🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  2. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39188.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

واقعیت مجازی برای اولین بار جان یک نفر را گرفت

امروزه از فناوری واقعیت مجازی در حوزه های مختلف، از علوم پزشکی گرفته تا بازی های ویدیویی استفاده می شود. افرادی که تجربه کار با دستگاه های واقعیت مجازی را داشته باشند، قطعاً از این ...

امروزه از فناوری واقعیت مجازی در حوزه های مختلف، از علوم پزشکی گرفته تا بازی های ویدیویی استفاده می - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شود. افرادی که تجربه کار با دستگاه های واقعیت مجازی را داشته باشند، قطعاً از این موضوع آگاه هستند که این هدست ها، به طور کلی دید شما نسبت به سایر اتفاقات و اجزای اتاقی که در آن قرار دارید را کور - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کرده و این مسئله در بعضی از موارد ممکن است خطرساز - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - شود.

طبق گزارشی تازه که یکی از خبرگزاری های ایالتی - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کشور روسیه با نام TASS منتشر کرده، استفاده از هدست واقعیت مجازی توسط مردی 44 ساله، باعث مرگ او شده است. ظاهراً این مرد میانسال در هنگام استفاده از این فناوری، روی یک میز شیشه ای افتاده و حادثه ناگواری برای او پیش آمده است.

این اتفاق، اولین - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - حادثه مرگبار - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - مربوط - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - به استفاده از هدست های واقعیت مجازی محسوب می شود.

استفاده از هدست واقعیت مجازی باعث شده تا او دید خوبی نسبت به اتاق - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - نداشته و سرانجام روی میز شیشه ای درون اتاق بیفتد. این برخورد باعث بوجود آمدن زخم های عمیقی در - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - این فرد شده و در نهایت شدت خون ریزی، مرد بد شانس را به کام مرگ کشانده است.

البته هیچ اطلاعاتی مبنی بر آن که این فرد، از چه نوع هدست واقعیت مجازی استفاده کرده، منتشر نشده است. ضمناً این اولین گزارش مرگ به دلیل استفاده از فناوری واقعیت مجازی بوده و خبر - تعمیرات لباسشویی اوشن در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - آن تا کنون بازتاب فراوانی در رسانه های مختلف سراسر جهان داشته است.

با وجود اقبال عمومی از فناوری واقعیت مجازی، به نظر می رسد که این تکنولوژی هنوز راه زیادی تا رسیدن به استانداردهای ایده آل برای همگانی شدن دارد. پیش از این اکثر مشکلات استفاده از این فناوری به ایجاد سرگیجه و حالت تهوع در کاربر، خلاصه می شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone