🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن مایکروفر چسیت؟
    پاسخ: اتصالی داخلی مایکروفر از جمله در قسمت میکروسوییچ های درب یا خرابی قسمت های ولتاژ دستگاه میتواند باعث پریدن فیوز شود.
  2. سوال: فضای قرارگیری مایکروویو باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: بهتر است محلی که ماکروفر در آن قرار میگیرد، فضایی برای برای گردش هوا خصوصا در پشت دستگاه وجود داشته باشد که از گرم شدن بیش از حد دستگاه جلوگیری کند.
  3. سوال: آیا باید برای مایکروویو از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی مایکروفر و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  4. سوال: آیا تعمیرات سولاردام در محل انجام میشود یا دستگاه به کارگاه حمل می شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات سولاردام در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: ترموستات قابلمه ای مایکروفر چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: ترموستات قابلمه ای در ماکروفر وظیفه دارد که در صورت افزایش بیش از حد دمای مگنترون یا کابین مایکروویو، برق وردودی به دستگاه را قطع کند تا دستگاه آسیب نبیند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39130.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

سرویس استریم موسیقی اسپاتیفای حالا 70 میلیون مشترک پولی دارد

محبوب ترین سرویس استریم موسیقی جهان، اسپاتیفای اخیراً اعلام کرده که طی شش ماه گذشته، 10 میلیون مشترک پولی دیگر را نیز نسبت به استفاده از سرویس های خود ترغیب کرده و حالا 70 میلیون ...

محبوب ترین سرویس استریم موسیقی جهان، اسپاتیفای اخیراً اعلام کرده که طی شش ماه گذشته، 10 میلیون مشترک پولی دیگر را نیز نسبت به استفاده از سرویس های خود ترغیب کرده و حالا 70 میلیون مشترک پولی دارد.

برخلاف اپل موزیک، اسپاتیفای امکان استفاده رایگان از سرویس های خود را مهیا کرده و با پخش محتویات تبلیغاتی، به درآمدزایی ادامه می دهد. این سرویس در حال حاضر بیش از 70 میلیون مشترک رایگان نیز دارد که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مجموع استفاده کنندگان از این سرویس را به بیش از 140 - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - میلیون نفر می رساند. از سوی دیگر، اپل موزیک در ماه سپتامبر 2017 خبر از دستیابی به 30 میلیون مشترک داد - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که همگی مجبور به - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - پرداخت پول هستند.

اسپاتیفای به صورت ماهیانه، هزینه 10 دلار را از مشترکین خود دریافت می نماید که - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - با قیمت گذاری سایر سرویس های مشابه مانند اپل موزیک، دیزر و تیدال برابری می کند. با این حال، تخفیف های اسپاتیفای برای افرادی مانند دانشجویان یا سرویس «اسپاتیفای فمیلی» (که امکان استفاده همزمان 6 نفر از یک اکانت را با هزینه 15 دلار مهیا) می سازد، از جمله برتری های آن نسبت - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - به رقبا هستند.

این کمپانی در حال حاضر برای عرضه اولیه سهام خود آماده می شود و - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - مستنداتی را به صورت محرمانه در اختیار کمیسیون مبادلات و امنیت ایالات متحده قرار داده است. نکته جالب اینجاست - تعمیرات مایکروفر شارپ در شهر چالدران استان آذربایجان غربی - که اسپاتیفای در روند عرضه اولیه سهام خود کاملاً مستقل عمل می کند و با هیچ بانکی وارد همکاری نشده است؛ بنابراین هنگام عرضه سهام، هر سهم از شرکت، قیمت از پیش تعیین شده ای نخواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر خضرا نوشته شده درتاریخ 1402/03/08
باور کنید، تجربه خودم با تعمیرچی شعبه چالدران برای تعمیر مایکروفر شارپ SMC1585BS بسیار عالی بوده. از اینکه به سرعت و با حرفه‌ایتان در خدمت ما بودید و مشکلات مایکروفر را برطرف کردید، بسیار راضی بودیم. قطعاً در آینده نیز به شما اعتماد خواهیم کرد و خدمات متمیز شما را به دوستان و آشنایان خودمان پیشنهاد خواهیم کرد. ممنونم از شرکت تعمیرچی شعبه چالدران برای خدمات عالیتان



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone