تعمیرات یخچال گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا جابجا کردن یخچال در هنگام روشن بودن دستگاه ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد ایرادی ندارد اما برای اطمینان خاطر بهتر است در هنگام جابجایی یخچال دستگاه را از برق بکشید.
  2. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در درون لوله ها و موتور یخچال جریان داشته و به محیط بیرونی ارتباطی ندارد و باز ماندن درب یخچال مشکلی در قسمت گاز یخچال ایجاد نمیکند.
  3. سوال: چرا نباید بعد از جابجایی یخچال را بلافاصله به برق بزنیم؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
  4. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست شما تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  5. سوال: چقدر زمان میبرد تا باکس یخساز پر شود؟
    پاسخ: وقتی دستگاه را به برق بزنید حدودا 12 ساعت طول میکشد تا دمای فریزر به 20- درجه برسد و بعد از 12 ساعت عملیات ساخت یخ شروع شده و معمولا 48 تا 72 ساعت طول میکشد تا مخزن یخساز کاملا پر بشود. البته فشار آب و حجم مواد غذایی داخل فریزر و باز و بسته شدن درب در طول روز نیز میتواند بر سرعت یخسازی موثر باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27362.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

بلید A5 معرفی شد؛ گوشی 100 دلاری ZTE با نمایشگر کشیده

کمپانی چینی ZTE که در حال حاضر با مشکلات جدی در بازار ایالات متحده رو به رو شده، امروز از تلفن هوشمند اقتصادی بلید A5 رونمایی کرد که با قیمتی معادل 100 دلار، امکانات قابل ...

کمپانی چینی ZTE که در حال حاضر با مشکلات جدی در بازار ایالات متحده رو به رو شده، - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - امروز از تلفن هوشمند اقتصادی بلید A5 رونمایی کرد که با قیمتی معادل 100 دلار، امکانات قابل قبولی را در اختیار مشتریان قرار می دهد.

بلید A5 به یک نمایشگر 5.45 اینچی IPS مجهز شده که از رزولوشن +HD و نسبت ابعاد کشیده 18:9 برخوردار است. حاشیه های نمایشگر مورد بحث که در - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - یک بدنه تمام پلاستیکی قرار گرفته، به نسبت استانداردهای روز ضخیم هستند که البته این موضوع در یک گوشی 100 - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - دلاری چندان هم دور از انتظار نیست.

تعمیرات یخچال گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی

دوربین سلفی بلید A5 به صورت کلاسیک در حاشیه بالایی نمایشگر قرار گرفته و از - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - رزولوشن 8 مگاپیکسل با گشودگی دیافراگم f/2.4 بهره مند است. دوربین اصلی نیز که در گوشه سمت چپ پنل پشتی قرار دارد، شامل یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دهانه لنز f/2.0 بوده و به فلاش LED مجهز شده است. هر دو دوربین از فناوری HDR پشتیبانی می کنند.

Blade A5 فاقد اسکنر - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - اثر انگشت است

از نظر سخت افزاری، چیپست - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - 8 هسته ای 28 نانومتری SC9863A گوشی اقتصادی ZTE که ساخت شرکت Unisoc است، با هسته های 1.2 و 1.6 گیگاهرتزی Cortex-A55 در کنار رم 2 گیگابایتی و گرافیک PowerVR IMG8322 تجربه قابل قبولی از اندروید 9 پای (با پوسته MiFavor 9.0) ارائه خواهد کرد. برای ذخیره داده ها هم حافظه داخلی 16 گیگابایتی و پشتیبانی کارت حافظه microSD (تا سقف 256 گیگابایت) در نظر گرفته شده است.

پورت microUSB و جک هدفون 3.5mm از دیگر مشخصات کلاسیک بلید A5 هستند که در کنار آنها شاهد حضور رادیو FM و بلوتوث نسخه 4.2 هستیم. لازم - تعمیرات یخچال گرنیه در شهر هریس استان آذربایجان شرقی - به ذکر است که Blade A5 با وزن 157 گرم، فاقد اسکنر اثر انگشت بوده و انرژی خود را از یک باتری 2600 میلی آمپر ساعتی تأمین می کند.

گفتنی است ZTE Blade A5 2019 ابتدا به بازار روسیه عرضه خواهد شد و در دو رنگ مشکی و آبی به فروش خواهد رسید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone