🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14702.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

هواوی میت ایکس ۲ از تست مقاومت جان سالم به در برد [تماشا کنید]

گوشی‌های تاشو در مقایسه با محصولات استاندارد اغلب شکننده‌تر درنظر گرفته می‌شوند، با این حال هواوی میت ایکس ۲ از تست مقاومت سربلند بیرون آمده است. گوشی‌های تاشو به علت وجود لولا، به باور عموم ...

گوشی‌های تاشو - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - در مقایسه با محصولات استاندارد اغلب شکننده‌تر درنظر گرفته - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - می‌شوند، با این حال هواوی میت ایکس ۲ از تست مقاومت سربلند بیرون آمده است.

گوشی‌های تاشو به علت وجود لولا، به باور - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - عموم مقاومت بالایی ندارند. در همین راستا به تازگی کانال یوتیوب «JerryRigEverything» مقاومت گوشی هواوی میت ایکس ۲ را مورد بررسی قرار داده و شاهد قسمت‌های مختلفی مانند خط و خش، قرارگیری در معرض شعله مستقیم و در نهایت خم شدن در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - این ویدیو هستیم.

نمایشگر بیرونی این گوشی هوشمند توسط شیشه پوشانده شده که از آن محافظت می‌کند. این پنل در سطح ۶ سختی موس خراش برمی‌دارد و در سطح ۷ شاهد ایجاد شیارهای عمیق‌تری روی آن هستیم.

در پنل درونی از پلاستیک استفاده شده که از سطح ۲، خراش برمی‌دارد و از سطح ۳، این خراش‌ها عمیق‌تر می‌شوند، بنابراین حتی ناخن هم می‌تواند روی نمایشگر داخلی اثر بگذارد.

نمایشگر بیرونی این دستگاه به مدت ۲۵ ثانیه در برابر شعله مستقیم مقاومت می‌کند و سپس سفید می‌شود که البته خبری از ریکاوری نیست. پنل داخلی تنها پس از ۱۰ ثانیه قرارگیری در - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - برابر شعله سیاه می‌شود که این نمایشگر هم به حالت اولیه بازنمی‌گردد.

با وجود عملکرد ضعیف این گوشی تاشو در برابر شعله مستقیم، از تست خم شدن سربلند بیرون می‌آید. این کانال یوتیوب - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - سعی می‌کند هواوی میت ایکس ۲ را خم کند، اما از رسیدن به این هدف باز می‌ماند و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی - این محصول خم نمی‌شود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر کمیجان استان مرکزی

در حالی میت ایکس ۲ در تست مقاومت خم نشده که گوشی‌های گیمینگ مانند ایسوس راگ فون ۵ به راحتی در این آزمایش خم شده‌اند.

این گوشی تاشو هواوی نزدیک به دو ماه پیش رسما معرفی شد و با وجود مشخصات فنی قدرتمند و طراحی جذاب، قیمت بسیار بالایی دارد و خریداران برای تصاحب آن باید حداقل ۲۷۰۰ دلار هزینه کنند. برای مقایسه می‌توان به می میکس فولد شیائومی اشاره کرد که قیمت پایه ۱۵۰۰ دلاری در بازار چین دارد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سداب نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
سلام روزتون بخیر یه سوال داشتم تعمیرچی سمت روستای ینگه ملک کمیجان تعمیرات داره
پاسخ: بله در روستای ینگه ملک شهر کمیجان خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone