🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: نقش المنت در مایکروویو گرم کردن و گریل کردن میباشد که در برنامه های پخت و پز کاربرد دارد.
  2. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  3. سوال: فیوز در مایکروویو چه وظیفه ای را بر عهده دارد؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  4. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
  5. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39179.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سومین شکایت از اپل به علت اعلام عمدی بیانیه‌ای گمراه کننده

این روزها بازار شکایت از شرکت‌های فعال در حوز‌ه‌ی تکنولوژی داغ شده و شخصی با ثبت سومین شکایت از اپل، این شرکت آمریکایی را محکوم کرده با دانستن از اشکال آیفون‌ها بجای آنکه باتری‌هایشان را ...

این روزها بازار شکایت از شرکت‌های فعال در حوز‌ه‌ی تکنولوژی داغ شده و شخصی با ثبت سومین شکایت از اپل، این شرکت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آمریکایی را محکوم کرده با دانستن از اشکال آیفون‌ها بجای آنکه باتری‌هایشان را تعویض کند تنها با بروزرسانی جدید آنها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - را کندتر کرده است. چند روز پیش هم دو کاربر در دادگاه ایالتی کالیفرنیا شکایتی علیه شرکت اپل به ثبت رساندند. آنها مدعی بودند که اقدام شرکت مذکور در کاهش سرعت و در نتیجه کاهش بازده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - پردازشی آیفون‌ها نقض قرارداد کاربر و تولید کننده به حساب می آید اما این‌بار - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اپل با شکایت متفاوتی روبروست.

براساس سومین شکایت از اپل شخصی به نام «کیتون هاروی»، معتقد است که این شرکت آمریکایی عمداً با اعلام بیانیه‌ای گمراه کننده سعی داشته تا مسئولیت از از گردن خود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - ساقط کند. به گفته‌ی او، اپل با اینکه می‌دانسته مشکل اصلی تلفن‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - همراه با تعویض باتری حل می شود - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - بجای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - آنکه آنها را تعویض نماید تنها iOS آیفون‌ها را به روزرسانی نموده و در واقع مشکل را بیشتر کرده است.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

ماجرا از این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - قرار است که چندی پیش بسیاری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - از صاحبان - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - موبایل‌های اپل ادعا می‌کردند تلفن‌های هوشمندشان با بروزرسانی مرتب سیستم‌عامل، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - روز‌ به روز کندتر می‌شوند. اما مشخص شد که این اتفاق ربطی به روزرسانی iOS نداشته و دلیل آن فقط - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کهنه شدن باتری است.

بدین شکل که آیفون‌ها برای حفظ میزان باتری، سرعت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کلاک پردازنده را پایین می‌آوردند و این موضوع سبب کاهش سرعت موبایل می‌شود. پس از تایید بنیان گذار گیک بنچ، اپل نیز با ارسال بیانیه‌ای این مسئله را صحیح خواند.

ابتدا تصور بر این بود که iOS مشکلاتی برای کاربران ایجاد می کند اما بعدها مشخص شد که با تعویض باتری، مشکل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - برطرف - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - می شود و سرعت موبایل به حالت عادی خود باز خواهد گشت. اما اپل حالا تایید کرده که از زمان iOS 10.2.1 چنین قابلیتی را در سیستم عامل نهادینه کرده تا در صورت ضعف باتری، سیستم عامل کند شود و جلوی از کار افتادن زودهنگام موبایل گرفته - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - شود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان

سال گذشته این امکان برای آیفون ۶، ۶ پلاس، ۶ اس، ۶ اس پلاس و SE ارائه شد - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - اما با عرضه iOS 11.2، این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - امکان در اختیار مالکین آیفون ۷ و ۷ پلاس نیز قرار گرفت و آیفون های بعدی نیز به آن مجهز خواهند شد.

گرچه اپل ایجاد چنین ویژگی را در واقع تمهدیدی جهت ایجاد «بهترین تجربه ممکن» برای کاربران اعلام می‌کند اما عدم اطلاع رسانی صحیح، نارضایتی کاربران را به همراه داشته است و حتی راه را برای شکایاتی ادامه‌دار از کمپانی کوپرتینویی هموار کرده است. آیا سومین شکایت از اپل می تواند روند تصمیمات این شرکت را به سمتی برده که محبوبیت این برند آمریکایی را - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر گنبد کاووس استان گلستان - کاهش دهد؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone