تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای متفاوتی استفاده میشود گاز R12 و R134 که گازهای زیر مجموعه فرئون بوده و اشتعالزا نمیباشد و خطر جانی ندارند اما برای محیط زیست در حجم بالا زیان بار هستند. اما گاز R600 زیرمجموعه گاز بوتان بوده و اشتعال زا میباشد و باید در هنگام تخلیه گاز یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  2. سوال: دلیل یخ زدگی مواد غذایی درون یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، چیدمان نادرست مواد غذایی ، خرابی سنسور های یخچال ، اشکال در برد الکترونیکی ، خرابی داکت انتقال هوا عواملی هستند که ممکن است باعث ایجاد یخ زدگی در مواد غذایی درون یخچال شوند.
  3. سوال: صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به چیست؟
    پاسخ: معمولا صدای جیر جیر از پشت یخچال مربوط به خرابی فن کندانسور میباشد که علت آن خرابی بوش فن و کارکرد نامناسب فن یخچال میگردد. در صورت شنیدن صدایی مشابه حتما در صدد بررسی فن کندانسور و رفع ایراد در اولین فرصت باشید. زیرا از کار افتادن فن کندانسور تبعات زیادی داشته و باعث آسیب به کمپرسور یخچال میگردد.
  4. سوال: جمع شدن آب کف جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  5. سوال: وظیفه موتور یخچال چیست؟
    پاسخ: نقش کمپرسور یا همان موتور یخچال متراکم نمودن و افزایش فشار گاز در سیکل میباشد که به سبب آن گاز مبرد در داخل سیکل شروع به گردش مینماید و با عبور از لوله موئی به واسطه افت ناگهانی فشار دمای آن کاهش پیدا کرده و فرآیند جذب گرما از محیط فریزر انجام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24361.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیکی: رتبه‌بندی نماد اعتماد کسب و کارهای اینترنتی به زودی آغاز خواهد شد

صبح امروز در نشست خبری کمیته نظارت بر کسب و کارهای الکترونیکی اعلام شد که دریافت ای‌نماد برای کسب‌وکارها ساده‌تر می‌شود.  رییس مرکز توسعه تجارت الکترونیک در این نشست خبری همچنین گزارشی از پایش بیش ...

صبح امروز در نشست خبری کمیته نظارت بر - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - کسب و کارهای الکترونیکی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - اعلام شد که دریافت ای‌نماد برای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - کسب‌وکارها ساده‌تر می‌شود.  رییس مرکز - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - توسعه تجارت الکترونیک در این - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - نشست خبری همچنین گزارشی از پایش بیش از سه هزار و پانصد وبسایت - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - ارائه داد و خبر داد که رتبه‌بندی نماد اعتماد کسب و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - کارهای اینترنتی در آینده محقق خواهد شد.

«علی رهبری» با بیان اینکه اعتماد به کسب و کارهای اینترنتی یک موضوع درجه‌بندی شده است تاکید کرد که هر سایتی با وجود نماد اعتماد الکترونیک باز هم صد در صد قابل اطمینان نیست و مشتریان هم باید احتیاط‌های لازم را انجام - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - دهند: «برای اینکه موضوع اعتماد را از حالت مطلق خارج کنیم، مسئله رتبه‌بندی کسب و کارهای الکترونیکی را مطرح کردیم و به زودی به آن‌ها رتبه اعتماد می‌دهیم.»

به گفته وی رتبه بندی کسب وکارهای اینترنتی بر اساس شکایت‌های مشتریان، سوابق کسب و کارها، توان مدیریتی و مواردی از این دست انجام می‌شود تا کاربران و مصرف‌کنندگان بدانند هر سایت تا چه اندازه قابل اعتماد است.

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان

رهبری همچنین خبر از پایش وبسایت‌ها برای کشف موارد سودجویانه خبر داد و اعلام - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - کرد تاکنون در این طرح پایش بیش ۳۵۰۰ وب‌سایت مورد کنکاش قرار گرفته است: « هفتاد سایت فعال در فروش کالای ممنوعه - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - و ۱۸۰ سایت فعال با لوگوی ای نماد جعلی شناسایی شده‌اند.»  رهبری همچنین تاکید کرد که این پایش به زودی وارد فاز کاوش در شبکه‌های اجتماعی خواهد شد و وعده داد که پایش تصاویر نیز به زودی در این سامانه فعال خواهد شد.

رئیس مرکز توسعه تجارت الکترونیک وزارت صمت با بیان اینکه در فازهای بعدی این طرح، پایشگر هوشمند تمامی کسب و کارهای اینترنتی و حتی کسب و کارهای فعال - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - در پیام‌رسان‌ها و شبکه‌های اجتماعی را مورد رصد و پایش مستمر قرار خواهد داد گفت:

«در حال حاضر حدود 54 هزار کسب و کار اینترنتی دارای نماد اعتماد هستند و حدود 380 هزار کسب و کار هم بدون اخذ این نماد درحال فعالیتند لذا با توجه به گستردگی پایش‌ها و همچنین پیچیدگی‌های فنی، در نظر داریم مسابقه بزرگی به منظور استفاده از توان علمی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - نخبگان - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - و دانشگاهیان به منظور پردازش هرچه بهتر اطلاعات و پایش دقیق‌تر کسب و کارهای - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - اینترنتی برگزار کنیم.»

تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان

در زمینه قانونی بودن خرید - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - و فروش رمز ارزها ابهام نظر وجود دارد

«جواد جاویدنیا» سرپرست معاونت فضای مجازی در ادامه این نشست همچنین در مورد ممنوع بودن یا نبودن - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - خرید و فروش رمزارزها در کشور به خبرنگاران گفت: ما در حوزه کلان نیازمند یک نظر واحد - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - در مورد رمز‌ارز‌ها هستیم و تا مادامی که اختلاف - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - نظر نسبت به کالا بودن رمزارز‌ها یا پول بودن آن‌ها حل نشود، ابهامات وجود خواهد داشت. او باور دارد در این زمینه اختلاف نظرهایی وجود دارد و بهتر است که فعلا درباره آن صحبتی مطرح نشود.

معاون دادستانی کل کل کشور همچنین ضمن حمایت از اقدامات - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - پایشگری وب‌سایت‌ها توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی، تاکید کرد این روند می‌تواند در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - دیگر نهادهای نظارتی فناورانه نیز مورد الگو قرار بگیرد. جاویدنیا در ادامه گفت که - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - مرکز تجارت باید به تاریخ انقضای دامنه وب‌سایت‌ها نیز توجه کند تا مبادا کسی از ای نماد صادر شده برای سایتی جدید سواستفاده کند. او همچنین اعلام کرد دادستانی کل کشور با همکاری پلیس فتا، کارگروه ویژه‌ای را برای شناسایی و برخورد با سایت‌های فیشینگ و شماره‌تلفن‌های ارسال کننده آدرس این سایت‌ها تشکیل داده است:

« در حال حاضر کارگروهی به صورت ویژه در حال بررسی این موضوع هستند، ولی - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - نکته قابل توجه اینجاست که برای ساماندهی این وضعیت نیازمند استقرار سامانه‌های تشخیص تخلف در - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - پرداخت‌یار‌ها هستیم و - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - بانک مرکزی و شرکت کاشف باید این موضوع را پیگیری کنند. البته - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - هم اکنون - تعمیرات یخچال تکنوگاز در شهر بویین زهرا استان زنجان - اقدامات بسیار خوبی در این حوزه صورت گرفته و در کمتر از ۲۴ ساعت، درگاه‌های شناسایی شده مسدود می‌شوند.»

وی همچنین ابراز امیدواری کرد که سند احراز هویت در فضای مجازی که اخیرا در شورای عالی فضای مجازی تصویب شده به زودی اجرایی شود

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone