🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دود کردن ماکروویو میتواند به چه علت باشد؟
    پاسخ: وقتی دستگاه در برنامه گریل کار میکند چربی های روی المنت دچار سوختن شده و دود میکند و مشکلی ندارد.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی مگنترون مایکروویو میشود؟
    پاسخ: خیر، مگنترون مایکروفر قطعه ای است که مستقیما در ارتباط با برق ورودی نبوده و نوسانات برقی تاثیری در خرابی آن ندارد.
  3. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  4. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  5. سوال: خرابی مگنترون مایکروفر به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: خرابی مگنترون میتواند در اثر استفاده از ظروف فلزی و یا استفاده طولانی مدت از برنامه مایکرو بوجود آید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41624.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دستیار هوشمند گوگل اسیستنت در پلی استور منتشر شد

گوگل در اقدامی غافلگیرانه تصمیم گرفته که دستیار هوشمند اسیستنت خود را در پلی استور منتشر کند. مطمئنا برای افرادی که گوگل اسیستنت را در موبایل خود نصب نکرده اند این موضوع می تواند خبر ...

گوگل در اقدامی غافلگیرانه تصمیم گرفته که دستیار هوشمند اسیستنت خود را در پلی استور منتشر کند. مطمئنا برای افرادی که گوگل اسیستنت را در موبایل خود نصب نکرده اند این موضوع می تواند خبر خوشحال کننده ای باشد، اما متأسفانه برای افرادی که تا حالا از مزایای این دستیار برخوردار بوده اند انتشار آن در پلی استور چیز جدیدی را به همراه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - ندارد.

مثل اپلیکیشن های سامسونگ یا برنامه هایی که شرکت های سازنده تلفن هوشمند در پلی استور منتشر می کنند، گوگل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اسیستنت هم با این هدف در فروشگاه گوگل بارگذاری شده که به روز رسانی های آن سریع تر به دست کاربران برسند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان

اپلیکیشن گوگل اسیستنت که به تازگی در پلی استور منتشر شده، چیزی بیشتر از یک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - میان بر برای دسترسی به این دستیار در اختیار صاحبان اسمارت فون های اندرویدی قرار نمی دهد. بنابراین - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - اگر همین حالا اسیستنت را در دیوایس تان داشته باشید به هیچ عنوان احتیاجی به این اپلیکیشن نخواهید داشت.

تنها چیزی که گوگل در صفحه توضیحات اسیستنت به آن اشاره کرده - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آستانه اشرفیه استان گیلان - این است که اپلیکیشن روش دیگری را برای اجرای دستیار هوشمند در اختیار کاربران قرار می دهد، نه چیزی بیشتر.

روش دسترسی به این صورت است که با اشاره روی آیکن اپلیکیشن مستقیما به صفحه اسیستنت راهنمایی می شوید، هر چند هنوز امکان دسترسی به آن از طریق نگه داشتن دکمه هوم یا گفتن Ok Google را خواهید داشت.

برای دانلود گوگل اسیستنت از پلی استور می توانید به این لینک مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone