🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سرریز شدن آب میتوان به خراب بودن برد و یا خرابی هیدروستات و یا قطع نکردن شیربرقی اشاره کرد.
  2. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: از دلایل لرزش بیش از حد لباسشویی میتوان به خرابی شفت و بلبرینگ و خرابی تسمه و کمک ها اشاره کرد.
  3. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14700.html
۱۸ اسفند ۱۴۰۱

روبیکا ویژگی گفتگوی صوتی در قالب اتاق را راه‌اندازی کرد

پس از آنکه بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب در دنیا ویژگی مانند کلاب هاوس در نسخه‌های جدید به کاربرانشان ارائه دادند حالا امکان گفتگوی صوتی در قالب اتاق‌های مجزا به اپلیکیشن بومی «روبیکا» نیز اضافه شده ...

پس از آنکه بسیاری از اپلیکیشن‌های محبوب در دنیا ویژگی مانند کلاب هاوس در نسخه‌های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - جدید به کاربرانشان ارائه دادند حالا امکان گفتگوی صوتی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - در قالب اتاق‌های مجزا به اپلیکیشن بومی «روبیکا» نیز اضافه شده است.

به گزارش روابط عمومی همراه اول، روبیکا که به‌عنوان یک «سوپر اپ» سرویس‌های متعددی را برای کاربران فارسی زبان دنیا گرد هم آورده، قابلیت «اتاق‌های گفتگوی صوتی» را نیز به سرویس‌های خود افزود.

پس از - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - موفقیت کلاب هاوس در دنیا، بسیاری از اپلیکیشن‌های پیام رسان و یا شبکه‌های اجتماعی در دنیا این ویژگی را به عنوان یکی از گزینه‌های جدید در نسخه‌های تازه خود تعبیه کردند. توییتر قابلیت Space‌ را راه‌اندازی کرد و تلگرام نیز امکان گفتگوی صوتی را فراهم آورد و در کنار این موارد اپلیکیشن‌هایی چون دیسکورد و... نیز ویژگی مشابهی را راه‌اندازی کردند. حال روبیکا به عنوان یکی از پرنصب‌ترین اپلیکیشن‌های بومی، همین ویژگی را در نسخه جدید خود راه اندازی کرده است.

همراه اول اعلام کرده اتاق‌های گفتگوی صوتی روبیکا می‌توانند تا چندین هزار شرکت کننده را در خود جای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - داده و میزبان جمع های کوچک و بزرگ باشند.

با قابلیت گفتگوی صوتی، هر گروه یا کانالی در روبیکا می‌تواند به اتاقی برای گفتگو تبدیل شود و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - فرصت ایده‌آلی را در اختیار چهره‌های سرشناس برای گفتگوی مستقیم با مخاطبانشان قرار دهد.

ناگفته نماند همراه اول در راستای بومی سازی سرویس‌های حوزه تکنولوژی، اواخر سال گذشته از موتور جستجوی جدیدی به نام «ذره‌بین» نیز رونمایی کرده بود.

همراه اول به‌عنوان یکی از سهامداران عمده روبیکا در بیانیه‌ای - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - که پیرو عرضه این ویژگی جدید منتشر کرده، پیشنهاد داده اگر کاربران می‌خواهند از همه سرویس‌های ارتباطی مورد نظر به‌صورت - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - یکجا بهره‌مند شوند و یا اگر در سر ایده‌های بزرگ تجاری می‌پرورانند، ضمن پیوستن به خانواده بزرگ روبیکا، از امکان - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر خلخال استان اردبیل - جدید گفتگوی صوتی این سوپر اپ که جزئیات بهره‌مندی از آن در لینک موجود است نیز استفاده کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone