🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  2. سوال: آیا نوسانات برقی میتواند به ماشین لباسشویی آسیب بزند؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند به برد و قطعات الکترونیکی لباسشویی آسیب برساند.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن پمپ تخلیه میتوان به استفاده نامناسب از دستگاه و گیرکردن یک شی خارجی داخل دستگاه اشاره کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 15158.html
۱۷ اسفند ۱۴۰۱

گوگل LaMDA را معرفی کرد؛ هوش مصنوعی انقلابی برای گفتگوی طبیعی با کامپیوتر

گوگل در مراسم I/O امسال از فناوری LaMDA (لمدا) رونمایی کرد که گام بزرگی در راستای درک زبان طبیعی توسط کامپیوتر محسوب می‌شود و امکان گفتگوی طبیعی بین انسان و ماشین را ممکن می‌سازد. البته ...

گوگل در مراسم I/O امسال از فناوری LaMDA (لمدا) رونمایی کرد که گام بزرگی در راستای درک زبان طبیعی توسط کامپیوتر محسوب می‌شود و امکان گفتگوی - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - طبیعی بین انسان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - و ماشین را ممکن می‌سازد. البته گوگل برای نمایش قابلیت‌های این فناوری گفتگوی طبیعی، از گفتگوی غیرطبیعی و عجیب بین انسان - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - و سیاره پلوتو، یا بین انسان و یک موشک کاغذی استفاده کرد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان

گوگل اسیستنت همیشه در درک زبان طبیعی از رقبای خود جلوتر بوده و حالا با فناوری جدید LaMDA آینده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - روشن‌تری در انتظارش است. فناوری لمدا تازه‌ترین نوآوری انقلابی گوگل در این حوزه است و روی گفتگوی طبیعی تمرکز می‌کند. گفتگوها معمولاً حول محور مشخصی شکل می‌گیرند و شروع می‌شوند ولی پایان آنها به هیچ‌وجه قابل پیش‌بینی نیست. شاید شما - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - گفتگو را در مورد آب و هوا شروع کنید و به مسابقه فوتبال دیشب یا آخرین شایعات - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - در مورد سلبریتی محبوب خود برسید. ماهیت متغیر گفتگو باعث می‌شود که عامل‌های هوشمند کنونی مثل چت‌بات‌ها نتوانند فرایند - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - گفتگو را به‌شکل طبیعی و منطقی دنبال کنند.

حالا LaMDA آمده تا این فرایند را به - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - سطح تازه‌ای برساند. این فناوری مسیر مشخص و از پیش تعیین شده‌ای را در گفتگو دنبال نمی‌کند، بلکه بر اساس شرایط و بر مبنای روند گفتگوی طبیعی، همواره می‌تواند به موضوعات تازه‌ای برسد و بدون ایجاد اختلال در روند گفتگو، بحث را ادامه دهد. به گفته گوگل فناوری LaMDA امکان ارتباط طبیعی و - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - تعامل بهتر با ابزارهای هوشمند را برای انسان ممکن می‌سازد.

تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان

در دموی I/O 2021 هوش مصنوعی LaMDA ابتدا در نقش سیاره پلوتو و سپس در نقش موشک کاغذی ظاهر شد. گفتگوهایی که صورت گرفت - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - به‌خوبی نشان داد که - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - هوش مصنوعی توانایی فوق‌العاده‌ای در درک سؤالات، مضمون گفتگو و روند کلی مکالمه دارد و بهترین جواب ممکن را به شما می‌دهد. مثلا اگر به هر دلیل بخواهید تصمیم بگیرید از سیاره پلوتو (همان LaMDA) بپرسیدی «دوست‌ داشتی مردم چه چیزی در مورد تو می‌دانستند؟» - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - این پاسخ را خواهید شنید: «کاش مردم می‌دانستند من یک گوی یخی بی‌خاصیت نیستم. من واقعاً یک سیاره زیبا هستم.»

گوگل می‌گوید هوش مصنوعی LaMDA بر اساس گفتگو و مکالمه آموزش - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر قوچان استان خراسان - داده شده و با تشخیص نشانه‌های ویژه، گفتگوی آزاد را از دیگر انواع متن تشخیص می‌دهد. مهم‌ترین شاخص LaMDA معقول بودن گفتگوست، یعنی این فناوری همواره این موضوع را در نظر می‌گیرد که «آیا جوابی که به این سؤال می‌دهم معقول است؟».

فناوری LaMDA هنوز در هیچ محصولی به‌شکل عملیاتی فعال نشده اما به‌زودی در اسیستنت، جستجوی گوگل و پلتفرم کار اشتراکی گوگل یعنی Workspace به‌کار گرفته خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone