🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی مایکروویو انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص سولاردام، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: خازن در مایکروفر چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
  4. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41622.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

نسخه آزمایشی مرورگر اج مایکروسافت برای iOS منتشر شد؛ نسخه اندروید به زودی

شایعه ای که دیروز مبنی بر انتشار مرورگر اج مایکروسافت برای iOS و اندروید مطرح شد، زودتر از چیزی که تصورش را می کردیم حالت رسمی به خود گرفت. مایکروسافت در اقدامی غافلگیرانه نسخه آزمایشی ...

شایعه ای که دیروز مبنی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بر انتشار مرورگر اج مایکروسافت برای iOS و اندروید مطرح شد، زودتر از چیزی که تصورش - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - را می کردیم حالت رسمی به خود گرفت. مایکروسافت در اقدامی غافلگیرانه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نسخه آزمایشی مرورگر اج را در اختیار کاربران سیستم عامل iOS قرار داده، و نسخه اندروید آن را هم به زودی منتشر می کند.

از جمله قابلیت های مهم مرورگر موبایل اج می توان به "Continue on PC" اشاره کرد؛ قابلیتی که - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - به تازگی برای مایکروسافت لانچر (که قبلا آن را با اسم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - Arrow Launcher می شناختیم) هم ارائه شده و به - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کاربر اجازه می دهد که صفحات در حال مرور روی مرورگر موبایل را به مرورگر دسکتاپ ارسال کرده و کار را از آن جا ادامه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - بدهند.

مایکروسافت اهمیت بسیار زیادی برای این ویژگی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - قائل بوده، به همین خاطر دکمه مخصوصی برای آن در کنار دکمه های بازگشت و فوروارد و رفرش قرار داده است. اما - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - از دیگر قابلیت های مرورگر موبایل اج که از دسکتاپ به آن منتقل شده اند می توان به Reading View (برای مطالعه آسان) و Hub View برای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - دسترسی به تمام بوکمارک ها - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - و فهرست های مطالعه و تاریخچه مرورگر و دانلودها اشاره نمود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

این روزها یکی از قابلیت های ضروری هر مرورگر باید امکان همگام سازی اطلاعات کاربران میان دستگاه های مختلف باشد. خوشبختانه مرورگر اج در موبایل - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - هم از این امکان برخوردار است، هر چند که کاربران فعلا به همگام سازی وبسایت های مورد علاقه و فهرست های مطالعه محدود هستند. مایکروسافت اعلام کرده که در آینده نزدیک امکان همگام سازی رمزهای عبور و محصولات خریداری شده از مایکروسافت استور را هم به قابلیت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های اج اضافه خواهد کرد.

اگر به دانلود و تست این مرورگر علاقه مند هستید، باید این مراحل را برای دریافت آن دنبال کنید: اولا باید جزو اعضای اینسایدر ویندوز بوده و ضمنا ساکن ایالات متحده آمریکا باشید. نکته دیگر این که برای دریافت نسخه آزمایشی در iOS لازم است که تلفن هوشمندتان را طی یک فرآیند پیچیده و وقت گیر به رایانه متصل کرده و از حساب کاربری - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مایکروسافت تان برای دریافت فایل نصبی اپ استفاده کنید.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی

توجه داشته باشید که نسخه های iOS و اندروید اج تجربه خالصی از این مرورگر را به شما ارائه نمی کنند، چرا که نسخه iOS اجبارا از موتور رندرینگ WebKit اپل استفاده کرده و نسخه اندروید هم Chromium را مبنای کار خود قرار داده است. به عبارت دیگر نسخه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - های iOS و اندروید اج در واقع پوسته جدیدی هستند که بر روی مرورگرهای پیش فرض این دو سیستم عامل کشیده شده اند.

با این اوصاف نباید انتظار افزایش سرعت مرورگر یا پیشرفت های خیلی محسوسی را داشته باشید. با - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - این وجود مایکروسافت وعده داده که نسخه های iOS و اندروید اج می توانند تجربه کاملا متفاوتی از نسخه ویندوز آن را به کاربران ارائه دهند. غول ردموندی با ارائه این مرورگر برای پلتفرم های رقیب، - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - نه تنها در سیاست گسترش محصولاتش در سایر پلتفرم ها گام بزرگی برداشته بلکه اکوسیستم محصولات مایکروسافت را نسبت به قبل یکپارچه تر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - کرده است.

برای ثبت نام در برنامه تست بتا و دریافت نسخه iOS مرورگر اج می توانید همین حالا به این لینک - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سهند استان آذربایجان شرقی - مراجعه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone