🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن سینی مایکروفر میتواند مربوط به خرابی موتور گردان، سینی، ریل، کوبلن، میکروسوییچ درب یا برد دستگاه باشد و باید توسط متخصص تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: مایکروویو دارای انواع مختلفی از موتور گردان میباشد که بسته به ولتاژ کارکرد و جنس فیزیکی آن متفاوت است.
  4. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: نقش المنت در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39174.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

فناوری LTE-R اینترنت پر سرعت را به قطار های سریع السیر کره جنوبی آورد

المپیک زمستانی سال 2018 به زودی در کره جنوبی برگزار خواهد شد. این رویداد فرصتی است تا چشم بادامی ها فناوری های قدیمی تر خود را برای ارائه به تعداد بالای توریست هایی که قرار ...

المپیک زمستانی سال 2018 به زودی در کره - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - جنوبی برگزار خواهد شد. این رویداد فرصتی است تا چشم بادامی ها فناوری های قدیمی تر خود را برای ارائه به تعداد بالای توریست هایی که قرار است به کشور بیایند، به روز کنند. برای دستیابی به این هدف، اخیراً سامسونگ با همکاری اپراتور مخابراتی «KT»، فناوری «LTE-R» را با موفقیت آزمایش کرده اند؛ تکنولوژی ای که برای اولین بار در دنیا آزمایش شده و اینترنت پر سرعت را برای قطارهای سریع السیر فراهم می کند.

LTE-R که در واقع حرف «R» آن اشاره به راه آهن (Railway) دارد، فناوری است که به عنوان نسل آتی تکنولوژی ارتباطی برای قطارهای هوشمند - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - محسوب می شود و امکان مکالمه و ارسال و دریافت اطلاعات با سرعت بالا و به صورت پایدار در قطارهای در حال حرکت را فراهم می کند.

همچنین با فناوری های قدیمی تر از جمله VHF (فرکانس های بسیار بالا) سازگار است و یکی از اشکالات اصلی LTE را - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نیز مرتفع می کند: عدم کارکرد مطمئن در سرعت های بالا. یکی از قابلیت های دیگر LTE-R فراهم کردن ارتباط بین اپراتورهای قطار با مرکز کنترل راه آهن است.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان

LTE-R بر خلاف - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - LTE می تواند به خوبی در قطارهای سرعت السیر پیاده سازی شود و با اطمینان کار کند

قطار - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - سریع السیر جدید «Wonju-Gangneung» که پروژه LTE-R روی آن پیاده شده، می توانند با سرعت 250 کیلومتر در ساعت حرکت کنند و طول مسیر مورد - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نظر 120 کیلومتری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - را بپیماید. این قطار به طور ویژه برای انتقال مسافران در المپیک زمستانی پیش رو طراحی شده تا افراد را با سرعت - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - بالاتر به بزرگترین مجموعه ورزش های زمستانی کره در شهر «پیونگ چانگ» منتقل کنند.

سامسونگ تأمین کننده 5 پروژه LTE-R متفاوت در کره جنوبی است و این فناوری - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - همین الان هم در خط متروی بوسان پیاده شده و در فروردین تا اردیبهشت ماه سال جاری از آن رونمایی شده بود.

پیش از - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - این نیز در آذر ماه سامسونگ و کمپانی مخابراتی ژاپنی «KDDI» اعلام کرده بودند که فناوری 5G را در یک قطار در حال - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر کبودرآهنگ استان همدان - حرکت با موفقیت آزمایش کرده اند. در آن تست هنگامی که قطار با سرعت 100 کیلومتر در ساعت در حرکت بوده، بسته های داده با حداکثر سرعت 1.7 گیگابیت در ثانیه ارسال و دریافت شده اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone