🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  3. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن محل نصب لباسشویی یا خرابی وزنه و کمک و پایه و شفت لباسشویی ممکن است در زمان خشک کردن باعث ایجاد لرزش و صدا در لباسشویی شود.
  4. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35954.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

عشق، خشونت و این دیوایس‌های دستی؛ بازی‌هایی که از درون یک موبایل داستان را روایت می‌کنند

یک بازی موبایل که از طریق تلفن همراه با کاربر ارتباط برقرار می‌کند؛ بعد از موفقیت‌های SIM Sara is Missing بود که این ایده بین بازیکن‌ها شناخته‌تر شد و در نتیجه افزایش محبوبیتش روی اسمارت‌فون‌ها، سازندگان ...

یک بازی موبایل که از طریق تلفن همراه با کاربر ارتباط برقرار می‌کند؛ بعد از موفقیت‌های SIM Sara is Missing بود که این ایده بین بازیکن‌ها شناخته‌تر شد و در نتیجه افزایش محبوبیتش روی اسمارت‌فون‌ها، سازندگان سعی کردند با تغییرات روی آن یک تجربه متفاوت ارائه بدهند. چیزی که تا الان هم نتیجه داده است.

اینگونه بازی‌ها به کاربر یک موبایل می‌دهند و او با جستجوی در این دیوایس دستی باید از رازهای داستان سر در بیاورد، شخصیت گمشده را پیدا کند یا حتی به واسطه پیام‌رسانی با همسرش که کیلومترها از دورتر است، حرف بزند. روایت داستان و نمایش اتفاقات از درون یک تلفن همراه، اگر تاکنون عناوینی از این سبک را تجربه نکرده اید حالا وقتش رسیده با چندتا از متفاوت‌ترین بازی‌های موبایل آشنا شوید.

فقط پیش از تجربه این بازی‌ها که زیرشاخه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - سبک «متن محور» (Text Based) بد نیست نکته‌ای که همیشه می‌گفتیم را دوباره تکرار کنیم: به خاطر جمله های گوناگونی که هنگام تجربه عناوین متن محور به نمایش در می‌آید، ممکن است کسانی که به زبان انگلیسی مسلط نیستند خیلی از انجام این بازی ها لذت نبرند. بنابراین پیش از دانلود به این مسئله دقت داشته باشید.

SIM Sara is Missing

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

«سارا گمشده» (SIM - Sara Is Missing) ترسناک‌ترین عنوان این سبک است، البته نه آن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ترسی که در فیلم‌های ترسناک امروزی میبینیم. در بازی صحنه‌های کلیشه‌ای ترسناک حضوری کم‌رنگ‌تر دارند و - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - جای آن سازنده سعی کرده با استفاده از المان های روانشناسانه، بازیکن - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ها را به چالش بکشد. ویژگی - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - که بزرگترین - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - نقطه قوت بازی به شمار می‌رود.

در این عنوان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - موبایل شخصیتی با نام سارا به دستان‌تان افتاده و با جستجوی بخش‌های مختلف تلفن همراه باید از سرنوشت او سر در بیاورید. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - «سارا گمشده» با وجود اینکه آزادی عمل موجود در سیمولاکرا (Simulacra) را ندارد اما به خاطر گیم‌پلی کوتاه، پرداخت درست به المان‌های ترس و سرنخ‌هایی که هر لحظه می‌دهد می‌تواند کاربر را نسبت به اتفاقاتی که برای سارا افتاده کنجکاو کند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

SIM - Sara Is Missing

سازنده: Monsoonlab قیمت: رایگان دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 70 مگابایت زبان:

SIMULACRA

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

«سیمولاکرا» عنوان کوتاهی نیست و سازنده در این مدت سعی کرده به مباحث گوناگونی در اثرش بپردازد اما چیزی که بازی بیشتر از همه به آن پرداخته تکنولوژی، دنیای آنلاین و نگاه به آن ها از یک دریچه دیگر است: - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - «همه این ها بخشی از بازی در فضای مجازی هستند، مگر عکس های پروفایل مان ورژنی بهتر از خودمان نیستند؟»

سیمولاکرا - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - ویژگی‌های مثبت زیادی دارد؛ در هنگام گفت و گو با شخصیت‌ها دست‌تان برای انتخاب دیالوگ‌ها باز است، معماها از «سارا گم شده» بهتر هستند و در موبایل، بخش‌های زیادی هست که می‌توانید آزادانه در آن‌ها گشته و اطلاعات زیادی به دست بیاورید. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - با این حال برگ - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - برنده بازی به همین تلنگر به فضای مجازی و دنیای اینترنت باز می‌گردد

سیمولاکرا به نوعی ادامه معنوی سارا گم شده به حساب می آید. - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - در این عنوان هم باز موبایل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - شخصیتی گم شده و اتفاقی به دستان‌تان افتاده است. بنابراین باید با جستجو در موبایل، دیدن ویدیوها و تصاویر، گشتن در سرویس‌های اجتماعی و گفت و گو با دوستان کاراکتر اصلی داستان از علت گم شدن او سر در بیاورید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

SIMULACRA

سازنده: Kaigan Games قیمت: 4.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 354 / 241 مگابایت زبان:

Bury me, my Love

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

«مرا خاک کن، عشقم» (Bury me, my Love) نقش زنی با «نور» (Nour) را روایت می‌کند که به واسطه جنگ در سوریه، تصمیم به مهاجرت می‌گیرد. در حالی که شوهرش مجبور می‌شود تا بماند و از بقیه خانواده اش مراقبت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - کند. بنابراین آن ها از طریق یک - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - پیام‌رسان آنلاین با یکدیگر ارتباط برقرار می‌کنند و از حال هم با خبر می‌شوند.

تمام جریانات «مرا خاک کن، عشقم» نیز در همین پیام رسان می گذرد و در نقش نور باید با گفتن جمله های مناسب در موقعیت‌های مختلف، همسرتان را آرام کنید، بعضا به او مشورت‌هایی بدهید، از سفرتان برایش بگویید و با پرسیدن سوالاتی از وضعیت سوریه و دوستان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تان مطلع شوید.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

Bury me, my Love

سازنده: Playdius قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - و اندروید حجم: 212 / 149 مگابایت زبان:

Another Lost Phone: Laura's Story

بازی Text Based

بیابید Lost Phone را یک سبک جداگانه در نظر بگیریم و آن را با جمله «عناوینی که در آن‌ها موبایل شخصیت اصلی گم شده‌اند و به دست شما افتاده است» تعریف کنیم، بزرگترین وجه - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - تمایز بازی‌های این سبک داستانی است که ارائه می‌دهند. در تمام این اپلیکیشن‌ها یک تلفن همراه را پیدا می‌کنید، باید در آن بگردید و با یافتن سرنخ‌ها از بزرگترین راز بازی پرده برداری کند؛ صاحب موبایل کجاست؟

«یک موبایل - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گمشده دیگر: داستان لورا» (Another Lost Phone: Laura's Story) با پرداخت - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - به داستانی بزرگ‌سالانه و البته نمایش مشکلات زندگی اجتماعی، توانسته از دل یک گیم پلی تکراری تجربه‌ای جذاب ارائه بدهد. همانگونه که - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - از نام اپلیکیشن مشخص است، بازی داستان - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - گم شدن شخصیتی با نام لورا را روایت می‌کند.

تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی

Another Lost Phone: Laura's Story

سازنده: Plug In Digital قیمت: 2.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 209 - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - / 60 مگابایت زبان:

Replica

بازی Text Based

بازی‌های «متن محور» به - تعمیرات لباسشویی گرنیه در شهر اسکو استان آذربایجان شرقی - خاطر پایان‌های مختلفی که دارند معروف هستند و در بین اپلیکیشن‌های Lost Phone و از لحاظ تعداد پایان‌ها، «رپلیکا» (Replica) توانسته گوی رقابت را از عناوین مشابه برباید. بازی 12 پایان مختلف داشته و همچنین برخلاف عناوین بالا که معمولا روی فضای مجازی تمرکز داشتند، رپلیکا به حادثه تروریستی عجیبی می‌پردازد. یک ماجراجویی تاریک با سبک گرافیک خاص و 12 پایان مختلف؛ بد نیست نیم نگاهی به رپلیکا داشته باشید.

Replica

Replica

سازنده: Zero Rock Entertainment قیمت: 1.99 دلار دسته بندی:
سیستم عامل: iOS و اندروید حجم: 126 مگابایت زبان:
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone