🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات ها به عنوان سنسور های حرارتی محافظ در مایکروفر عمل مینمایند و در صورتی که دمای مگنترون یا دمای کابین مایکروفر بیش از اندازه بالا برود برق ورودی دستگاه را قطع میکنند تا از آسیب به دستگاه جلوگیری شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد مایکروویو من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت خرابی میکروسوییچ مایکروویو چیست؟
    پاسخ: برای خرابی میکروسوییچ درب به دلایل مختلفی مانند محکم بستن درب، چربی گرفتن دستگاه، نوسانات برقی اشاره کرد.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای مایکروویو ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43095.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

شروع عرضه تلفن هوشمند Nova 2 Plus هوآوی از فردا در ایران

اردیبهشت ماه امسال بود که شرکت هوآوی محصول تازه ای به نام نوا ۲ پلاس را معرفی کرد و روز گذشته دفتر این شرکت در تهران با برگزاری مراسمی در هتل پارسیان آزادی میزبان خبرنگاران ...

اردیبهشت ماه امسال بود که شرکت هوآوی محصول تازه ای به نام نوا ۲ پلاس را معرفی کرد و روز گذشته دفتر - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - این شرکت در تهران با برگزاری مراسمی در هتل پارسیان آزادی میزبان خبرنگاران حوزه فناوری بود تا نوا ۲ پلاس را بار دیگر رونمایی نماید.

دستگاه طبق اعلام شرکت سازنده مجهز به امکاناتی نظیر بدنه فلزی، دوربین دوگانه اصلی و دوربین سلفی ۲۰ مگاپیکسلی است.

nova2Plus - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - همچنین اولین تلفن همراهی به شمار می رود که از چیپست صدای سه بعدی بهره می برد که به همراه تکنولوژی صوتی انحصاری هوآوی با عنوان Histen کیفیت صدای متمایزی را نسبت به دیگر محصولات موبایل در اختیار کاربران می گذارد.

هوآوی اعلام داشته بدنه نوا ۲ پلاس ضخامتی کمتر از ضخامت آیفون 7 دارد و به امکانات دیگری نظیر سنسور اثرانگشت و - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی - نمایشگر ۵.۵ اینچی مجهز شد. این موبایل از فردا با قیمت ۱۳۹۹۰۰۰ تومان به بازار کشور عرضه می شود و قابل خریداری خواهد بود.

- تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر پیرانشهر استان آذربایجان غربی -
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone