تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمودیسک با سنسور دیفراست چه تفاوتی دارد؟
    پاسخ: سنسور دیفراست یک مقاومت الکتریکی میباشد که به صورت کاملا الکترونیکی عمل میکند اما ترمودیسک یک ترموستات حساس به تغییرات دمایی بوده و به صورت مکانیکال و صفر و یکی عمل نموده و مانند یک کلید فرمان قطع و وصل المنت را اعلام میکند.
  2. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال، خرابی سنسور ها یا خرابی دمپر یا فن از عواملی هستند که میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  3. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: علت پاره شدن شلنگ یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  5. سوال: وظیفه شیربرقی یخچال چیست؟
    پاسخ: شیربرقی یخچال نقش تقسیم آب بین قسمت آبریز و یخساز را برعهده دارد و با دستوری که از برد صادر میشود و با ارسال ولتاژ برق بوبین شیربرقی عمل کرده و عبور جریان آب از آن اتفاق می افتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 16891.html
۱۶ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام با اینفلوئنسرهای قانو‌ن‌شکن سختگیرانه‌تر برخورد می‌کند

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) اخیرا به این موضوع پی برده که بسیاری از توافقنامه‌های تجاری میان کمپانی‌ها و اینفلوئنسرها به صورت کامل اعلام نمی‌شوند و در همین راستا اینستاگرام باید تغییراتی در پلتفرم ...

سازمان رقابت و بازار بریتانیا (CMA) اخیرا به این موضوع پی برده که بسیاری از توافقنامه‌های تجاری میان کمپانی‌ها و - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - اینفلوئنسرها به صورت کامل اعلام نمی‌شوند و در همین راستا اینستاگرام باید تغییراتی در پلتفرم خود اعمال کند.

قوانین اینستاگرام در بریتانیا و سایر کشورها بیان می‌کند که توافقنامه‌های تجاری میان کمپانی‌ها و کاربران باید توسط هشتگ‌های ad# یا sponsored# مشخص شوند. استفاده از این هشتگ‌ها به معنای - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - آن است که اینفلوئنسرها برای پخش محتوا پول دریافت می‌کنند یا به آن‌ها هدیه تعلق می‌گیرد. این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - توافقنامه‌ها معمولا میان کمپانی‌ها - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - و اینفلوئنسرها با تعداد بالای فالور شکل می‌گیرند.

با وجود چنین قوانینی، CMA متوجه شده که اینفلوئنسرها اغلب چنین توافقنامه‌هایی را به صورت واضح اعلام نمی‌کنند. علاوه بر این، CMA به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - این موضوع اشاره می‌کند که اینستاگرام اقدامات کافی برای رفع این - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - مشکل انجام نداده. در همین راستا این پلتفرم برای جلوگیری از پیگرد قانونی به علت - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - عدم رعایت قانون مصرف‌کننده، تغییراتی را اعمال می‌کند.

در ابتدا کاربران باید اعلام کنند که برای محصولات موجود در پست خود پول یا خدمات دریافت کرده‌اند. اگر میان اینفلوئنسرها و کمپانی‌ها توافقنامه‌ای وجود داشته باشد، کاربران ملزم به اعلام آن خواهند بود.

تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان

این پلتفرم ابزار «همکاری پولی» را در اختیار تمام کاربران خود قرار می‌دهد. به - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - وسیله این ابزار - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - کاربران راحت‌تر می‌توانند در بالای پست خود وجود توافقنامه را اعلام - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - کنند.

در نهایت اینستاگرام متعهد شده فناوری و الگوریتم‌هایی را برای شناسایی مواردی که چنین توافقنامه‌هایی را اعلام نمی‌کنند، مورد استفاده قرار دهد. در صورت تشخیص چنین مواردی، این پلتفرم به کسب و کارهای مرتبط گزارش می‌دهد تا با اینفلوئنسرهای قانون شکن برخورد کنند.

CMA اعلام کرده:

«طبق این تعهدات، - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - اینستاگرام باید ابزاری برای کسب و کارها تولید کند تا به آن‌ها در نظارت روی نحوه تبلیغات محصولات کمک کند. با توسعه این ابزار، کسب و کارها باید از قوانین محافظت از مصرف‌کننده پیروی کنند و در مواقع لازم اقداماتی - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - انجام دهند که برای مثال می‌توان به درخواست از اینستاگرام برای حذف پست اشاره کرد.»

CMA از این پلتفرم درخواست - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - کرده که پیشرفت‌های خود را به این سازمان - تعمیرات یخچال امرسان در شهر نجف آباد استان اصفهان - گزارش کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone