🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سنسور سطح آب مقدار آب موجود در دیگ را برای عمل شستوشو بررسی میکند.
  3. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  5. سوال: آیا تعمیرات لباسشویی در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39192.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

مجیک لیپ بالاخره از عینک واقعیت افزوده خود رونمایی کرد

از زمانی که شرکت مجیک لیپ شروع به جنجال سازی خبری پیرامون سیستم واقعیت افزوده خود کرد بیش از ۳ سال می گذرد و حالا امروز این شرکت از محصول خود با نام مجیک لیپ ...

از زمانی که شرکت مجیک لیپ شروع به جنجال سازی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - خبری پیرامون سیستم واقعیت افزوده خود کرد بیش از ۳ سال می گذرد و حالا امروز - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - این شرکت از محصول خود با نام مجیک لیپ وان بالاخره رونمایی کامل کرد.

مجیک لیپ وان شامل یک عینک واقعیت افزوده با نام لایت پک و یک جفت کنترلر دستی می شود. - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - گفته می شود که داده های - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - متنوعی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - نظیر صدا، حرکات دست و سر و حتی حرکات چشم نیز توسط این سیستم دریافت و پذیرفته می شود و می تواند اشیای واقعی را به صورت ثابت روی محیط قرا دهد. مثلا می توانید یک تلویزیون روبروی تخت خودتان روی دیوار اتاق ایجاد کنید و این تلویزیون همیشه آن جا باشد.

کیت توسعه این محصول قرار است که اوایل سال آینده میلادی در اختیار توسعه دهندگان قرار گیرد و محصول نهایی نیز طی سال ۲۰۱۸ به بازار ارائه خواهد شد. کمپانی مجیک لیپ اما تنها وبسایت رولینگ استون را برای تست این فناوری به - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - شرکت خود دعوت کرده ولی آنطور که از گزارش این سایت بر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - می آید، گویا مجیک لیپ هیچ مشکلی در ارائه فناوری واقعیت افزوده در ابعاد یک عینک کوچک نداشته است.

تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان

پیشتر شایعه شده بود که - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - مجیک لیپ مشکلات فنی بسیاری را تجربه می کند - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - و شاید محصول نهایی آنطور که می خواهند از آب در نیاید اما رولینگ استون در گزارش خود از عدم مشاهده هر گونه کندی و پارگی تصویر گفته حتی در حالت راه رفتن و فاصله گرفتن از اشیای مجازی افزوده شده به محیط واقعی.

به گفته این وبسایت، مجیک لیپ می خواهد عینک های خود را در دو سایز برای صورت های مختلف ارائه دهد. گویا می توان لنزهای مخصوص طبی را نیز برای مدل ها در نظر گرفت. لایت پک اما خودش به یک پد کامپیوتری متصل می شود تا قدرتش را تامین کند. آبوویتز، موسس مجیک لیپ می گوید این پد از لحاظ قدرت با مک بوک پرو یا لپ تاپ Alienware برابری می کند و کارت گرافیک مخصوص خود را دارد.

یک واحد کامپیوتری ضعیف تر هم در خود عینک قرار گرفته که فعالیت های ساده تر نظیر - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - قابلیت یادگیری ماشینی و شناسایی جهان اطراف را عهده دار است. روی عینک چهار میکروفون داخلی و حداقل ۶ دوربین بیرونی وجود دارد و مشابه هولولنز مایکروسافت اسپیکرهای داخلی نیز برای آن در نظر گرفته شده.

هنوز در مورد تاریخ - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - عرضه و قیمت این دستگاه چیزی نمی دانیم ولی آبوویتز گفته که سال ۲۰۱۸ زمان عرضه مجیک لیپ وان است ولی - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - وعده های آبوویتز چندان قابل اطمینان نیستند چون کیت توسعه این محصول نیز قرار - تعمیرات لباسشویی سپهر الکتریک در شهر مینودشت استان گلستان - بود سال ۲۰۱۵ از راه برسد. اما خوشبختانه حالا برای اولین بار شاهد نمایش عمومی از عینک واقعیت افزوده این شرکت هستیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone