🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه ترموستات قابلمه ای در مایکروفر چیست؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: تعمیرکار مایکروویو چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروویو میتوان یک لیوان محلول آب و آبلیمو را به مدت 15 دقیقه در داخل دستگاه گذاشت و بعد از آن فضای داخلی را با دستمال تمیز کزد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: آیا خالی روشن کردن مایکروفر ایراد دارد؟
    پاسخ: در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود اشعه لیزر به آنتن مگنترون برگشته و دچار جرقه و آسیب میگردد. جدا از خالی روشن کردن مایکروفر خودداری کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39182.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

وزیر ارتباطات: اپراتور بیجا می‌کند اطلاعات مشتریان را در اختیار دیگران بگذارد

همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه با تجلیل از مدیران این وزارتخانه در دوره چهار ساله دولت یازدهم امروز برگزار شد. در طی این رویداد وزیر ارتباطات ضمن اشاره به ...

همایش سراسری مدیران وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت‌های تابعه با تجلیل از مدیران این وزارتخانه در دوره چهار ساله دولت یازدهم امروز برگزار شد. در طی این رویداد وزیر ارتباطات ضمن اشاره به موضوع حریم خصوصی مشترکین تلفن همراه گفت: «اپراتور بیجا می‌کند اطلاعات مشتریانش را در اختیار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - دیگران - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - می‌گذارد؛ حتی خودشان هم نباید - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - از این اطلاعات استفاده کنند.»

او با اشاره به فاش شدن دیتابیس یکی از اپراتورها در سال گذشته این مسئله را یک تخلف تلقی کرد و درباره حضور فعال قوه قضاییه نسبت به این پرونده‌ها در موارد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - آتی به اپراتورها هشدار داد.

جهرمی در ادامه از خواسته‌های مردم درباره داشتن اینترنت پرسرعت، ارزان و امن گفت و به دستاوردهای وزارتخانه دولت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - یازدهم در این زمینه و دیگرمواردی چون رشد بی‌نظیر در حوزه پهنای باند، ایجاد اشتغال در حوزه ICT و تسهیل مقررات اشاره کرد. او - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - برنامه وزارتخانه را در چهار سال پیش رو، توسعه حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات عنوان کرد: «نیازمندیم تا در این عرصه مدیرپروری انجام شود تا در دوره بعدی کار را به جوانان بسپاریم. استفاده از ظرفیت جوانان و بانوان در سیستم کنونی وزارتخانه وجود دارد.»

. وی همچنین با بیان این‌که ما می‌خواهیم تا برنامه ششم به اهدافی که تعیین کرده‌ایم برسیم، ادامه داد:

«این‌که هر کسی از شبکه ملی اطلاعات تفسیری داشته باشد، برای ما قابل قبول نیست، چرا که در این حوزه قوه مجریه اهدافی را با عنوان سند تبیین الزامات شبکه ملی اطلاعات تدوین و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - تعیین کرده است که ما - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - طبق این سند پیش می‌رویم. مسئله شبکه ملی اطلاعات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - نوبه‌ای زیرساخت اقتصاد دیجیتال به شمار می‌رود و ایجاد اشتغال در کشور خواهد کرد.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

جهرمی طبق وعده‌های پیشین خود بازهم به مسئله مجهز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - شدن تمام شهرها به اینترنت نسل چهارم و سوم موبایل تا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - قبل از دهه فجر اشاره کرد و نیاز مردم به اتصال اینترنتی را یک نیاز همگانی عنوان کرد. او همچنین از لزوم حمایت از استارتاپ‌ها و کسب‌وکارهای امروزی گفت و برای وارد شدن سرمایه‌گذاران برای تبدیل و اتصال ایده‌های صاحبان کسب‌وکار به دنیای تجارت واقعی ابراز امیدواری کرد.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با بیان این‌که مدیران - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ICT از این به بعد نماینده وزیر در استان‌ها هستند، گفت:

«مدیران ما در استان‌ها باید پاسخگوی مردم باشند. این که مخابرات خصوصی شده و دیگر در اختیار دولت نیست، نباید اینگونه تلقی شود که ما ابزارهای نظارتی و قانونی را برای کنترل آن نداریم. اینها باید امکانات را برای مردم فراهم کنند. مخابرات استان‌ها موظفند با مدیران ICT به عنوان ارشدشان هماهنگی لازم را داشته باشند.»

در ادامه این مراسم که - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - با حضور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار می‌شد از مسئولان و مدیران پیشین این وزارتخانه تقدیر و تشکر به عمل آمد و احکام مسئولان جدید در حوزه‌های مختلف مدیریتی و معاونتی این وزارت ارایه شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone