🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات مایکروویو در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  2. سوال: وظیفه فن مایکروفر چه چیزی است و چه کاری انجام میدهد؟
    پاسخ: وظیفه فن خنک کردن مگنترون است . بعضی از مدل ها دارای فن کانوکشن هستند که عمل پخش گرما در قسمت های دیگر ماکرووفر را انجام میدهند.
  3. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: محکم بسته شدن درب مایکروفر چه آسیبی به مایکروفر میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: تفاوت مایکروفر با سولاردام چیست؟
    پاسخ: در مایکروفر غذا با اشعه گرم میشود ولی در سولاردام با استفاده از المنت و اشعه غذا گرم میشود
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 22958.html
۱۰ اسفند ۱۴۰۱

جهرمی: تلویزیون‌های اینترنتی تا پایان سال رایگان خواهند بود

«محمد جواد آذری جهرمی» امروز (۱۰ اسفند) در صفحه شخصی خود در توییتر خبر از ادامه طرح ارائه خدمات رایگان تلویزیون‌های تعاملی و VODها تا پایان سال داد و تاکید کرد که ترافیک کلیه کلاس‌های ...

«محمد جواد آذری جهرمی» امروز (۱۰ اسفند) در صفحه شخصی خود در توییتر خبر از ادامه طرح ارائه خدمات رایگان تلویزیون‌های تعاملی و VODها تا - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - پایان سال - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - داد و تاکید کرد که ترافیک کلیه کلاس‌های آموزشی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - مجازی مورد تایید وزارت آموزش و پرورش نیز برای کاربران رایگان محاسبه خواهد شد.

آذری جهرمی چند روز قبل پس از اعلام خبر تعطیلی مدارس نیز پس از صحبت با مدیران تلوزیون‌های اینترنتی فیلیمو، آیو، نماوا و تیوا از رایگان بودن برنامه‌های بخش مخصوص - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - کودکان و یا کل محتواهای برخی - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - از این پلتفرم‌ها خبر داد تا مردم در خانه بمانند و از کودکان خود - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - در برابر - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - کرونا محافظت نمایند.

حال به گفته جهرمی این طرح ادامه یافته هر چند بررسی‌های دیجیاتو نشان می‌دهد - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - که این موضوع در پلتفرم نماوا در هیچ یک از بخش‌های این - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - سایت، تا لحظه نوشتن این خبر رخ نداده است. فیلیمو نیز بخش انیمیشن خود را تا پایان سال جاری برای کودکان و نوجوانان ایران رایگان نگه داشته است. دو پلتفرم تیوا و آیو نیز کماکان در کلیه بخش‌ها برای همه کاربران رایگان عرضه می‌شوند.

جهرمی همچنین در راستای توییت قبلی خود درباره فراهم ساختن امکاناتی برای آموزش از راه دور دانش آموزان و دانشجویان خبر داده که ترافیک کلیه کلاس‌های آموزشی مجازی مورد تایید وزارت آموزش - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - و پرورش و وزارت علوم، برای کاربران رایگان خواهد بود. شایان ذکر است هنوز مشخص نیست که این تاییدیه باید چطور توسط وزارت - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - آموزش و - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - پرورش و یا وزارت علوم اخذ شود و انتظار می‌رود در - تعمیرات مایکروفر زیمنس در شهر کنگاور استان کردستان - این باره اطلاع رسانی شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone