🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت سرریز شدن آب در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14710.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

شکایت از سامسونگ به علت شکنندگی شیشه دوربین سری گلکسی S20

مدت کوتاهی پس از اینکه گوشی‌های سری گلکسی S20 وارد بازار شدند، کاربران متعددی از شکستن شیشه دوربین این محصولات خبر دادند. حالا این موضوع برای کره‌ای‌ها دردساز شده و از این کمپانی شکایت شده ...

مدت کوتاهی پس از اینکه گوشی‌های سری گلکسی S20 وارد بازار شدند، کاربران متعددی از شکستن شیشه دوربین این محصولات خبر دادند. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - حالا این موضوع برای - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - کره‌ای‌ها دردساز شده و از این کمپانی شکایت شده است.

هنوز نمی‌دانیم این مشکل تا چه اندازه گسترده بوده و چه تعداد از خریداران این پرچمدارها با چنین موضوعی روبه‌رو شده‌اند، اما سامسونگ پس از اطلاع از چنین مشکلی، اعلام کرد که کاربران اشتباهی مرتکب نشده‌اند.

ظاهرا این اقدام سامسونگ کافی نبوده، چرا که یک شرکت حقوقی آمریکا به نام «Hagens Berman» - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - با اعلام اینکه کره‌ای‌ها چندین قانون محافظت از مصرف‌کننده را نقض - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - کرده‌اند، از آن شکایت کرده است. به گفته این شرکت حقوقی، کره‌ای‌ها مشتریان را گمراه و همچنین از شیشه بی‌کیفیتی برای ماژول دوربین اصلی استفاده کرده‌اند که ارتباطی با قیمت بالای گوشی‌های سری گلکسی S20 ندارد.

Hagens Berman سامسونگ را به کلاهبرداری و عدم پایبندی به گارانتی متهم کرده. به گفته این شرکت حقوقی، کره‌ای‌ها این گوشی‌های هوشمند را با قطعه معیوبی فروخته‌اند و شیشه ماژول دوربین بدون هیچ نیروی خارجی و حتی درون قاب محافظ، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - بطور خودبه‌خودی ترک می‌خورد.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران

ترک خوردن شیشه دوربین نه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - تنها مقاومت این دستگاه در برابر نفوذ آب و گرد و غبار را زیر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - سوال می‌برد، - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - بلکه عملکرد یکی از مهم‌ترین بخش‌های موبایل را هم مختل می‌کند. ظاهرا این مشکل مربوط به مدل 4G و 5G این محصولات می‌شود و حتی گوشی‌های گلکسی S20 FE و S20 FE 5G را هم درگیر کرده است.

به گفته کاربران، سامسونگ این مشکل را تحت گارانتی قرار نداده و از آن‌ها درخواست ۴۰۰ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - دلار هزینه برای بررسی این مشکل کرده است. اگرچه مشتریان به چنین هزینه‌ای اعتراض کرده‌اند، اما شماری از آن‌ها - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - مجبور به پرداخت صدها دلار هزینه برای رفع این مشکل شده‌اند.

باید منتظر ماند و دید این پرونده به کجا می‌رسد، البته اگر شکایت به سرانجام برسد و سامسونگ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر آمل استان مازندران - محکوم شود، باز هم هزینه پرداختی کمتر از هزینه واقعی تعویض شیشه دوربین خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone