🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  3. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17607.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

فراموش نکنیم: بیل گیتس همیشه این پیرمرد دوست داشتنی و نیکوکار نبود

بیل گیتس فردی بشردوست است که سالانه مبالغ زیادی برای کارهای خیرخواهانه پرداخت می‌کند، اما یکی از ثروتمندترین افراد جهان از ابتدا چنین رویکردی نداشته و یک تاجر پرخاشگر و مغرور بوده است. ۲۵ سال ...

بیل گیتس فردی بشردوست است - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - که سالانه مبالغ زیادی برای کارهای خیرخواهانه پرداخت می‌کند، اما یکی از ثروتمندترین افراد جهان از ابتدا چنین رویکردی نداشته و - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - یک تاجر پرخاشگر و مغرور بوده است.

۲۵ سال پیش مایکروسافت ویندوز ۹۵ را به عنوان اولین سیستم عامل مبتنی بر رابط «Wimp» که توسط «Xerox PARC» در اوایل دهه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - ۷۰ میلادی توسعه پیدا کرده بود، منتشر کرد. این رابط توسط استیو جابز برای سیستم عامل مکینتاش در سال ۱۹۸۴ نیز مورد استفاده قرار گرفت.

مایکروسافت دیرتر از اپل و Xerox PARC وارد این بخش بازار شد و چنین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - سیستم عاملی در اختیار کاربران قرار داد. اما این اولین باری نبود که این غول فناوری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - آمریکایی دیر به سراغ تکنولوژی‌های جدید می‌رفت که یکی از مهمترین آن‌ها، «اینترنت» بود. برای مثال اولین نسخه ویندوز ۹۵ فاقد مرورگر وب و همچنین مجموعه پروتکل برای اتصال کامپیوتر به اینترنت بود که البته امکان نصب آن‌ها توسط بسته‌های اضافه وجود داشت و اولین نسخه اینترنت اکسپلورر نیز در نخستین آپدیت ویندوز ۹۵ منتشر شد.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان

در تاریخ ۵ خرداد ۱۳۷۴ بیل گیتس یادداشتی برای کارکنان مایکروسافت با محوریت موضوعی مهم نوشت و از «موج اینترنت» خبر داد. گیتس در این یادداشت به وضوح اعلام کرده بود که این شرکت باید به سرعت به تهدیدهای موجود را رسیدگی کند. در این یادداشت نوشته شده:

«یکی از احتمالات ترسناک - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - که طرفداران اینترنت درباره آن بحث می‌کنند این است که دور هم جمع شوند و دستگاهی بسیار ارزانتر از PC خلق کنند که البته همچنان قدرت کافی برای وبگردی داشته باشد.»

این موضوع با توجه به اینکه انحصار مایکروسافت روی PC ایجاد - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - شده بود، برای ردموندی‌ها بسیار خطرناک بود. بیل گیتس در نامه‌ای که حالا تبدیل به یکی از مهم‌ترین نامه‌های تاریخ مایکروسافت شده و قطعا تا - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - سال‌های سال از آن یاد می‌شود، به این موضوع اشاره کرده بود که پس از ۱۰ ساعت وبگردی، حتی یک فایل AVI، ورد، Windows.exe یا سایر - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - فرمت‌های مایکروسافت را مشاهده نکرده و تنها شاهد تعداد بالایی فایل QuickTime بوده است. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - همین موضوع باعث شروع رقابت میان شرکت تحت مدیریت گیتس و «نت‌اسکیپ» شد.

نت‌اسکیپ آن زمان در بازار مرورگرها حکمرانی می‌کرد و همه ما می‌دانیم مایکروسافت چه اقدامی برای خروج آن - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - از بازار انجام داد. این کمپانی با تهدید - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - مقابله کرد و پیش از اینکه نت‌اسکیپ بتواند حضور خود را در بازار مستحکم کند، گیتس و همکارانش آن را نابود کردند. با وجود نابودی نت‌اسکیپ، کد متن باز مرورگر آن باعث خلق «فایرفاکس» شد.

مایکروسافت مرورگر اینترنت اکسپلورر را به صورت رایگان درون تمام کپی‌های ویندوز قرار داد و با این روش توانست در بازار حکمرانی کند. اگرچه گیتس با بی‌رحمی هرچه - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - تمام‌تر موفق به نابودی نت‌اسکیپ - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - شد، اما شرکت تحت مدیریت آن نیز تا مرز نابودی پیش رفت.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان

در سال ۱۹۹۸ وزارت دادگستری ایالات متحده آمریکا از مایکروسافت به علت نابود کردن رقابت و اجبار سازندگان کامپیوتر به نصب مرورگر اینترنت خود - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - در هنگام نصب ویندوز، شکایت کرد. رای اولیه دادگاه این بود که مایکروسافت باید به شرکت‌های کوچکتری تقسیم شود که البته در دادگاه تجدیدنظر این رای - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - لغو شد و در سال ۲۰۰۱ دولت جرج بوش مجازات ضد انحصاری کمتری را دنبال کرد و با این شرکت به توافق رسید. (توضیح: حتی گفته می‌شود سرمایه‌گذاری مایکروسافت در اپل پس از ورود مجدد استیو جابز به این شرکت در آن دوران، که البته باعث حل شدن بحران‌های بسیاری در اپل هم شد، به این دلیل انجام شد که چهره‌ی کمتر انحصارگری از مایکروسافت در افکار عمومی - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - و البته برای دولت آمریکا به نمایش گذاشته شود.)

یکی از موارد جالب توجه درباره این پرونده، صحبت‌های بیل گیتس بود که اغلب خشن به سوالات پاسخ می‌داد یا از جواب دادن طفره می‌رفت. گیتس تصور نمی‌کرد روزی دولت جرات - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - کند مانع از حکمرانی او در جهان شود. نوارهای ضبط شده نشان می‌دهند که مدیرعامل سابق مایکروسافت که در آن زمان ۴۳ سال داشت، تا چه اندازه پرخاشگر بوده است.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان

سوالی که در این میان - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - مطرح می‌شود، این است: چگونه یک تاجر عبوس و خشن تبدیل به یک انسان سخاوتمند، خیرخواه، روشنفکر و بشردوست شده است؟ اگر چنین تغییری برای بیل گیتس رخ داده، هر فرد دیگری نیز می‌تواند تا این اندازه تغییر کند. گیتس حتی اخیرا اعلام کرده که غول‌های فناوری - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر اسدآباد استان همدان - سزاوار سوالات سخت هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone