🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: روش تمیز کردن فضای داخلی ماکروفر چیست؟
    پاسخ: برای تمیز کردن فضای داخلی مایکروفر میتوان از محلول آب و آبلیمو استفاده نمود. به این صورت که این محلول را داخل یک لیوان ریخته و در دستگاه قرار میدهیم به مدت 15 دقیقه دستگاه کار کند. سپس فضای داخلی دستگاه را به کمک یک دستمال تمیز کنید.
  2. سوال: وظیفه فیوز در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: فیوز مایکروفر وظیفه محافظتی را برعهده دارد و از خرابی ترانس و مگنترون جلوگیری میکند.
  3. سوال: قیمت موتور گردان مایکروفر چقدر است؟
    پاسخ: موتور گردان های مایکروفر دارای ولتاژ و جنس های فیزیکی متفاوتی میباشد که دارای قیمت های متفاوتی میباشد.
  4. سوال: دلیل خرابی لامپ مایکروفر چیست؟
    پاسخ: لامپ مایکروفر بر اثر محکم بستن درب دستگاه و یا نوسانات برقی و چربی گرفتن دستگاه ممکن است بسوزد.
  5. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41623.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

بازی محبوب Eve Online به زودی به دنیای موبایل می آید

عنوان Eve Online یکی از بزرگ ترین بازی هاییست که تاکنون ساخته شده؛ یک جهان چند نفره آنلاین گسترده (MMO) که از سال 2003 گیمرها را به سمت خود کشانده است. [digipullqoute place="left"]EVE Online به ...

عنوان Eve Online یکی از بزرگ ترین بازی هاییست که تاکنون - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - ساخته شده؛ یک - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - جهان چند نفره آنلاین گسترده (MMO) که از - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - سال 2003 گیمرها را به سمت خود کشانده است.

EVE Online به سبک زندگی برخی گیمرها بدل شده

در این بازی قواعد اقتصادی واقعی و بسیار پیچیده ای حاکم است و چندین حزب سیاسی حضور دارند که گاهی با هم متحد می شوند و گاهی به هم خیانت می کنند. برای بسیاری افراد، Eve Online صرفاً یک بازی نیست و به یک سبک زندگی بدل شده. این بازی سال گذشته به حالت رایگان درآمد و حالا خالقین آن تصمیم دارند جهان علمی-تخیلی عظیم خود را در قالب «پروژه آرورا» به دستگاه های موبایل هم بیاورند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

شرکت CCP Games که توسعه دهنده بازی Eve Online به شمار می رود برای عرضه نسخه موبایلی این بازی با شرکت PlayRaven وارد همکاری شده است تا این رؤیای دیرین را تحقق بخشد.

البته آنها پیش از این چندین نسخه - تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فرعی را عرضه کرده بودند، از جمله عنوان انحصاری Dust 514 برای پلی استیشن 3 و نسخه واقعیت مجازی به نام Eve Valkyrie که از اکثر پلتفرم های موجود از جمله اکیلس ریفت، پی اس وی آر و اچ تی سی وایو پشتیبانی می کند.

تعمیرات مایکروفر زانوسی در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان

در حال حاضر به جز چند اسکرین شات، اطلاعات دیگری از نسخه موبایلی Eve Online وجود ندارد و نمی دانیم که تجربه این جهان گسترده در دیوایس های همراه چگونه خواهد بود. به گفته PlayRaven بازیکنان باید همکاری و هماهنگی فوق العاده ای داشته باشند تا بتوانند مرکز کهکشان را در اختیار خود بگیرند.

گفتنیست عرضه نهایی و گسترده پروژه آرورا (Aurora) برای سال 2018 برنامه ریزی شده اما دسترسی زودهنگام به آن طی ماه های آتی برای برخی مناطق جهان فراهم خواهد شد.

شاید به این مطالب هم علاقه مند باشید:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone