🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل نچرخیدن سینی داخلی مایکروفر چیست؟
    پاسخ: برای نچرخیدن سینی مایکروویو دلایل مختلفی وجود دارد که ایراد در موتور گردان، ریل، سینی، میکروسوییچ درب،کوبلن و یا برد دستگاه باشد که میتواند باعث نچرخیدن سینی شود و باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروویو و با وسایل مربوط بررسی شود.
  2. سوال: آیا استفاده از مایکروفر در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: بهتر است در استفاده از برنامه مایکرو بیشتر از 10 دقیقه دستگاه را روشن نگذاشته وبین هربار استفاده حداقل 5 دقیقه به دستگاه استراحت دهید تا از آسیب به لیزر دستگاه جلوگیری شود.
  3. سوال: آیا مایکروویو به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  4. سوال: علت سوختن موتور گردون ماکروفر چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور کف مایکروویو قرار دادن اجسام سنگین روی سینی و استفاده نامناسب از مایکروفر میباشد.
  5. سوال: وظیفه خازن در مایکروویو چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر خازن عمل دوبرابر کردن ولتاژ دریافت شده از ترانس و انتقال آن به مگنترون را انجام میدهد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41619.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

دوربین موبایل گوگل پیکسل 2 رکورد DxOMark را شکست

اپل در سال جاری با موبایل های آیفون 8 و آیفون 8 پلاس عملکرد فوق العاده ای را در زمینه کیفیت دوربین بر جای گذاشت و توانست با تلفن آیفون 8 پلاس و کسب نمره ...

اپل در سال جاری با موبایل های آیفون 8 و آیفون 8 - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - پلاس عملکرد فوق العاده ای را در زمینه کیفیت دوربین بر جای گذاشت و توانست با تلفن آیفون 8 پلاس و کسب نمره 94، صدر - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - فهرست وبسایت «DxOMark» را تصاحب - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کند.

اما اندکی بعد و - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - با تست گلکسی نوت 8 توسط وبسایت مذکور، محصول سامسونگ نیز امتیاز مشابهی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - را کسب نمود و در کنار بزرگترین موبایل اپل قرار گرفت. حال اما رقیب دیگری وارد میدان شده که محصولات رهبران بازار را با اختلاف پشت سر گذاشته است.

پیکسل 2 توانست نمره 98 را از DxOMark  - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - دریافت کند

کمپانی گوگل امشب طی مراسمی از دو موبایل جدید پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال (با دوربین های یکسان) رونمایی کرد که اندکی پس از معرفی آنها، DxOMark نتایج تست دوربین پیکسل 2 را منتشر نمود که موفق شد با امتیاز 98، عنوان بهترین دوربین موبایل را از آن خود - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - کند.

تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

لازم به ذکر است که DxOMark علاوه بر ذکر نکات مثبتی مانند فوکوس خودکار فوق العاده و توانایی تصویربرداری عالی - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - در نورهای مختلف، اظهار داشته که - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - محصول جدید گوگل در زمینه هایی مانند ثبت - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - تصاویر پرتره و زوم - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - (به دلیل بهره گیری از یک لنز) در مقابل رقبا حرف زیادی برای گفتن ندارد.

با این حال می توان گفت که موبایل های پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال گزینه های بسیار - تعمیرات مایکروفر توشیبا در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - خوبی برای تصویربرداری هستند و تقریباً از پس تمام انتظاراتی که احتمالاً کاربران خواهند داشت، برمی آیند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone