🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: آیا تکنسین مایکروویو قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان سولاردام قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: وظیفه سنسور وزن مایکروفر چیست؟
    پاسخ: سنسور وزن مایکروفر وظیفه سنجش وزن مواد داخل مایکروفر را برعهده دارد و در برنامه هایی همچون دیفراست مورد استفاده قرار میگیرد.
  4. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  5. سوال: فضای داخلی مایکروویو را هر چند وقت یکبار باید تمیز کنیم؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39177.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سربازی در شرکت های دانش بنیان به زودی محقق خواهد شد

سالهاست که درباره موضوع خدمت سربازی و بهبود فرایند آن در محافل مختلف دولتی صحبت می‌شود و تا به امروز موارد مختلفی مطرح شده است. در تازه‌ترین اقدامات بهبود شیوه سربازی زمینه ورود سربازان به بازار ...

سالهاست که درباره موضوع خدمت سربازی و بهبود فرایند آن در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - محافل مختلف دولتی صحبت می‌شود و تا به امروز موارد مختلفی مطرح شده است. در تازه‌ترین اقدامات بهبود شیوه سربازی زمینه ورود سربازان به بازار کسب و کارهای دانش‌بنیان و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - خلاق فراهم شده است. این قرارداد به این معناست که سربازان 6 ماه تا یک سال آخر دوره خدمت وظیفه خود با حضور در شرکت‌های دانش‌بنیان و واحدهای فناور و شرکت‌ها می‌توانند - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - با مهارت‌آموزی و کسب مهارت‌های دانش‌بنیان در مسیر ایجاد ارزش افزوده و اشتغال گام - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - بردارند.

«سورنا ستاری»، معاون علمی و فناوری رییس‌جمهوری رشد فرهنگ زیست‌بوم کارآفرینی و نوآوری ترویج فرهنگ اقتصاد دانش‌بنیان در حوزه نیروهای مسلح را از اهداف این تفاهم نامه بیان کرد و گفت:

«این تفاهم نامه تلاش می‌کند تا راه را برای نقش‌آفرینی بخش قابل توجهی از لازمه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - تحقق اقتصاد دانش‌بنیان کشور یعنی - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - نیروی انسانی جوان و تحصیل‌کرده کشور که دوران خدمت - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - سربازی را پشت سر می‌گذارند، در توسعه زیست بوم کارآفرینی و نوآوری هموار کند.»

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی

سردار سرلشکر «محمدحسین باقری»، فرمانده ستاد کل نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیز ضمن تایید این خبر این قرارداد را دریچه‌ای جدید برای جوانان و خدمت سربازی آنها دانست و آن را طرحی مناسبی برای آمادگی جوانان برای حضور در میدان اشتغال و کارآفرینی ضمن یادگیری مهارت‌های اجتماعی و دفاعی معرفی می‌کند:

«در تفاهم‌نامه‌ای که با معاونت علمی وفناوری ریاست‌جمهوری انجام شد بخش عمده‌ای از جوانان که دوره خدمت سربازی را می‌گذرانند، فرصتی پیدا - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - می‌کنند تا با حضور در شرکت‌های دانش‌بنیان و آشنایی با مهارت‌های بازار کسب و کار، پس از خدمت سربازی آماده اشتغال و کارآفرینی باشند.»

بنا به گفته‌های سرلشکر باقری حدود 400هزار سرباز هر ساله در اختیار نیروهای مسلح قرار می‌گیرند که  بالغ بر هزار نفر از آنها در نخستین سال این طرح تحت آموزش‌های مهارتی قرار می‌گیرند. قرار - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - است  با افزایش این میزان به 200هزار نفر در سال دوم بیش از نیمی از جوانان اعزام شده به خدمت سربازی مشغول به کار در این شرکت‌ها شوند.

بر طبق این قرارداد معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با همکاری ستاد کل نیروهای مسلح، توانمندی مهارتی و افراد واجد شرایط برای شرکت در - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - این طرح را از بین جوانان اعزام شده و دواطلب شناسایی کرده و نسبت به معرفی آنها به شرکت‌های ذی‌ربط اقدام می‌کنند. دیجیاتو به - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر جلفا استان آذربایجان شرقی - محض منتشر شدن اخبار دقیق‌تر در این رابطه آن را با شما در میان خواهد گذاشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone