🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  2. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  3. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  4. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14712.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: ۵ عضو کارگروه فیلترینگ، به فیلتر سایت «پیوندها» هم رای مثبت دادند

وزیر ارتباطات از نحوه برگزاری جلسات کارگروه فیلترینگ به شکل آنلاین انتقاد کرد و عملکرد آن را زیر سوال برد. او تاکید کرد که یک بار درخواست فیلتر سایت «پیوندها» را در این جلسات مطرح ...

وزیر ارتباطات از نحوه برگزاری - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - جلسات کارگروه فیلترینگ به شکل آنلاین انتقاد کرد و عملکرد آن را زیر سوال برد. او تاکید کرد که یک بار درخواست فیلتر سایت «پیوندها» را در این جلسات مطرح کرده و برخی اعضای این کارگروه به - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - آن رای مثبت دادند.

«محمد جواد آذری جهرمی» شب گذشته در یکی از اتاق‌های کلاب‌هاوس در اعتراض به مکانیزم جلسات آنلاین کارگروه فیلترینگ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - و عملکرد آن، گفت که یک بار برای محک زدن این کارگروه درخواست فیلتر سایت «پیوندها» را ارائه داده تا واکنش اعضا را بسنجد: «۴ - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - دستگاه رای مثبت - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - به فیلتر دادند، ۱ دستگاه در توضیحات نوشت این سایت قبلا فیلتر شده است!»

جهرمی در کلاب هاوس گفت مکانیزم برگزاری جلسات آنلاین از دولت دهم در کارگروه فیلترینگ ایجاد شد تا به جای جلسات حضوری، فقط ۵ عضو از ۱۲ عضو آن به شکل آنلاین تصمیم‌گیری کنند. او گفت: « برای نشان دادن مشکلات این مکانیزم و نحوه برگزاری جلسات، درخواست فیلتر سایت پیوندها ارسال کردیم و پس از رای مثبت ۵ عضو، موضوع به کارگروه اطلاع - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - داده - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - شد.»

تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان

جهرمی تاکید کرده به خاطر رخ دادن همین موارد بود که در نهایت دولت دوازدهم تصمیم جدیدی در اینباره گرفت: «قرار بر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - این شد که برای سایت‌ها و نرم افزارهایی که مخاطبان زیادی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - دارند به هیچ وجه در جلسات آنلاین تصمیم‌گیری نشود.» او به کلاب هاوس و فیلترینگی که این پلتفرم روی شبکه‌های موبایل دارد اشاره کرد و گفت: «اینکه درباره کلاب هاوس یک دستگاهی بر اساس نظر کارشناسی خودش اقدامی کرده را نمی‌دانم. دادستانی هم اعلامی در این باره نداشته است. اگر کسی اعتقاد دارد که کلاب هاوس باید فیلتر شود، باید در چارچوب قانونی عمل کند و هزینه‌اش را هم بپردازد.»

وزیر ارتباطات در نهایت تاکید دوباره‌ای روی غیرقانونی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - بودن اختلال در - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - کلاب‌هاوس - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - کرد و گفت: «برخی اپراتورها اقدام خلافی کرده اند، باید متناسب با قانون هم با آنها برخورد شود. ابزارهای زیادی هم برای این برخورد داریم مانند کاهش مدت پروانه، که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - حتما از آن استفاده خواهیم کرد.»

چندی پیش معاون وزیر ارتباطات نیز طی یادداشتی که منتشر ساخت درباره ساز و کار فیلترینگ در کشور و انتقاداتی که - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - به آن وارد است توضیحات مفصلی را ارائه - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - داد. «امیر ناظمی» - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - درباره نحوه برگزاری جلسات گفته بود: «واقعیت آن است که اساسا در این کارگروه فیلترینگ سایت‌ها به صورت تک‌تک مورد رای‌گیری قرار نمی‌گیرند. بر اساس یک مصوبه یا بهتر بگوییم یک توافق در سال ۹۰ راه‌های میان‌بری برای - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - فیلترینگ ایجاد شده است که بر اساس ۵ عضو (که ۳ مورد از خارج از دولت و ۲ مورد از طرف - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - دولت است) با تطبیق مصادیق - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - کلی به سایت‌ها، برای فیلترینگ راه ساده‌تر - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - و - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - میان‌بری دارند. نکته مهم آن است که وزارت ارتباطات تنها یک رای از آن ۱۲ رای را دارد.»

به گفته ناظمی - تعمیرات لباسشویی میله در شهر تاکستان استان زنجان - مرجع اصلی فیلترینگ در ایران «کارگروه تعیین مصادیق» است و در کنار این نهاد، مراکزی چون «شورای عالی امنیت ملی» و «مرکز ملی فضای مجازی» نیز از قدرت فیلتر کردن یک پلتفرم برخوردار هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone