه تعویض موتور گردان مایکروویو چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: قطعه سنسور وزن چه نقشی در مایکروفر دارد؟
    پاسخ: سنسور وزن ماکروفر، وزن مواد داخل ماکروفر را محاسبه میکند و برای برنامه هایی مانند دیفراست از اطلاعات داده شده توسط سنسور وزن استفاده میکند.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43871.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

بهترین سه ماه سال؛ معرفی جذاب ترین بازی های موبایل آنلاین برای فصل تابستان [قسمت دوم]

تابستان فصل عجیبی برای بازیکن هاست. در این روزها عناوین بزرگی به انتشار نرسیده و بیشتر شرکت های معروف عرضه بازی های خود را به تاریخ دیگری موکول می کنند. طبیعتا چون سه ماه زمان کمی ...

تابستان فصل عجیبی برای بازیکن هاست. در این روزها عناوین بزرگی به انتشار نرسیده و بیشتر شرکت های معروف عرضه بازی های خود را به تاریخ دیگری موکول می کنند. طبیعتا چون سه ماه زمان کمی نیست و مدت ها برای رسیدنش چشم انتظار بوده ایم، نمی توانیم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به همین راحتی از سرگرمی های مجازی بگذریم.

بنابراین چاره چیست؟ علاقه مندان به بازی های ویدیویی معمولا در این زمان دو راه دارند. یکی این که عناوین قدیمی کنسول ها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - و رایانه های شخصی را تجربه کنند. چون بازار تخفیف ها هم در این فصل بسیار داغ شده، اکنون بهترین زمان برای خریدن بازی هایی است که به هر دلیلی نتوانستیم آن ها را انجام دهیم.

دومین راه که خیلی ساده و در دسترس تر به نظر می رسد، تجربه بازی های اسمارت فون ها است. مشابه هفته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - گذشته، تصمیم گرفتیم سراغ عناوینی برویم که با بخش چند نفره خود روزها اوقات فراغت شما را پر می کنند. قسمت سوم و پایانی مطلب پیش رو را هم می توانید از اینجا مشاهده نمایید. بیش از این مقدمه را طولانی نمی کنیم؛ این شما و این بازی هایی که تمام تابستان سرگرم تان خواهند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - کرد.

CATS: Crash Arena Turbo

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

CATS: Crash Arena Turbo به نوعی عنوانی از سبک فایتینگ است ولی بیش از آنکه توانایی هایتان را با بخش اکشن به چالش بکشد، این قسمت ساخت ماشین ها خواهد بود که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - موفقیت بازیکن ها را رقم می زند. ZeptoLab که با توسعه Cut the Rope محبوب زیادی بین دارندگان تلفن های هوشمند به دست آورد، تصمیم گرفت با کاهش پیچیدگی ها تا جایی که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می تواند یک تجربه متفاوت به مخاطبین هدیه بدهد.

پیش از شروع مسابقات باید از بین تعداد زیاد آیتم های موجود ماشینی که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دوست دارید را ساخته و آن را قدرتمند کنید؛ تک تک اجزا می توانند نقش زیادی روی پیروزی شما ایفا می کنند و یک اشتباه به معنای باخت خواهد بود. بعد از این مرحله هم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نوبت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به مبارزات می رسد. نکته اینجاست بازیکن ها هیچگونه کنترلی روی جنگ ها نداشته و ماشین ها خودشان با اسلحه هایی که برایشان گذاشته اید به جان یکدیگر می افتند.

اما بخش جذاب این جنگ که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شما هیچ کنترلی روی آن ندارید چیست؟ خیلی ساده است، به علت اهمیت بالای بخش شخصی سازی و باز گذاشتن دست بازیکن ها در این قسمت، شما معتاد بازی شده و تا مدت ها به تجربه اش ادامه می دهید. جدا از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - آنکه گرافیک دلنشین و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - موسیقی های جذاب هم روی زیبایی این عنوان بی تاثیر نبوده اند. بنابراین اگر خواهان عنوانی کژوال یا ساده هستید، CATS می توانید گزینه خوبی باشد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

CATS: Crash Arena Turbo Stars

سازنده: ZeptoLab قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 125 مگابایت زبان:

Last Day on Earth: Survival

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

با وجود - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اینکه سبک بقا یا همان Survival بین دارندگان پلتفرم های خانگی محبوبیت زیادی داشته و بعضا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بازی های خوبی از آن میبینید ولی متاسفانه تلفن های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هوشمند میزبان عناوین جذاب زیادی از این سبک نیستند. اما Last Day on Earth: Survival آمده تا معادلات را به هم زده و حالا یک تجربه فراموش نشدنی از بازی های Survival را روی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - اسمارت فون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - ها به بازیکن ها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هدیه بدهد.

عنوانی که بدون شک با المان های جذاب خود، بهترین اپلیکیشن کنونی سبک بقا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - برای موبایل ها است. بازی شما در محیطی آخرالزمانی با زامبی ها قرار داده و حالا جدا از جنگ با آن ها، باید با ساخت وسیله های مختلف یا جمع آوری ماده های غذایی به زندگی ادامه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بدهید. البته با وجود تمام این مشکلات، بخش سخت ماجرا را باید به نام بقیه بازیکن ها بزنیم که برای بقایشان به بازماندگان غارت برده و در صورت مردن هم باید از ابتدا دست به تلاش بزنید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Last Day on Earth: Survival

سازنده: Andrey Pryakhin قیمت: رایگان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 212 / 91.3 مگابایت زبان:

Special Forces Group 2

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

شاید Special Forces Group 2 بین بازی های الهام گرفته از Counter Strike کمترین شباهت را به آن داشته باشد ولی با این وجود توانسته بهترین تجربه مشابه از ساخته معروف Valve را روی تلفن های هوشمند پیاده کند. عجیب هم نیست، از دیدگاه گستردگی با یکی از بهترین اپلیکیشن های سبک تیراندازی اسمارت فون ها رو به رو هستیم؛ Special Forces Group 2 نزدیک به 25 نقشه مختلف دارد و اینجا با 5 حالت گوناگون گیم پلی به رقابت با بقیه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می پردازید.

جدا از آنکه تیم ها هم حداکثر شش نفر هستند و می توانید با اسلحه های مختلف باران گلوله به سر دشمنان تان ببارید. به تمام این ها کنترل تقریبا خوب نسبت به بقیه بازی های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - مشابه کانتر را اضافه کنید تا علت محبوبیت فراوان ساخته ForgeGames و میلیون ها کاربر آن را بهتر درک نمایید. در سبک شوتر، همچنان انتخاب ما Guns of Boom که هفته پیش معرفی کردیم است اما با توجه به شباهت Special - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Forces Group - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با کانتر بد نیست نیم نگاهی به این - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بازی بیاندازید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Special - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Forces Group 2

سازنده: ForgeGames قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عامل: iOS و اندروید حجم: 217 / 104.6 مگابایت زبان:

Battle Bay

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اگر استودیوی Rovio Entertainment انرژی که روی ساخت انگری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بردزهای بی کیفیت [البته به غیر از Angry Birds Evolution] گذاشته بود را خرج ساخت عناوینی همانند Battle Bay می کرد الان وضعیت خیلی بهتری داشت. Battle Bay ایده جدیدی به صنعت گیمینگ اضافه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - نمی کند و حتی شاید بتوانیم آن را نسخه کارتونی یا ساده شده بازی معروف World - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - of Warships بنامیم.

اما نکته اینجاست روویو همانند عنوانابتدایی انگری بردز، با پرداخت جذاب به ایده ها و اضافه سازی گرافیکی چشم نواز به آن توانست یکی از سرگرم کننده ترین بازی های چند نفره با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - محوریت جنگ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - های آبی را بسازد. در این عنوان شما با چهار نفر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - دیگه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - همراه شده و باید تیم رو به رو را در مبارزاتی کوتاه از پا در بیاورید. البته پیش از رفتن به نبردها بد نیست در بخش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شخصی سازی کشتی های خود را ارتقا داده و آن ها را قدرتمند کنید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Battle Bay

سازنده: Rovio Entertainment قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 484 / 205.96 مگابایت زبان:

Titan Brawl

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

هفته گذشته Brawl Stars را معرفی کردیم که توانست با کاهش پیچیدگی های سبک MOBA و ترکیب المان های دوست داشتنی آن با سادگی موفقیت های زیادی را به دست بیاورد. اما نکته اینجاست این بازی فعلا تنها برای آی دیوایس ها عرضه شده و با توجه به گفته های سوپرسل، توسعه دهنده آن، به این زودی ها - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - شاهد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - انتشار Brawl Stars روی دستگاه های اندرویدی نیستیم.

به همین خاطر برای این هفته سراغ عنوانی مشابه و معروف رفتیم که همانند Brawl Stars با وجود اهمیت بالای استراتژی ها، سادگی در آن موج می زند؛ مشابه بقیه عناوین سبک MOBA، در Titan Brawl هم دو تیم به - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - رقابت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با یکدیگر می پردازند. با این تفاوت که حالا مسیر بین پایگاه ها به مراتب کوتاه تر گشته و شما با چندین هیرو می توانید به جنگ با دشمن خود می روید. اگر از پیچیدگی های MOBA خسته شده اید، Titan Brawl می تواند سرگرم تان کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Titan Brawl

سازنده: Omnidrone قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید و iOS حجم: 78 مگابایت زبان:

War Wings

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

اینکه چرا - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - War Wings بهترین بازی موبایل با محوریت جنگ های هوایی است، به سیاست های همیشگی Miniclip.com برای عناوینش باز می گردد. آن ها ضمن حفظ کیفیت، تاکید زیادی روی بخش چند نفره داشته و به واسطه همین مسئله همیشه از تجربه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - بازی های مینی کلیپ می توانید لذت ببرید. جدا از اینکه با توجه به کمبود اپلیکیشن های مولتی پلیر در سبک نبردهای هوایی، این مسئله بیش از همیشه با War Wings به چشم می آید.

ساخته - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جذاب مینی کلیپ که از دیدگاه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - جایزه هم پر افتخارترین بازی آن ها است، بازیکن ها را به جنگ جهانی دوم فرستاده و اکنون - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - باید با انتخاب یکی از هواپیماها به جنگ با بقیه کاربران War Wings بپردازید. نبردهای 4 - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - به 4، قابلیت ارتقا وسیله ها با بیش از 70 آیتم مختلف، توانایی شخصی سازی بخش کنترل و یکی از چشم نوازترین گرافیک های ممکن روی اسمارت فون ها؛ واقعا دلیلی برای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - تجربه نکردن War Wings باقی می ماند؟

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

War Wings

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان با پرداخت درون برنامه ای دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 1580 / 216 مگابایت زبان:

Transformers: Forged - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - to - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - Fight

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

وضعیت مجموعه ترنسفومرز خیلی جالب است. هر چه قدر که فیلم هایش - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - هر شماره با افت کیفیت مواجه شدند، از آن طرف بازی های موبایل الهام گرفته از این سری رو به روز بهتر می شوند. با وجود اینکه The Last Knight بدترین فیلم مجموعه لقب گرفته است، Forged to Fight با المان های جذابش توانسته خود را به عنوان بهترین اپلیکیشن عرضه شده با محوریت تبدیل شوندگان معرفی کند.

عنوانی که حتی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - می توانیم آن را یکی از جذاب ترین عناوین سبک فایتینگ امسال هم بنامیم؛ Forged to Fight همانند همیشه نبرد بین تبدیل شوندگان با یکدیگر را روایت نموده و بنابراین بازیکن ها باید با انتخاب یکی از ربات ها، طعم جنگ های تن به تن را در محیط هایی با گرافیک زیبا بچشند. در این بین هم می توانید مبارزین خود را ارتقا داده و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - با دوستان تان برای نبرد با بقیه کاربران همراه شوید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Transformers: Forged to Fight

سازنده: Kabam قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 144 / 89 مگابایت زبان:

Archery King

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

بگذارید خیال تان را راحت کنیم؛ اگر خواهان یک تجربه جذاب از تیراندازی هستید عنوانی بهتر از Archery King پیدا نخواهید کرد. نه به خاطر مکانیزم های گیم پلی، شاید توسعه دهنده توانسته باشد با اهمیت بسیار زیاد روی فیزیک و تاثیرات هوا تجربه ای شبیه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - سازی شده را به وجود بیاورد ولی اینجا داریم از ترکیب المان های این سبک با دستپخت همیشگی مینی کلیپ حرف می زنیم.

مشابه خیلی از بازی های - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - این توسعه دهنده، با Archery King هم رقابت ها دو نفره بوده و آن ها نهایت 90 ثانیه به طول می انجامند. - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - همین ریتم بالای گیم پلی و البته اهمیت زیاد دقت در تیراندازی موجب شده تا Archery King یکی از سرگرم کننده ترین بازی های لیست باشد. بنابراین پیشنهاد می کنیم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - همین الان کمان خود را برداشته و به رویارویی با بازیکن های جهان بروید.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی

Archery King

سازنده: Miniclip.com قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر مهاباد استان آذربایجان غربی - عامل: iOS و اندروید حجم: 118 / 48 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone