🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا در صورتی که مایکروفر خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: بله، درصورت خالی روشن کردن مایکروویو اشعه لیزر به آنتن مگنترون بر میگردد و دچار جرقه و آسیب به دستگاه میشود. اکیدا از خالی روشن کردن مایکروویو جدا خودداری کنید.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: محکم بسته شدن درب دستگاه و یا چربی گرفتن دستگاه و نوسانات برقی میتواند باعث خرابی لامپ مایکروویو بشود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر مایکروویو را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43094.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا: طرح رجیستری قیمت موبایل را کاهش می دهد

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز در گفتگو با خبرنگاران، تأخیر در اجرای طرح رجیستری از سوی وزارت ارتباطات را غیر موجه خواند، اما گفت به عملی شدن این طرح در آینده نزدیک ...

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - در گفتگو با خبرنگاران، تأخیر در اجرای طرح رجیستری از سوی وزارت ارتباطات را غیر موجه خواند، اما گفت به عملی شدن - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - این طرح در آینده نزدیک خوشبین است.

قاسم خورشیدی می گوید به لحاظ علمی و فنی، کارشناسی عمیقی روی این طرح صورت گرفته و رجیستری - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - به طور کامل قابلیت عملیاتی و اجرایی شدن را دارد.

وی با اشاره به اینکه طرح رجیستری حاشیه سود واردکنندگان را کاهش می دهد، افزود با اجرای این - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - پروژه می - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - توان موبایل ها را با قیمت ارزان تری در اختیار مصرف کننده نهایی قرار داد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی

خورشیدی همچنین نگرانی ها در مورد انحصاری شدن بازار موبایل در دست نمایندگی ها را بی اساس خواند و گفت طبق قوانین جدید، مجوز نمایندگی فروش موبایل علاوه بر نمایندگی تولید کننده اصلی، برای نمایندگی واسطه های منطقه ای هم صادر می شود و به همین دلیل «تقریباً» انحصاری در واردات موبایل وجود ندارد.

سخنگوی ستاد مبارزه با قاچاق کالا و ارز یادآور شد که با اجرای عمومی طرح رجیستری، دو ماه به کاربران مهلت داده می شود تا موبایل خود را ثبت کنند و پس از پایان این فرصت، در صورتی که موبایل قاچاق باشد، ارائه خدمات به آن متوقف خواهد - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر میاندوآب استان آذربایجان غربی - شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone