🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  2. سوال: خرابی میکروسوییچ مایکروفر به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر مایکروویو من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان سولاردام ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: با چه موادی میتوان فضای داخلی مایکروفر را تمیز کرد؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  5. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39181.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

پهپاد جدید بوئینگ: سوخت گیری در آسمان و تحول جنگ های آینده

شاخه دفاعی بوئینگ اخیرا از یک پهپاد انقلابی رونمایی کرده که می تواند برای سوخت گیری جت های جنگنده در حین پرواز کاربرد داشته باشد. این پهپاد کوچک برای رقابتی با عنوان MQ-25 تدارک دیده ...

شاخه دفاعی بوئینگ اخیرا از یک پهپاد انقلابی رونمایی کرده که می تواند برای سوخت گیری جت های جنگنده در حین - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - پرواز کاربرد داشته باشد.

این پهپاد کوچک برای رقابتی با عنوان MQ-25 تدارک دیده شده و قادر است از روی ناوهای جنگی شروع به پرواز نموده و جنگنده هایی مثل F/A-18 Super Hornet، EA-18G Growler و F-35C را در آسمان سوختگیری کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران

در تیزری که غول صنعت هوانوردی جهان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - اوایل این هفته در توییتر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - منتشر کرد، گفته شد که این پهپاد آینده - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - قدرت هوایی را متحول خواهد کرد.

به گفته بوئینگ این پهپاد در حال تکمیل فرایندهای مربوط به توسعه موتور بوده و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - سال آینده در - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - مانورهای آزمایشی شرکت خواهد کرد. هدف اولیه از طراحی و ساخت این پهپاد جالب فراهم کردن امکان سوخت گیری و افزایش برد پروازی جنگنده ها عنوان - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - شده است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران

نیروی دریایی ایالات متحده برای پیدا کردن یک پهپاد مناسب جهت سوخت گیری جنگنده های ناوگان خود، رقابتی - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - را با نام  MQ-25 برگزار خواهد کرد که در آن چندین گزینه به مصاف هم خواهند پرداخت. بعد از مشخص شدن برنده این رقابت، قراردادی به ارزش 2.6 میلیارد دلار در سپتامبر 2018 با - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - شرکت مورد نظر امضا خواهد شد.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران

آنطور که اعلام شده با بکارگیری این پهپادها برد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - پروازی جنگندهای ایالات متحده 300 الی 400 مایل فراتر رفته و امکان دسترسی به مناطق دورتر میسر - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - خواهد شد.

اگر چه نیروی دریایی درباره ویژگی های الزامی پهپادهای مورد نیاز خود حرفی به میان نیاورده، اما شنیده ها حکایت از آن دارند که این پهپادها باید بتوانند 15,000 پوند سوخت را تا 500 مایل دریایی حمل کنند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران

در حال حاضر شعاع عملیاتی جنگنده Super Hornet حدود 450 مایل است و - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - در صورت کمک گرفتن از پهپادی مثل MQ-25 می تواند برد خود را تا 700 مایل دریایی افزایش دهد.

گفتنی است برای - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر تنکابن استان مازندران - برنده شدن این قرارداد هنگفت بوئینگ باید با چند شرکت دیگر از جمله لاکهید مارتین و جنرال اتُمیکس رقابت کند. حال باید منتظر ماند و دید که پهپاد انقلابی این شرکت خواهد توانست نظر مثبت نیروی دریایی ایالات متحده را جلب کند یا خیر.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone